BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tweede en teleurgesteld

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tweede en teleurgesteld

Brian stond tijdens de finale steeds bovenaan in de poll. Hij zag zijn portemonnee al dikker en dikker worden. De teleurstelling was dan ook groot toen niet híj, maar Jaap er met het grote geld vandoor ging. Lijkbleek keek de Miljonair voor zich uit. Ook Amanda snapte er niets van. De twee liggen nu klaarwakker in bed. Met grote ogen staart Amanda naar het plafond. De finale heeft anders uitgepakt dan de tortelduifjes hadden gehoopt en misschien ook wel hadden verwacht. Vandaag zal het een zware dag voor hen worden...

bron: tien.tv
Hercule
 Hercule - vrijdag 23 mei 2008 - 09:27   quote  deeplink  
Prachtig gewoon
grissom
 grissom - vrijdag 23 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Best zielig,maar er kan er meer 1 de winnaar zijn
berec
 berec - vrijdag 23 mei 2008 - 09:33   quote  deeplink  
zeker prachtig dat huubie ook zit te janken nou!
belle
 belle - vrijdag 23 mei 2008 - 10:25   quote  deeplink  
wat een zure verliezers zeg.en maar zeiken over waar het mis is gegaan...hou toch op. het spel is afgelopen staat ie nóg af te luisteren....assjeblieft zeg!
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
nou ja ook voor huub hoop dat ze het allemaal buiten ook weer naar hun zin krijgen!
belle
 belle - vrijdag 23 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
ik zit nu te kijken en ik heb er geen woorden voor. Brian en Amanda liggen nog te "slapen". wat laten die zich kennen...poe poe..
belle
 belle - vrijdag 23 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
oepsss... huub nu al aant bier
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 10:48   quote  deeplink  
ik ben benieuwd hoe het zou gaan als de gdk twee volgt....
Als die erger zou zijn als de eerste,nou ik weet wel wat ik doe absoluut niet op internet gaan kijken ,op forums haha...nu was het af en toe al erg om te lezen,lezen op zeer laag niveau zeg maar,maar dan zou dat wel helemaal zo zijn!
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 23 mei 2008 - 11:02   quote  deeplink  
Wat zielig nou voor vooral B. Hij dacht met niets doen en af te luisteren te winnen dat is gelukkig niet gelukt.Ze dachten met z'n allen lekker met het geld naar Bonaire te gaan en verder te gaan met niets doen. Er is maar 1 terechte winnaar en dat is Jaap
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:05   quote  deeplink  
ja vind jaap ook een terechte winnaar,vind braín erg onsportief nu...huub is respectvoller naar jaap toe,misschien komt dat omdat braín en zijn familie er al helemaal vanuit gingen dat hij zou winnen..de teleurstelling is daardoor erg groot ..maar ja zoals amanda zij er kan er maar 1de winnaar zijn haha;-)
devil
 devil - vrijdag 23 mei 2008 - 11:05   quote  deeplink  
amanda en brian samen hebben ook wel een lekkere duit met centen hoor
ik verdien het niet in anderhalf jaar
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
vind ook dat ze zich niet zo aan moeten stellen,ze azijn in een spel gestapt en die kun je verliezen.
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Ik vraag mij eigenlijk af wat Brian en Amanda aan geld meekrijgen? Wie kan mij hierover informeren?
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
zoiezo hun borg.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:08   quote  deeplink  
Nou ja, Brian heeft al 50.000. Een mooi centje en idd hij gaat snabbelen met amanda dus ik geloof niet dat ze droog brood hoeven te eten.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Ja erg zuur als je met zo'n kleine marge verliest. Ik vraag me af wat dan beter is ? als eerste van de 4 naar huis of op deze manier net niet winnen ?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Ik denk net niet winnen.
belle
 belle - vrijdag 23 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
die twee komen vast nix te kort.maar zooo onsportief
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 23 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Ik denk dat Amanda de meeste begeleiding nodig zal hebben als ik de reacties van Brian zijn familie hoor en zie dan zou ik bang zijn als ik Amanda was. Ik denk niet dat zij haar eigen mening nog kan uiten.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:18   quote  deeplink  
ja ik denk dat je daar gelijk in hebt jaapfan...ik schrok daar ook wel een beetje van hoor.
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Kreeg Brian niet een bedrag aangeboden van 1 ton euro als hij gelijk de villa in zou gaan? Komt dat dan niet boven die 50 duizend op? Of reken ik hem nu te rijk? En krijgen ze (de verliezers)geen 'daggeld'? Ik weet het niet, maar die vragen komen in mij op..
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
je rekent6 hem te rijk ahahaahaa anders zou de teleurstelling ook niet zo groot zijn.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:43 schreef joow@headliner het volgende:
Kreeg Brian niet een bedrag aangeboden van 1 ton euro als hij gelijk de villa in zou gaan? Komt dat dan niet boven die 50 duizend op? Of reken ik hem nu te rijk? En krijgen ze (de verliezers)geen 'daggeld'? Ik weet het niet, maar die vragen komen in mij op..
ze hadden een ton om unaniem te geven aan iemand toen de kooi begon, maar ze kwamen er niet unaniem uit. Toen kreeg de persoon met de meeste stemmen 50000 euro en dat was brian.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:46   quote  deeplink  
1nulletje eraf doe maar ahahahahahaa
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:43 schreef joow@headliner het volgende:
Kreeg Brian niet een bedrag aangeboden van 1 ton euro als hij gelijk de villa in zou gaan? Komt dat dan niet boven die 50 duizend op? Of reken ik hem nu te rijk? En krijgen ze (de verliezers)geen 'daggeld'? Ik weet het niet, maar die vragen komen in mij op..
Nee 1 van de eerste miljonairs die gelijk meegingen hadden kans op een ton. Dat is uiteindelijk 50.000 geworden. En die heeft Brian
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:46 schreef Caroline het volgende:

[..]

