BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian belt met broer Kenneth die heel erg boos is

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 04:58   quote  deeplink  
Video: Brian belt met broer Kenneth die heel erg boos is

lijntje
 lijntje - vrijdag 23 mei 2008 - 05:30   quote  deeplink  
jajaja jammer he.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 06:31   quote  deeplink  
Brian had in het begin toch een flink geldbedrag gehad?? 25.000? ofzo? Dan sta je niet echt met lege handen, lijkt me.
berec
 berec - vrijdag 23 mei 2008 - 08:11   quote  deeplink  
50.000 dacht ik
makker
 makker - vrijdag 23 mei 2008 - 08:25   quote  deeplink  
Ik begrijp de reactie en boosheid wel. Maar zo zie je dat iedereen zijn eigen kant van het verhaal heeft en zijn eigen winnaar. Daarom is Jaap misschien wel de beste winnaar van iedereen.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 08:11 schreef berec het volgende:
50.000 dacht ik
Nou, helemaal mooi.
janeke
 janeke - vrijdag 23 mei 2008 - 08:37   quote  deeplink  
wie weet waar ze achter zijn gekomen want zijn broer
verzeokt hem uitdrukkelijk de kooi te verlaten met amanda

zijn ze achter het gehuichel
en bemoeienissen
van de judassen in de kooi gekomen
en daar bedoel ik sommige mensen
die dag in en uit de kooi binnen komen
mensen die met je lachen en eten en drinken om je een mes in de rug te steken

ach ja ik ben blij dat dit over is
mezelf
 mezelf - vrijdag 23 mei 2008 - 09:49   quote  deeplink  
50000 euro bedoel je want z"n moeder had zoveel schulden leg jij je derbij neer paragek heliumstem hij is z"n eigen aan t oppeppen wat een idioot swa swa swa
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
het gaat er niet om dat je verliest, maar hoe je dat verlies draagt.
Geen wanklank bij huub wel teleurstelling, brian en amanda hebben meer moeite om het relativeren. Jammer dat de familie van brian zich zo misdragen heeft, is gewoon een smet voor brian en dat gun ik hem in dit geval niet.
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 09:54 schreef pauline het volgende:
het gaat er niet om dat je verliest, maar hoe je dat verlies draagt.
Geen wanklank bij huub wel teleurstelling, brian en amanda hebben meer moeite om het relativeren. Jammer dat de familie van brian zich zo misdragen heeft, is gewoon een smet voor brian en dat gun ik hem in dit geval niet.
Nou Pauline , geen wanklank bij huub maar wel teleurstelling is een groot understatement hoor .

Mensen een terminale ziekte wensen omdat je bverloren hebt noem ik wel iets meer dan geen wanklank maar teleurstelling ;)

