BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tranen voor Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tranen voor Huub

"Ik ben blij dat ik naar huis mag!", fluistert Huub zijn vrouw in het oor, waarna Claire zowat smelt. "Ik dacht dat ik helemaal kapot zou zijn, dat ik nooit zou kunnen stoppen met huilen. Maar ik heb me de hele avond goed gevoeld", ratelt Huub opgewekt over zijn verlies. Hij vindt dat eigenlijk een beetje gek. Hij had dat totaal niet van zichzelf verwacht. "We gaan nu genieten, schatje!", zegt Huub lief, doelend op het samenwonen in de échte wereld. Als Claire dan lekker tegen hem aankruipt, wordt het Huub toch allemaal eventjes teveel. De tranen biggelen over zijn wangen. Na 523 dagen is het avontuur ten einde voor Huub.

bron: tien.tv
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 10:24   quote  deeplink  
Nou Huub, je was niet mijn favoriet maar ik hoop dat je het buiten de kooi ook weer naar je zin krijgt.
grissom
 grissom - vrijdag 23 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Mijn favoriet was je ook niet,maar als je straks buiten bent hoop ik dat je je eigen wel gedraagt.
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 10:35   quote  deeplink  
Mijn favoriet was je wel, maar weet zeker dat je het buiten de kooi heel moeilijk gaat krijgen net als Jaap, Amanda en Brian. Iedereen die van alles zegt positief/negatief en van alles van je willen. Hoop er maar het beste van.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Ik wens ze ook allemaal succes in de boze buiten wereld. We hebben 20 maanden van ze mogen genieten en daar ben ik ze allemaal dankbaar voor.

Miljonairs bedankt !!!!!
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 23 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
nou huub voor mij mag je stikken in je eigen tong
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:18   quote  deeplink  
zo blij is hij dat hij naar huis mag dat hij claire nog even op de camera pakt onder de douche
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
nou sorry maar ik vond huub respectvoller naar jaap toe als braín!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door ilse --
tino
 tino - vrijdag 23 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
huub ik ben blij voor je dat je NIET gewonnen hebt want dan was je helemaal naast je schoenen gaan lopen van verwaandheid, gelukkig heeft de minst agressieve miljonair gewonnen.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:19 schreef ilse het volgende:
nou sorry maar ik vond huub respectvoller naar jaap toe als braín!
dat is niet zo gek he, brian had kwa stemmen gewonnen, jaap heeft puur op de halve finale gewonnen. Huubje lag er als eerste uit en probeerd nu een wit voetje bij jaap te halen voor het zogenaamde programma. Nou lees maar op kingjaap dat gaat echt niet door, de achterban van jaap weet meer en zal jaap vanavond alles vertellen.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
de prijs mogen ze toch nit delen trapper dus er valt niks te halen!
braín die ging er al vanuit dat hij gewonnen had,en jaap heeft gewoon de halve finale slim gespeeld...en nee natuurlijk niet,dat is hetzelfde dat jaap een goed doel steund,ofterwijl zichzelf,dat programma was een spel en dat spel is met duizenden leugens gespeeld,die dingen moet je niet serieus nemen...wie je wel serieus moet nemen is de familie van braín,die kwam in mijn ogen erg gevaarlijk uit de hoek..
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:24 schreef tino het volgende:
huub ik ben blij voor je dat je NIET gewonnen hebt want dan was je helemaal naast je schoenen gaan lopen van verwaandheid, gelukkig heeft de minst agressieve miljonair gewonnen.
Daar ben ik helemaal mee eens. Geen beloning voor agressie en zo hoort het ook.
Elske
 Elske - vrijdag 23 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
en dan ook nog 8.000 € euro kwijt van de borg !!! Ze waren onder de douche aardig aan het rekenen geslagen.. borg en huur voor het huisje enzo.......... Ja Huub, er zal gewerkt moeten worden..
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
ik vindt het ook een zeer terechte winnaar.bij jaap had ik het gevoel dat hij het geld toch nodig had,velen zeggen jaap komt er wel,maar ja het is hem zooooo gegunt,en zijn vakantie met cora ook,en nu hoeft hij daar niet eerst keihard voor te werken,maar kan hij het zo meenemen...wel verdiend hoor jaap!
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:33 schreef Elske het volgende:
en dan ook nog 8.000 € euro kwijt van de borg !!! Ze waren onder de douche aardig aan het rekenen geslagen.. borg en huur voor het huisje enzo.......... Ja Huub, er zal gewerkt moeten worden..
niet alleen huub ook amanda en braín.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:35 schreef ilse het volgende:

[..]

niet alleen huub ook amanda en braín.
Brian heeft zijn 50.000 euro nog dus die heeft opstart kapitaal.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:13 schreef bonnie300 het volgende:
nou huub voor mij mag je stikken in je eigen tong
ik zeg:ik hou d'r van!!!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
huub van mij mag je zoveel bagger over je heen krijgen als je daar in het huis heb gedaan je schoonmoeder uitschelden veel vrouwen uitgemaakt voor h...

en dan nog schelden met ziektes en wat je fysiek nog deed bij vrouwen nederland kotste je gister al uit als eerste naar huis.
nu kom je buiten en hoop dat je tien keer zoveel op je dak krijg als je veroorzaakt heb zodat je jankent vlucht
stevi0
 stevi0 - vrijdag 23 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
idd Jacqueline,
Laat hem nu maar toekomen wat hem toekomt.
Wederzijdse agressie en dis-respect.
Weet ie ook 'ns wat het is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tranen voor Huub









0.0113718