BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ben écht heel trots op je!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik ben écht heel trots op je!"

Als Huub en Claire liggen te vozen, wandelt Jaap de slaapkamer binnen. "Kom erbij, Japie!", roept Huub vrolijk en staakt het gefriemel. "Waar is Cora?", vraagt hij. "Verdwenen...", haalt de winnaar zijn schouders op. "...met het geld!", voegt Huub daar smalend aan toe. Maar dan wordt Huub serieus. "Ik ben écht heel trots op je, Jaap!", zegt hij oprecht. De Briellenaar neemt deze woorden dankbaar in ontvangst. "Wat iedereen ook tegen je zegt... Je kan altijd zeggen dat je gewonnen hebt en dat is f*cking veel waard!", eindigt hij de complimentenregen. En zo is het maar net!

bron: tien.tv
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:01   quote  deeplink  
enzo zie je dat huub respectvoller is dan braín.
Gerrit
 Gerrit - vrijdag 23 mei 2008 - 11:09   quote  deeplink  
Huub respectvoller????? Waanzin........die randdebiel kan alleen maar zo reageren omdat hij ver verwijderd is gebleven van een overwinning....hij had geen schijn van kans! Briam was er zo dichtbij dat ik zijn teleurstelling wel begrijp! Huub is niet eens in de buurt van een overwinning geweest! Daarbij is zijn reactie naar Jaap waarschijnlijk 'gefaket'....en meer een uiting van blijdschap dat Brian niet heeft gewonnen. Een heel erg fout baasje die Huub! Oppassen voor zulk getriefel!
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Relax Gerrit. Het spelletje is voorbij. Geniet nog even van de laatste beelden. Pak een kopje koffie en rustig achterover zitten.
Gerrit
 Gerrit - vrijdag 23 mei 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Ik ben relaxt, Caroline! Don't worry! Ik heb me gisteren rot gelachen dat die bluffer de deksel op zijn neus kreeg! Loser!
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
geen reactie op deze domme uitspraken.
caroline ja lekker kopje koffie;-)
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:37 schreef ilse het volgende:
geen reactie op deze domme uitspraken.
caroline ja lekker kopje koffie;-)
komt eraan, meis. Suiker en melk is zelfbedienig
barnie
 barnie - vrijdag 23 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Huub was mijn favoriet maar helaas pindakaas,vind het echt super dat Jaap heeft gewonnen en gun het hem ook echt!
Logisch dat Brian en Amanda teleurgesteld zijn wie zou dat niet zijn maar het spel is ten eind en life goes on!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door barnie --
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:38 schreef Caroline het volgende:

[..]

komt eraan, meis. Suiker en melk is zelfbedienig
dank je wel;-)lekker ,ga ik eens van genieten...
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:43 schreef barnie het volgende:
Huub was mijn favoriet maar helaas pindakaas,vind het echt super dat Jaap heeft gewonnen en gun het hem ook echt!
Logisch dat Brian en Amanda teleurgesteld zijn wie zou dat niet zijn maar het spel is ten eind en life goes on!
enzo is het maar net;-)
lijntje
 lijntje - vrijdag 23 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
gefeliciteerd jaap.ben uitzinnig dat brian niet gewonnen heeft .jammer maar helaas.hij had er helemaal op gerekend ,dan valt het toch dubbel tegen.en juist waar niemand het van verwacht had wint de poen.ik gun t hem van harte.hij mag ook wel wat geluk hebben ,en dat heeft ie nu.super hoor.jammer huub volgende keer beter.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:43 schreef barnie het volgende:
Huub was mijn favoriet maar helaas pindakaas,vind het echt super dat Jaap heeft gewonnen en gun het hem ook echt!
Logisch dat Brian en Amanda teleurgesteld zijn wie zou dat niet zijn maar het spel is ten eind en life goes on!
en echt, ze verdienen er heus wel aan met snabbelen.
barnie
 barnie - vrijdag 23 mei 2008 - 11:48   quote  deeplink  
Tuurlijk ze zulen het misschien in het begin een beetje moeilijk hebben maar als de hipe een beetje wegvaagt komt het wel goed met allemaal denk ik!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
sorry heb maar 1 ding voor huub dat je buiten terug krijg wat je daar geflikt heb schelden met ziekten vrouwen waren voor jou speel goed hoe je vrouwen uitschold en behandelde en je schoonmoeder zo noemen en de racistische opmerkingen hoop ik dat je het buiten zwaar krijg als eerste eruit was nog maar het begin.

