BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Eerste scheurtjes in huwelijk Huub en Claire zichtbaar!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 04:56   quote  deeplink  
Video: Eerste scheurtjes in huwelijk Huub en Claire zichtbaar!

Claire heeft een weekje buiten de kooi mogen genieten en mag op de finale avond toch nog even overnachten in de villa. Dit zorgt voor enige spanningen omdat Huub buiten de kooi graag met andere vrouwen wil omgaan...

reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 23 mei 2008 - 05:34   quote  deeplink  
huub word zo gedumpt is het niet door clair dan wel door haar papie brengt geen centjes mee he en teregt voor allebij hij heefft genoeg uitgehaald mensen nemen nu wraak verdiend kikker en dat huwelijk was toch nep dus kost het niets voor de scheiding lozersssssssssssssssssssssssssssssssssss passen perfext bij elkaar nieksnutten en jaap ook goede doelen voor zijn eigen alleen ook fans misbruikt zo en maar stemmen ook voor zijn eigen kop overal in ieder progamma maar zeggen de helft gaat naar goede doelen nu hoor je het alleen voor zijn eigen grote bedrog jaap
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 06:23   quote  deeplink  
Het blijft een miezerig mannetje dus ook NA het spel DGK blijkbaar.
hootch
 hootch - vrijdag 23 mei 2008 - 06:45   quote  deeplink  
Jammer Huub jongen het was je echt gegund geweest ik weet dat het van jou kant echt het spel was want als mens ben je anders omdat wij je kennen als mens. Maar ze hebben de boel voor jou zo gemanipuleerd dat je altijd in een slecht licht werd geplaatst als er iets gebeurde terwijl para alles kon doen zonder dat er op gereageerd werd. Maar Huub jou kennende kom je er zonder dgk ook wel denk dat jou bankrekening er over 2 jaar net zo uit ziet als die van Jaap morgen.
dorenda
 dorenda - vrijdag 23 mei 2008 - 07:53   quote  deeplink  
och ja,dat zal het zijn hootch
die scheld woorden hebben ze zo verwerkt dat het lijkt dat het huubke was
maar was brain
toch?
wat ben je toch dom
leer jezelf eens kennen
dan heb je het karakter van andere ook beter door.