Verder vind ik dat jij je sportief hebt gedragen ;)
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:02   quote  deeplink  
vind ik ook verkeerd van hem ( heb ik altijd gevonden)
ook al had brian gewonnen zelfs dan had ik vrede mee gehad, de kijker bepaalt toch.
maar geloof dat huub oprecht blij is voor jaap. en dat siert hem.
Brian en amanda verklaarden gister avond dat jaap heeft gewonnen door te liegen en te bedriegen, en beloftes te doen over zijn prijzengeld.. dat hoorde toch bij het spel? Ik vind het goed zo, en ik heb hier bij headliner ook wel een prima tijd gehad, soms goed discussies, soms domme uitspraken van een ieder.. maar het is goed zo!
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 10:02 schreef pauline het volgende:
vind ik ook verkeerd van hem ( heb ik altijd gevonden)
ook al had brian gewonnen zelfs dan had ik vrede mee gehad, de kijker bepaalt toch.
maar geloof dat huub oprecht blij is voor jaap. en dat siert hem.
Brian en amanda verklaarden gister avond dat jaap heeft gewonnen door te liegen en te bedriegen, en beloftes te doen over zijn prijzengeld.. dat hoorde toch bij het spel? Ik vind het goed zo, en ik heb hier bij headliner ook wel een prima tijd gehad, soms goed discussies, soms domme uitspraken van een ieder.. maar het is goed zo!
Ja, ik las her en der van jou gisteren en ik vond je heel sportief. Dat mag ook een keer gezegd worden.
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:07   quote  deeplink  
dank je caroline, we waren het ook niet altijd eens maar wel inhoudelijk, dus bedank ik jou ook
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 10:07 schreef pauline het volgende:
dank je caroline, we waren het ook niet altijd eens maar wel inhoudelijk, dus bedank ik jou ook
Klopt, we hebben discussies gehad maar idd zonder schelden en daar heb jij van jouw kant ook een waardevolle inbreng in gehad.
berec
 berec - vrijdag 23 mei 2008 - 10:19   quote  deeplink  
pauline = pauline@nowlive ???
zozo... wat`s geburd ???
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 10:19 schreef berec het volgende:
pauline = pauline@nowlive ???
zozo... wat`s geburd ???
We worden allemaal vriendjes en bij DGK 2 vliegen we elkaar weer in de haren. Maar toch is ook dat leuk als het maar netjes blijft.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 10:59   quote  deeplink  
de familie van jaap had zoiezo normaler gerageerd op het verlies!Ik vindt jaap een terechte winnaar,en ja het gaat om een boel geld,maar vind op het moment huub respectvoller dan braín.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
Ik snap de reaktie van kenneth heel goed, de familie van brian heeft zo veel shit over hun heen gekregen. Ze zijn bedreigt en uitgescholden, ik snap het heel goed dat hij zo reageerd, brian hoort vanavond pas wat er werkelijk gebeurd is en het is maar goed dat hij het nu nog niet weet.
huub probeerd nu te slijmen bij jaap om samen dat programma te maken, gelukkig weet de achterban van jaap ook wat er gespeeld heeft en trapt daar niet in.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
ja maar de familie van braín zijn ook geen lieverdjes...
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
Ja het was jammer dat de achterban er zo in betrokken werd. Maar niet alleen bij Brian ik herinner me dat de moeder van Nadia ook na een week belde of ze naar huis kon komen.
Rilana1986
 Rilana1986 - vrijdag 23 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Is er misschien een filmpje toen amanda gisteravond zo moest huilen?
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:46   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat de achterban zelf de media opzocht.. idd de moeder van nadia deed dat door een telefoontje te plegen met nadia over hoe erg alles was.. de familie van brian zocht ook de media zelf op,, de familie van claire idem dito.
En het schijnt dat die daar de grootste problemen mee hebben gehad. Wat er ook over jaap is gezegd, er was 1 probleem en dat was het afpersingsverhaal.
En van huub's familie daar kan je moeilijk iets over vinden
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
ja dat was volgens mij caroline omdat nadia werd bedreigd door de marokaanse achterban...maar ja dat hjeeft zichzelf weer opgelost geloof ik.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:41 schreef Caroline het volgende:
Ja het was jammer dat de achterban er zo in betrokken werd. Maar niet alleen bij Brian ik herinner me dat de moeder van Nadia ook na een week belde of ze naar huis kon komen.
daarom dat bedoel ik, ik snap daarom de reaktie wel.

en ilse begin nou niet over de achterban van brian want dat is het gene wat ik bedoel, anderhalf jaar worden die mensen uitgemaakt voor het meest groffe wat er bestaat. Juist door de niet fans van brian, laat die mensen met rust.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:46 schreef pauline het volgende:
Ik ben van mening dat de achterban zelf de media opzocht.. idd de moeder van nadia deed dat door een telefoontje te plegen met nadia over hoe erg alles was.. de familie van brian zocht ook de media zelf op,, de familie van claire idem dito.
En het schijnt dat die daar de grootste problemen mee hebben gehad. Wat er ook over jaap is gezegd, er was 1 probleem en dat was het afpersingsverhaal.
En van huub's familie daar kan je moeilijk iets over vinden
als het probleem was dat de familie zelf de media opzocht, waarom heeft amanda dan zo´n shit gehad dat haar moeder dat niet wou? Ik snap jullie niet meer hoor, eerst is het schandalig dat ze de media niet opzocht en nu is het van de andere bewoners hun eigen schuld?
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:50   quote  deeplink  
ik begin op de eerste plaats waar ik over wilt beginnen en op de tweede plaats heb ik het zo ervaren dus gooi ik het er zo uit...
en iedereen maakt weleens wat mee,en dan hoef je je nog niet als een idioot te gedragen,als jij dat normaal vind prima maar ik niet,en maak dus ook zelf uit wat ik zeg,richt jij je maar op de meningen van de goudenkooi dan,inplaats van op mij!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door ilse --
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:47 schreef ilse het volgende:
ja dat was volgens mij caroline omdat nadia werd bedreigd door de marokaanse achterban...maar ja dat hjeeft zichzelf weer opgelost geloof ik.
ja daar hoorde je verder niks meer over. Bij Palma zijn toch ook dingen gebeurd? Nou ja, hoe dan ook, ik vond dat de mindere kant van het progamma.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:52   quote  deeplink  
ja caroline bij zoveel,maar ze laten ook veel dingen achterwegen die wij niet te weten mogen komen.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
vond ik ook hoor,en toen nadia die buikpijn kreeg dan...dat was ook erg,die behandelijk was gevaarlijk voor het kindje..ze was dus zwanger,en ze moest naar het ziekenhuis,ik vond dat een heftig stuk hoor,kind ging kapot van de pijn,dat was echt niet gespeeld.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:52 schreef ilse het volgende:
ja caroline bij zoveel,maar ze laten ook veel dingen achterwegen die wij niet te weten mogen komen.
Beter maar anders was ik veel eerder afgehaakt. Ik hou daar totaal niet van dat bedreigen en het zelfs uitvoeren.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:51 schreef Caroline het volgende:

[..]

ja daar hoorde je verder niks meer over. Bij Palma zijn toch ook dingen gebeurd? Nou ja, hoe dan ook, ik vond dat de mindere kant van het progamma.
ik ook, daarom is het goed dat het stopt, en het ergste is dat het nu nog niet eens stopt maar gewoon lekker doorgaat.
Ik denk dat er straks een hoop naar buiten komt wat wij nog niet weten en dat het echt nog een staartje gaat krijgen.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:53 schreef ilse het volgende:
vond ik ook hoor,en toen nadia die buikpijn kreeg dan...dat was ook erg,die behandelijk was gevaarlijk voor het kindje..ze was dus zwanger,en ze moest naar het ziekenhuis,ik vond dat een heftig stuk hoor,kind ging kapot van de pijn,dat was echt niet gespeeld.

o ja dat klopt, jeetje als ik er weer aan denk krijg ik weer kippevel. Ik wist toen namelijk zelf net dat ik zwanger was.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:54 schreef trapper het volgende:

[..]

ik ook, daarom is het goed dat het stopt, en het ergste is dat het nu nog niet eens stopt maar gewoon lekker doorgaat.
Ik denk dat er straks een hoop naar buiten komt wat wij nog niet weten en dat het echt nog een staartje gaat krijgen.
John de Mol heeft gisteren in nova gezegd dat de oud miljonairs mochten praten zonder een boete te krijgen. daar ben ik ook benieuwd naar.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:54 schreef Caroline het volgende:

[..]

Beter maar anders was ik veel eerder afgehaakt. Ik hou daar totaal niet van dat bedreigen en het zelfs uitvoeren.
nee dat is ook erg,ik heb al die stukjes van familie enzo zoveel mogelijk proberen over te slaan,want dat zijn dingen en mensen die buiten het spel stonden,zoals ook cora die werd er gewoon ingeslept,ja dat is sneu,ik accepteer die dingen ook niet.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:55 schreef trapper het volgende:

[..]

o ja dat klopt, jeetje als ik er weer aan denk krijg ik weer kippevel. Ik wist toen namelijk zelf net dat ik zwanger was.
Maar niemand wist dat ze zwanger was, zelfs Nadia niet. Gelukkig is dat goed afgelopen.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:55 schreef trapper het volgende:

[..]

o ja dat klopt, jeetje als ik er weer aan denk krijg ik weer kippevel. Ik wist toen namelijk zelf net dat ik zwanger was.
ja trapper dat was 1van de ergste dingen vond ik,en nog hoorde je mensen dat kind spoort niet stelt zich aan,ohh dat was echt triest,dit was echt geen aanstellen.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:56 schreef ilse het volgende:

[..]

nee dat is ook erg,ik heb al die stukjes van familie enzo zoveel mogelijk proberen over te slaan,want dat zijn dingen en mensen die buiten het spel stonden,zoals ook cora die werd er gewoon ingeslept,ja dat is sneu,ik accepteer die dingen ook niet.
volgens mij weten wij van het verhaal van cora ook maar een klein stukje.
Ach over 4 maanden zijn we de helft al weer vergeten.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:55 schreef Caroline het volgende:

[..]

John de Mol heeft gisteren in nova gezegd dat de oud miljonairs mochten praten zonder een boete te krijgen. daar ben ik ook benieuwd naar.
ja ik denk dat je dan het ware aard van het beesje gaat krijgen en hel nederland zich bedonderd gaat voelen.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:57 schreef Caroline het volgende:

[..]

