BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Chat Huub: 'Ik heb geen spijt van mijn reputatie als seksbeest'

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 22 mei 2008 - 16:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Chat Huub: 'Ik heb geen spijt van mijn reputatie als seksbeest' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Maar de 'kleine duivel' is nu helemaal gek op zijn Claire: "Ik ben nog nooit zo'n lief iemand tegengekomen". Bekijk nu de Telegraaf live-chat met Huub en kijk wat voor onthullingen hij nog meer deed.

draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Bedoel je niet "dom" Huub?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 16:51   quote  deeplink  
hou je van dr vraagt zij en hij uhhhh ik ben eigenlijk nog nooit zo'n lief iemand tegen gekomen.

dat was de vraag niet huub dus je houd niet van haar wat we al wisten bevestig jij hier.
grissom
 grissom - donderdag 22 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Tussen houden van en lief vinden is een heel groot verschil huub,dus jij houdt niet van clair
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:59 schreef grissom het volgende:
Tussen houden van en lief vinden is een heel groot verschil huub,dus jij houdt niet van clair
Dus dat maar ja of hij daar ooit achter zal komen is nog maar de vraag
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Huub, effe niet zo achterlijk die vrouwen worden betaalt om seks met je te hebben.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 18:22 schreef mossa het volgende:
Huub, effe niet zo achterlijk die vrouwen worden betaalt om seks met je te hebben.
Tja, gratis doe je dat toch niet?
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 18:24   quote  deeplink  
ach ja je kan maar trots zijn op zo´n reputatie. Tja voor vrouwen die dat doen hebben ze een andere naam. Ik denk dat claire daar ook wel trots op zal zijn dat huub die reputatie heeft.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 18:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Tja, gratis doe je dat toch niet?
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Huub liever bot en eerlijk dan oppervlakkig.
Nou, bot is tie. Eerlijk niet, zie alle verdraaiingen en het Jaap achter zijn rug verguisen.
Oppervlakkig is tie zeer zeker. Hij kan goed lullen maar praat in clichees en one-liners.Zeer typerend daarvoor is dat Huub altijd zegt:''ik heb nog een leuke quote''. Hij bedoelt dan een leuke woordgrap van zichzelf, maar denkt met het woord 'quote' hipper taalgebruik te bezigen. Dit, terwijl hij de plank finaal mis slaat. Want je kan wel iemand quoten of een quote ergens vandaan hebben, maar zelf met een quote komen kan niet, is misplaatst, gebrekkig en wannebee. Is oppervlakkig, voor de vorm en zeer dom.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 20:20 schreef stevi0 het volgende:
Huub liever bot en eerlijk dan oppervlakkig.
Nou, bot is tie. Eerlijk niet, zie alle verdraaiingen en het Jaap achter zijn rug verguisen.
Oppervlakkig is tie zeer zeker. Hij kan goed lullen maar praat in clichees en one-liners.Zeer typerend daarvoor is dat Huub altijd zegt:''ik heb nog een leuke quote''. Hij bedoelt dan een leuke woordgrap van zichzelf, maar denkt met het woord 'quote' hipper taalgebruik te bezigen. Dit, terwijl hij de plank finaal mis slaat. Want je kan wel iemand quoten of een quote ergens vandaan hebben, maar zelf met een quote komen kan niet, is misplaatst, gebrekkig en wannebee. Is oppervlakkig, voor de vorm en zeer dom.
En dat is een waarheid als een koe ;)
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 20:21 schreef Benito het volgende:

[..]

En dat is een waarheid als een koe ;)
Als een heel weiland vol ...
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Ik heb echt geen idee, wie Huub in godsnaam een seksbeest heeft genoemd. er ligt mij vers in het geheugen dat Lieke schromelijk te kort kwam, dus alsjeblieft
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 20:26 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Ik heb echt geen idee, wie Huub in godsnaam een seksbeest heeft genoemd. er ligt mij vers in het geheugen dat Lieke schromelijk te kort kwam, dus alsjeblieft
Ach ja , alles is in proporties bij hubertus , en hij is zelf ook niet zo groot dus ...................
stevi0
 stevi0 - donderdag 22 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Daarnaast.
Mensen die zichzelf vaak bepaalde eigenschappen toeschrijven ten goede van zichzelf, roepen per definitie wantrouwen op.
Zelf heb ik nl. altijd geleerd dat dit aan de beoordeling van een ander is.
Andersom werd Brian altijd 'rat' genoemd. En inderdaad. Aan Huub kun je dat zo wel zien. Behoeft niet benoemd te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Chat Huub: 'Ik heb geen spijt van mijn reputatie als seksbeest'









0.0089299