alles verdraaien is hij goed in he

wat zou tie graag hebben dat claire wel met een andere man plat ging
dan zou dat voor hem betekenen dat de weg ook vrei is
Elske
 Elske - vrijdag 23 mei 2008 - 08:56   quote  deeplink  
PUNT betekend : smoel houden Claire, IK ben HUUB
djen
 djen - vrijdag 23 mei 2008 - 09:05   quote  deeplink  
hahahah nou dit houd geen maand vol geloof me kijk haar dan met sjaggie gezicht heel de avond al daar gaan de spandoekies en deel van haar geld nu heeft ze niks broer brammertje kan als loops hondje achter huub aan om hem in de gaten te houden dat hij niks vreemds gaat doen hahahahahahahah nou geloof me bij deze binnen een maand staan de koppen er vol van hahahahhahaahahh huub is huub .. hoor dan jij bent ook geen god hoor wat een relatie
Kato
 Kato - vrijdag 23 mei 2008 - 09:14   quote  deeplink  
Hahahahaha aan de vreemgaankant is hij nu al ruimte aant creëren... dit is zijn voorbereidende werk hahaha wat een smeerlap
tino
 tino - vrijdag 23 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 06:45 schreef hootch het volgende:
Jammer Huub jongen het was je echt gegund geweest ik weet dat het van jou kant echt het spel was want als mens ben je anders omdat wij je kennen als mens. Maar ze hebben de boel voor jou zo gemanipuleerd dat je altijd in een slecht licht werd geplaatst als er iets gebeurde terwijl para alles kon doen zonder dat er op gereageerd werd. Maar Huub jou kennende kom je er zonder dgk ook wel denk dat jou bankrekening er over 2 jaar net zo uit ziet als die van Jaap morgen.
je kunt al net asl huubje niet tegen je verlies, die jongen, hoe zielig ook, KAN geen ander karakter hebben als dat hij heeft getoond, de waarheid is hard.
En dat alles voor geld, zelf denk je ook al weer : over twee jaar heb je net zoveel als Jaap, laat me niet lachen, dan loopt hij bij de sociale dienst want iedereen zal hem uitkotsen, net zo als hij iedereen heeft uitgekotst !!
tino
 tino - vrijdag 23 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
dit duurt geen twee maanden meer, dan is huubje bij mammie terug !!
tino
 tino - vrijdag 23 mei 2008 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 08:56 schreef Elske het volgende:
PUNT betekend : smoel houden Claire, IK ben HUUB
ook nog even iedereen DE Kanker wensen...dat is Huubke.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
tja huubje je vrouwtje heeft nu meer geld als jij, hard he de waarheid.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
ach tino moet je eens in den haag lopen,dan hoor je mensen niks anders doen dan dat soort uitspraken...ja ik hou ook niet van dat domme schelden,maar ja naast huub zijn er nog 1000den anderen die dat soort worden naar buiten brengen,ook ik vindt dat aso..laatst waren er een paar kinderen in onze buurt en die gooide zomaar een pakje drinken in de struiken,dus ik zeg hey hallo daar staat een prullebak,de moeder liep twee meter verder op,ach je moet je bek houden vieze kankerwijf,dus ik heb dat jongetje gewoon vastgepakt..ik zei tegen hem 10jaar en dan zeg je al zulke dingen??opruimen,er staat een boete op zo geregeld!kwam die moeder raan,en ze vroeg wat er was,ik zei:ik ben op de eerste plaats geen kankerwijf,en op de tweede plaats gooit u zoon rotzooi van zich af,neem aan dat je dat niet goed keurd??nee dat deed ze niet en ze gaf haar zoon dan ook op zijn kop!en hij kon het alsnog opruimen...ja ik denk dan sorry hoor maar ik pik het gewoon niet!
devil
 devil - vrijdag 23 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
nou belooft niet veel goeds voor de toekomst van die twee
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:38 schreef devil het volgende:
nou belooft niet veel goeds voor de toekomst van die twee
daar ben ik ook bang voor, het komt er nu snel uit dat huub het allemaal voor de winst heeft gedaan en niet voor claire.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Wat een oeverloos gezanik over vertrouwen. Huub doet wat hij wil en CLaire kan hem nooit temmen. Zoals Huub zelf al zei: "Als ik zelfs over een maand nog bij je ben". Tja Claire dat is nog is vertrouwen uit spreken, maar dan op zijn Huubs.
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Ziet er inderdaad niet te best uit maar dat had ik niet anders verwacht
yoop
 yoop - vrijdag 23 mei 2008 - 13:38   quote  deeplink  
hahahaha de voorbereiding op het vreemdgaan is al gestart, maar ik hou wel van je hoor, ach arme claire het vertrouwen is er niet, ze heeft beelden gezien waarbij huub en jaap afspraken dat hij Claire ten Huwelijk ging vragen, ze heeft teveel teruggezien,we zullen het snel lezen, ik hoop voor Claire dat het echt is, in ieder geval heeft ze een mooi flatje wat van haar is, of zou ze het op beide namen hebben gezet, pppfieuw ik hoop van niet.
johan13
 johan13 - vrijdag 23 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