Maar niemand wist dat ze zwanger was, zelfs Nadia niet. Gelukkig is dat goed afgelopen.

klopt maar de geruchten gingen al de ronde, ik heb zelf een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad vorig jaar en heb toen ook zo gegild vandaar.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:58 schreef trapper het volgende:

[..]

volgens mij weten wij van het verhaal van cora ook maar een klein stukje.
Ach over 4 maanden zijn we de helft al weer vergeten.
is te hopen ik vond het voor haar erg triest,zij zat niet in het spel en de media had haar er ook meer buiten moeten houden.
PC-1d
 PC-1d - vrijdag 23 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Het lijkt zijn moeder wel, wat een stem heeft die Kenneth zeg.
Die is vol emotie, hij wil dat Brian GEEN contact meer heeft met de rest, nou Kenny, hou jij jezelf maar goed onder controle, want als Brian gaat optreden, ziet hij andere ook. Laat B en A Lekker optreden, maar verder, WEGblijven van de bewoners Kenny, want jij zaait Haat en agressie. Walgvogel, die is echt van 't padje.Ik hoop dat hij zich NOOIT zal vertonen en optreden op zijn mqanier tegen Huub en Jaap, die wel normaal met Brian nu praten. Wat een stemmetje.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
ja dat is zeer pijnlijk
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:00 schreef ilse het volgende:

[..]

is te hopen ik vond het voor haar erg triest,zij zat niet in het spel en de media had haar er ook meer buiten moeten houden.
vind ik eigenlijk van alle familie. Maar ja het is nu afgelopen en we kunnen ons een hele zomer gaan voorbereiden op een deel 2. Ik ben heel erg benieuwd.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
klopt trapper,familie hoorde niet bij het spel..
ja nou ik ben benieuwd het cda is tegen ahahahhaa./.
johan13
 johan13 - vrijdag 23 mei 2008 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 09:54 schreef pauline het volgende:
het gaat er niet om dat je verliest, maar hoe je dat verlies draagt.
Geen wanklank bij huub wel teleurstelling, brian en amanda hebben meer moeite om het relativeren. Jammer dat de familie van brian zich zo misdragen heeft, is gewoon een smet voor brian en dat gun ik hem in dit geval niet.
kan me best voorstellen dat de familie en vrienden van brain klaar zijn met het hele gebeuren rond de kooi. ze zijn door een aantal fanatieke "kooifans" beledigd en bedreigd en dan is het goed voor te stellen dat je het even niet meer trekt na zo'n terleurstelling.

ik vind dat huub heeft zijn verlies te danken aan een groepje fanatieke fans, door steeds andere personen de grond in te boren met leugens en verdraaide feiten bijv: Sandy, Mikey en Charlotte. Dat heeft ervoor gezorgd dat er ook veel anti-huubfans waren. dit is mijn mening en wie daar moeite mee heeft, jammer dan
moesie
 moesie - vrijdag 23 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
het is maar goed dat we niet alles weten wat er allemaal met de fam van brian is gebeurd.maar ik denk wel dat dit muisje nog een staartje krijgt,want kenneth zit er hellemaal door ,en dat is niet voor niets.ik kan alleen maar hopen dat ze nu rust krijgen.
headliner@ciska
 headliner@ciska - vrijdag 23 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
helemaal metje eens johan meer ga ik er niet van zeggen
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 06:31 schreef Caroline het volgende:
Brian had in het begin toch een flink geldbedrag gehad?? 25.000? ofzo? Dan sta je niet echt met lege handen, lijkt me.
50.000 ...
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 13:36 schreef johan13 het volgende:

[..]

kan me best voorstellen dat de familie en vrienden van brain klaar zijn met het hele gebeuren rond de kooi. ze zijn door een aantal fanatieke "kooifans" beledigd en bedreigd en dan is het goed voor te stellen dat je het even niet meer trekt na zo'n terleurstelling.

ik vind dat huub heeft zijn verlies te danken aan een groepje fanatieke fans, door steeds andere personen de grond in te boren met leugens en verdraaide feiten bijv: Sandy, Mikey en Charlotte. Dat heeft ervoor gezorgd dat er ook veel anti-huubfans waren. dit is mijn mening en wie daar moeite mee heeft, jammer dan
Huub heeft zijn verlies maar aan één persoon te danken, namelijk aan zichzelf!
bard
 bard - maandag 26 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
wat een familie he ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian belt met broer Kenneth die heel erg boos is









0.0130519