BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap belt met z'n vader

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 01:51   quote  deeplink  
Video: Jaap belt met z'n vader

Nadat Jaap gewonnen heeft, belt hij even met z'n vader. Dei blijkt niet zo'n grote fan van Huub te zijn!

DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 02:03   quote  deeplink  
Hartstikke bedankt voor het filmpje Boudewijn!! Die vader heeft ook goeie mening, goed advies van die vader. Kijk Jaap nou is genieten op het einde, dat is toch prachtig :) het is je gegunt dikkertje dap! :P
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
Geweldig videootje , hoe zijn vader praat is net of ik mijn eigen vader hoor praten , helaas niet meer in leven die ouwe van mij , Jappie je hoeft niet voor mij te zorgen , ik zorg wel voor mezelf , hahahahaha

Gun het onze dikke vriend van harte , maar hij had zich ook zonder die centen wel gered hoor ;)

Is helemaal geen domme jongen natuurlijk he , als hij die 7 punten aan Brian had gegeven (zoals hij had beloofd;)) dan had Brian gewonnen en niet Jaapie , slim gespeeld , valt niets anders van te zeggen hoor :)
Kato
 Kato - vrijdag 23 mei 2008 - 09:38   quote  deeplink  
ik ben toch ook knap...die pa gewoon nee zeggen hahaha en toch weer die even die quote eruit gooien op t einde hé onverbetelijk die jaapie
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 09:45   quote  deeplink  
Die vader lijkt me best een gezellige man.
grissom
 grissom - vrijdag 23 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
Heel leuk filmpje,ook hoe Jaap zo bezorgt is om zijn vader.
devil
 devil - vrijdag 23 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
wat een toffe vader van jaap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap belt met z'n vader









0.0072898