hier past maar een woord bij: manipuleren
Asrael
 Asrael - vrijdag 23 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
De insteek waar smurfje mee begint gelijk met ben je benaderd door mannen, zodat hij kan beginnen over de vrouwen. Hij dekt zich alvast in voor zijn toekomst plannen. LET MAAR OP!! Hij is heel goed in stom lullen en er zijn heel veel mensen die dat stomme gelul geloven.
Hij heeft het spel gespeeld in de goudenkooi en nu komt er weer een nieuw spel buiten de goudenkooi. hahahahaha. Nee onze smurf heeft nooit het spel gespeeld maar was gewoon zichzelf, een vieze gore slang die zich overal uit probeerde lullen met stom gelul en heel veel fans waren te dom om dat te begrijpen net als clairtje.
Domme clairtje toch, je word wel een keertje wakker hoor meissie en dan zie je wat al die anderen beweerde te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Asrael --
dorenda
 dorenda - vrijdag 23 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
maar een ding is zeker zijn liedje klopt niet meer
dat was nog in de grootspraak waanzin gemaakt
nooid meer naar huis, nooid meer naar huis,nooid meer nooid meer nooid meer naar huis
zal hij het nu zo gaan zingen?
als eerste naar huis,als eerste naar huis,als eerste ,als eerste als eerste naar huis
tino
 tino - zaterdag 24 mei 2008 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:28 schreef ilse het volgende:
ach tino moet je eens in den haag lopen,dan hoor je mensen niks anders doen dan dat soort uitspraken...ja ik hou ook niet van dat domme schelden,maar ja naast huub zijn er nog 1000den anderen die dat soort worden naar buiten brengen,ook ik vindt dat aso..laatst waren er een paar kinderen in onze buurt en die gooide zomaar een pakje drinken in de struiken,dus ik zeg hey hallo daar staat een prullebak,de moeder liep twee meter verder op,ach je moet je bek houden vieze kankerwijf,dus ik heb dat jongetje gewoon vastgepakt..ik zei tegen hem 10jaar en dan zeg je al zulke dingen??opruimen,er staat een boete op zo geregeld!kwam die moeder raan,en ze vroeg wat er was,ik zei:ik ben op de eerste plaats geen kankerwijf,en op de tweede plaats gooit u zoon rotzooi van zich af,neem aan dat je dat niet goed keurd??nee dat deed ze niet en ze gaf haar zoon dan ook op zijn kop!en hij kon het alsnog opruimen...ja ik denk dan sorry hoor maar ik pik het gewoon niet!
ik heb ook zoiets meegemaakt maar toen gingen de ouders aangifte doen dat ik hun zoon vastgepakt had, kreeg een boete van euro 240,-- omdat dat ventje wel eens pijn gehad had kunnen hebben !!
PC-1d
 PC-1d - zaterdag 24 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Oyoh, dat gaat snel, hij wil eerst weten of er geen kapers op de kust zijn, maar dan...is het meer om zichzelf in te dekken.
Stel..hij is nu vrij, dus kan weer volop drinken, shotjes en bier...en dan optreden, keer op keer meiden die aandacht willen.
Daarbij gaf Huub ook aan, ik ben bij jou als IK dat wil??
Ja, dat Hedda geen zin had te komen met de finale, logisch, maar als hij een keer alleen naar Hedda gaat... ik hou mijn hart vast, ik heb zo het idee al vaker uitgesproken, Huub is nog niet toe aan een huwelijk.
En dat taalgebruik, man man, let tocheens op zeg,al die ziektes.
Nee, dit is het eerste scheurtje,...maar nu beginnen de optredens en..hoe zal dat allemaal wel niet verlopen?
Ik denk dat EN die 2 P en P en Huub en Claire het einde van het jaar Niet redden.
Huub krijgt nu alle vrijheid, na zolang opgesloten, en al heel lang zonder alcohol, dus ik hou mijn hart vast voor Claire. Maar ja, dat kon ze van tevoren weten, Huub is gek op sex/aandacht en geld, dus zal genieten vanzijn vrijheid.
Waarom, echt hoor, waarom moest hij zonodig stel op sprong trouwen? Kreeg hij daar een bonus voor? Alles deed hij voor het geld, zei hij keer op keer.
Hij is echt nog niet klaar voor een vrouw als Claire. Helaas niet.
yoop
 yoop - zondag 25 mei 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Waarom hij getrouwd is, voor een tv moment en de krant te halen, dat is wat hij wilde, veel in de krant, zieltjes winnen, dat iedereen het zo schattig zou vinden en op hem zou stemmen, maar het heeft hem zijn kop gekost, denk ik, nu maar hopen dat ik fout heb, ik denk dat hij claire wel leuk vind, maar nog lang niet aan een huwelijk toe is, ten eerste, tis best jong en snel om te trouwen, zeker als je nog zo'n feestbeest bent, dat moet er eerst uit en dan de ware tegenkomen.
ilse
 ilse - zondag 25 mei 2008 - 03:08   quote  deeplink  
ze hebben allemaal tv gemaakt en nu is het afgelopen!succes verders zeg ik maar!
dicky
 dicky - zondag 25 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
pffff....hij geeft alleen maar aan dat het alleen maar iet zal zijn zolang hij dat wil...als hij iets wil met een ander is het afgelopen....
puur egoistisch joch is het....dit gaat heel snel fout tussen deze twee zodra ze buiten die poort zijn

