BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De laatste uurtjes tikken weg, en wij mogen ze niet zien.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
Goedenavond allemaal, De laatste uurtjes met onze zowel geliefde als gehate miljonairs tikken weg, en Tien gunt ons niet op onze eigen manier afscheid te nemen van het meisje en de 3 jongens die ons de laatste anderhalf jaar uren van plezier en ergenis hebben bezorgd.
Tien kiest ervoor ons nu al uren naar zwembad toys te laten kijken, en met smart wachtend op een laatste blik op Onze miljonairs. het is net of je 4 verschillende honden hebt, een terrier en schatje, zich vastbijtend in elk stuk speelgoed, een schuwe die soms bijt ( Brian) een sloper ( Jaap ) haalt altijd je vuilnisbak leeg, en een valse hond die al je bezoek in de achillespees bijt ( Huub) maar toch heel aaibaar is, hoe dan ook het zijn wel jouw honden. het lijkt of ze nu al in beslag genomen zijn. en je weet dat je ze vanavond kwijt raakt, ze zitten al in de benz van het asyl, maar je zou ze nog heel even kunnen zien, maar net niet. omdat de persoon aan de balie besluit dat het beter is dat jij ze pas ziet als ze afgevoerd worden. maar ja zo voel ik het! Tien! van mij zal je geen cent meer zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Xanne@headliner --
devil
 devil - donderdag 22 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
whaha ,klinkt dramatisch,maar wel leuk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De laatste uurtjes tikken weg, en wij mogen ze niet zien.









0.0068449