Nee 1 van de eerste miljonairs die gelijk meegingen hadden kans op een ton. Dat is uiteindelijk 50.000 geworden. En die heeft Brian
Dank je wel, dat was ik effe kwijt, is nu helder! En krijgt niet iedereen een bepaald bedrag voor de dagen dat ze in de kooi hebben gezeten?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:49 schreef joow@headliner het volgende:

[..]

Dank je wel, dat was ik effe kwijt, is nu helder! En krijgt niet iedereen een bepaald bedrag voor de dagen dat ze in de kooi hebben gezeten?
jawel want Natasia had ook 30.000 gekregen
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Juist en dat bedrag delen door de dagen dat Natasia erin zat, zal toch het daggeld zijn wat ieder ex bewoner krijgt? Of sla ik hier de plank mis?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Nou ja, als Natasia al 30.000 kreeg krijgen deze bewoners nog veel meer. Lekker kapitaaltje toch?
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Ben ik helemaal met je eens, alleen raar dat daar niet over gesproken wordt. Ik gun het ze van ganser harte, dus begrijp mij niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door joow@headliner --
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 12:02   quote  deeplink  
amanda zei gister ook al, we zijn geen miljonair maar wel aardig op weg.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:03   quote  deeplink  
haha caroline ja alleen natasia der geld is gepikt...ook triest.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
Ik denk dat Natasia dat ook niet in de media mocht brengen maar dat gebeurde toen Wilgo met haar centjes verdwenen was.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:05   quote  deeplink  
ja was ook erg.nee maar wel denk ik dat natasia nog het meeste los hebt gelaten ook al mog ze het niet.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:03 schreef ilse het volgende:
haha caroline ja alleen natasia der geld is gepikt...ook triest.
Ach, ze loopt nog te snabbelen met haar "top" liedje. Dus krijgt ze wel terug. En had ze niet weer een miljonair aan de haak geslagen?
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
ja dat is natasia haar fantasie meer hoor..ahahaha.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:05 schreef ilse het volgende:
ja was ook erg.nee maar wel denk ik dat natasia nog het meeste los hebt gelaten ook al mog ze het niet.
Zij en Ilona hebben een boek geschreven dus ik wacht wel af tot die in de winkels ligt.
joow@headliner
 joow@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
Afijn eind goed al goed... die vier hoeven niet op een houtje te bijten ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door joow@headliner --
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:08   quote  deeplink  
ben benieuwd.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Yep. Ik ben er ff vantussen. Krijg 2 kids te eten even voor opvangmoeder spelen. Latersssssssssssss
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Ik denk het wel goed komt met de miljonairs. Ze hebben nu veel schnabbels maar ook dat loopt op een gegeven moment dood als ze niet meer op tv verschijnen. Kijk maar naar de BB bewoners daar hoor je ook nog maar weinig van. Ik hoop dat ze het nu slim aanpakken zodat ze er wat aan over houden en dan iets kunnen opbouwen waar ze in de toekomst ook wat aan hebben.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
owww veel plezier;-)doegiessss.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:10 schreef Bigfoot het volgende:
Ik denk het wel goed komt met de miljonairs. Ze hebben nu veel schnabbels maar ook dat loopt op een gegeven moment dood als ze niet meer op tv verschijnen. Kijk maar naar de BB bewoners daar hoor je ook nog maar weinig van. Ik hoop dat ze het nu slim aanpakken zodat ze er wat aan over houden en dan iets kunnen opbouwen waar ze in de toekomst ook wat aan hebben.
haha diegene die je van bb nog hoord is kelly;-)
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:11 schreef ilse het volgende:

[..]

haha diegene die je van bb nog hoord is kelly;-)
Ja maar das dan ook de enige, hihi. O ja en Bart mocht zijn opwachting maken in de kooi.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:13   quote  deeplink  
owja die ook nog idd;-)
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
maar ik ben der weg van hey luitjes de goudenkooi is afgelopen dus tot ja laterzz of niet....doei doei;-)
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 12:17   quote  deeplink  
doei ilse, bedankt voor het leuke forummen,
ik ben er ook van tussen.
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
En ruud was op teevee gister die zei dat dat knuffelen was lachen maar dit geruzie niet dus vond hij dgk maar niks
devil
 devil - vrijdag 23 mei 2008 - 13:06   quote  deeplink  
volgens mij krijgen ze duizend gulden per dag toch,buiten de hoofdprijs

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tweede en teleurgesteld









0.0099639