Huub:Je moet eens weten wat voor aanbiedingen ik allemaal heb gehad...Claire eroverheen....ja je moet eens weten wat ik allemaal heb gehad

het aftroeven begint al

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2008 door dicky --
dicky
 dicky - zondag 25 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Huub:"Dat heb ik net gezegd tegen de nationale en internationale pers"....
alsof dat jochie belangrijk is voor de pers

Huub:Terwijl ik 288 miljoen triljard vrouwen kan krijgen,maar ik wil jou....ja jongen.........je glibbert aan alle kant

Een jongen die na het trouwen zo snel tegen je zegt...ik ben bij jou zolang ik dat wil..ik ben alleen maar met jou wanneer ik dat wil...en waarschijnlijk volgende maand met jou (dus ook misschien wel niet)...als ik met Hedda naar haar ouders wil gaan dan is dat allemaal prima,en waarom?Omdat wij een relatie hebben waar vertrouwen....en Claire loopt weg

Hij praat gewoon voor haar,alles wat hij wil moet zij allemaal goed vinden omdat het vertrouwen zo goed is zegt hij...maar als zij in het gesprek ook maar iets anders vindt dan luister hij niet eens,hij luistert alleen maar naar zijn eigen monologen.

Waarom is hij uberhaupt getrouwd als hij de ander duidelijk moet maken dat hij met alles en iedereen moet kunnen afspreken en zij daar absoluut geen problemen mee mag hebben omdat zij misschien iets anders voelt daarover.
Hij is helemaal niet klaar voor getrouwd te zijn

Nee,want het gaat er alleen maar om wat hij allemaal wil,waarom moet je allemaal met andere vrouwen afspreken als je je zo gelukkig voelt in je huwelijk

Ik ben met jou omdat ik dat wil,iedereen die luistert ze mogen het allemaal horen,alle journalisten....
Zo sprak hij ook altijd tegen Lieke

En....hij was alweer aardig beschonken
devil
 devil - zondag 25 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
volgens mij heeft claire niets te lachen straks,maar ja iedereen
zag hoe huub is en volgens mij heeft zij net zoveel gezien en nog meer
dus medelij kan ik niet met claire hebben
draakje
 draakje - zondag 25 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Nee, claire is wrs niet blij. Maar dankzij haar kikkertje heeft ze wel 25.000 euro. En daar wordt iedereen toch wel een heel klein beetje vrolijk van?
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 06:45 schreef hootch het volgende:
Jammer Huub jongen het was je echt gegund geweest ik weet dat het van jou kant echt het spel was want als mens ben je anders omdat wij je kennen als mens. Maar ze hebben de boel voor jou zo gemanipuleerd dat je altijd in een slecht licht werd geplaatst als er iets gebeurde terwijl para alles kon doen zonder dat er op gereageerd werd. Maar Huub jou kennende kom je er zonder dgk ook wel denk dat jou bankrekening er over 2 jaar net zo uit ziet als die van Jaap morgen.
oh wat aardig, ga jij hem sponsoren?
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 06:45 schreef hootch het volgende:
Jammer Huub jongen het was je echt gegund geweest ik weet dat het van jou kant echt het spel was want als mens ben je anders omdat wij je kennen als mens. Maar ze hebben de boel voor jou zo gemanipuleerd dat je altijd in een slecht licht werd geplaatst als er iets gebeurde terwijl para alles kon doen zonder dat er op gereageerd werd. Maar Huub jou kennende kom je er zonder dgk ook wel denk dat jou bankrekening er over 2 jaar net zo uit ziet als die van Jaap morgen.
huub zijn bankrekening staat zo rood, alleen al van de drank en lekkers wat hij gebruikt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
ik denk dat Huub zich ervan bewust is, dat er geen leven voor hem is na de kooi. grappig vond ik dat hij zijn kegel nog steeds niet heeft laten zien, op NL. wat een teleurstelling, deze lui verwachten dankbaarheid. nu dat kunnen ze dus nassen.
Asrael
 Asrael - maandag 26 mei 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 06:45 schreef hootch het volgende:
Jammer Huub jongen het was je echt gegund geweest ik weet dat het van jou kant echt het spel was want als mens ben je anders omdat wij je kennen als mens. Maar ze hebben de boel voor jou zo gemanipuleerd dat je altijd in een slecht licht werd geplaatst als er iets gebeurde terwijl para alles kon doen zonder dat er op gereageerd werd. Maar Huub jou kennende kom je er zonder dgk ook wel denk dat jou bankrekening er over 2 jaar net zo uit ziet als die van Jaap morgen.
Ok nu is het spel voorbij en ik zie nog steeds dezelfde pissmurf. Die smurf was gewoon zichzelf hoor als je dat niet ziet ben je clair. Mensen clair post hier onder verschillende namen!! Neem het haar niet kwalijk dat zij dit soort reacties neerzet zij weet nog niet beter, over een maandje (als ze het smurfje beter leert kennen en ziet dat het geen spel was dat hij speelde maar gewoon zichzelf was en het spel gewoon doorgaat) zal dit allemaal anders zijn en zien wij de NIEUWE CLAIR (ja theoretisch is het mogelijk)
cha
 cha - maandag 26 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
hij gaat het echt zo moeilijk buiten de kooi kriojgen gevaaaaaarlijk
bard
 bard - maandag 26 mei 2008 - 18:31   quote  deeplink  
gaap
dorenda
 dorenda - maandag 26 mei 2008 - 21:24   quote  deeplink  
hey bardje heeft nog tijd over
hij gaapt al net zo hard als claire deet,buitenom dat zei geen ja of nee zei
Elske
 Elske - zaterdag 07 juni 2008 - 16:00   quote  deeplink  
http://player.omroep.nl/?aflID=7194597&md5=e8995849d0d293c73671b7ea094f7c12

wonder boven wonder..........ze zijn NOG bij elkaar.TV opnames van 6-6 bij Katja op BNN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Elske --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 16:00 schreef Elske het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7194597&md5=e8995849d0d293c73671b7ea094f7c12

wonder boven wonder..........ze zijn NOG bij elkaar.TV opnames van 6-6 bij Katja op BNN.
Heb ik net naar zitten kijken.
Ze zijn bij elkaar maar hoe? dat weten wij NOG niet.
Huub begon politiek correct. Reina, de ex-prostituee, kon hem wel achter het behang plakken en Sophie was ook even “streng”naar hem toe.
En Claire is weer een lammetje.
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 07 juni 2008 - 17:42   quote  deeplink  
"liefde is trouwen in de gouden kooi"
Elske
 Elske - zaterdag 07 juni 2008 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 17:42 schreef Ricardo het volgende:
"liefde is trouwen in de gouden kooi"
dus ??? 1 groot spel.......... ja toch ??? Wat is het toch een minkukeltje....
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 07 juni 2008 - 17:49   quote  deeplink  
Elske..Ik ga me maar opgeven voor DGK2 zodat ik dan ook kan voelen wat liefde is.
dorenda
 dorenda - zaterdag 07 juni 2008 - 19:35   quote  deeplink  
och die huub weet nog niet wat liefde is
hij is in de war met geiligheid
en daar had hij de goede persoon voor gevonden
dus klaar
Elske
 Elske - zaterdag 07 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 17:49 schreef Ricardo het volgende:
Elske..Ik ga me maar opgeven voor DGK2 zodat ik dan ook kan voelen wat liefde is.
Ben je echt ZO hopeloos Ricardo ????? hahahaha
Elske
 Elske - zaterdag 07 juni 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Huub heeft 1 gtote liefde !!!!

En dat is hij zelf !!! en die belazerd hij ook nog keer op keer....
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 19:48 schreef Elske het volgende:
Huub heeft 1 gtote liefde !!!!

En dat is hij zelf !!! en die belazerd hij ook nog keer op keer....
Yep
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 07 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 19:48 schreef Elske het volgende:
Huub heeft 1 gtote liefde !!!!

En dat is hij zelf !!! en die belazerd hij ook nog keer op keer....
nee hoor...
alles met een gat is huubs grote liefde..ook eric ( remember??)
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 20:48 schreef Ricardo het volgende:

[..]

nee hoor...
alles met een gat is huubs grote liefde..ook eric ( remember??)
of een hartslag hihi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Eerste scheurtjes in huwelijk Huub en Claire zichtbaar!









0.0126760