spel is inderdaad afgelopen maar huub heeft veel mensen gekwetst dus spel is afgelopen gelukkig nu kan hij naar buiten en loop tegen de lamp:d
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Zie het somber in voor Huub ... Ik gun hem best wat geluk, maar dan zal hij toch behoorlijk moeten veranderen.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Ik denk dat hij gisteren wel weer met 2 voetjes op de grond is gezet. Hij was er zeker van de winnaar te worden.
ilse
 ilse - maandag 26 mei 2008 - 10:36   quote  deeplink  
ik denk dat het tegen de lamp aanlopen wel meevalt jaqueline,op internet forums is dat zo ja,maar in de buitenwereld valt het wel mee!!!de grootste grootbekken zitten op internet,en buiten hoor of zie je ze niet dus!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 14:20 schreef Jacqueline het volgende:
sorry heb maar 1 ding voor huub dat je buiten terug krijg wat je daar geflikt heb schelden met ziekten vrouwen waren voor jou speel goed hoe je vrouwen uitschold en behandelde en je schoonmoeder zo noemen en de racistische opmerkingen hoop ik dat je het buiten zwaar krijg als eerste eruit was nog maar het begin.

spel is inderdaad afgelopen maar huub heeft veel mensen gekwetst dus spel is afgelopen gelukkig nu kan hij naar buiten en loop tegen de lamp:d
Inderdaad Jacqueline, buiten loopt Huub straks keihard tegen de lamp, en straks een muur van onbegrip. hier zitten er dan wel een paar die krijsen dat het alleen op internet gebeurd maar die waren niet in Amsterdam. En geloof mij, er gebeuren wrede dingen in de echte wereld. Ik vind het heel erg dat Brian niet gewonnen heeft. maar het is niet anders. Voor "MIJ" heeft Brian wel gewonnen. Helaas levert dit hem geen geld op. Jaap is er met de buit vandoor, en Brin met Amanda, en ik geloof zeker dat die 2 er wel komen, zonder intriges van buitenaf. In de Hoop dat ze dit lezen. Brian je bent een topper. en niet zoals Huub een tobber.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 26 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:01 schreef ilse het volgende:
enzo zie je dat huub respectvoller is dan braín.
met een reden hij vroeg 10.000 euro aan Jaap, ik vroeg me al af waarom hij zo aan het slijmen was met Jaap.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:49 schreef moha het volgende:

[..]

met een reden hij vroeg 10.000 euro aan Jaap, ik vroeg me al af waarom hij zo aan het slijmen was met Jaap.
en wat dacht je van hun samenwerking? Ik denk dat Jaap totaal niet de bedoeling heeft met Huub samen te werken, zodra de optreden schnabbels. uit het licht zijn, kan Huub een baan zoeken, en Jaap zijn eigen gang gaan. Jaap is een egoist, schijt aan Huub, maar ik denk dat Huub een betere deler is dan Jaap
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 26 mei 2008 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:53 schreef izzie het volgende:

[..]

en wat dacht je van hun samenwerking? Ik denk dat Jaap totaal niet de bedoeling heeft met Huub samen te werken, zodra de optreden schnabbels. uit het licht zijn, kan Huub een baan zoeken, en Jaap zijn eigen gang gaan. Jaap is een egoist, schijt aan Huub, maar ik denk dat Huub een betere deler is dan Jaap
Jaap heeft op streams al gezegd alleen een internetshow te willen hebben, en Jaap vond huub een arrogant mannetje dus begrijp ik wel dat hij niet met hem wil samenwerken. Als Jaap miljonair wil blijven zal hij niet moeten strooien met zijn geld en dat doet hij ook niet, het was ieder voor zich in DGK en huub wou Jaap dumpen, ik geef hem gelijk niet met huub te delen. En ga er nu niet vanuit dat huub dat wel zou doen want die denkt echt aan 1 pers. en dat is huub zelf. Hij is gwn een bietser hij wou van Jaap 10.000euro en van Claire een vleugel piano, ik zou zeggen hij werkt er maar voor net als iedereen.
mezelf
 mezelf - maandag 26 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
wat zijn jullie een stel debielen de oudmillionairs hebben geen nazorg nodig jullie wel niet normaal om hier nog enig commentaar af te geven op t leven van anderen Verbeter de wereld begin bij jezelf.
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 12:57 schreef mezelf het volgende:
wat zijn jullie een stel debielen de oudmillionairs hebben geen nazorg nodig jullie wel niet normaal om hier nog enig commentaar af te geven op t leven van anderen Verbeter de wereld begin bij jezelf.
Jij geeft toch ook nog commentaar? Waarom mag een ander dat dan niet? Misschien heb jij ook wel nazorg nodig ...
G.R.i
 G.R.i - maandag 26 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
BINGO draakje goed opgemorken
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 13:17 schreef G.R.i het volgende:
BINGO draakje goed opgemorken
Dank je!
Elske
 Elske - maandag 26 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 11:01 schreef ilse het volgende:
enzo zie je dat huub respectvoller is dan braín.
ZO respectvol dat hij het lef heeft om Jaap om 10.000 € tevragen.......o.i.v. maakt niet uit, dronken mensen en kinderen spreken de waarheid toch???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 26 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 12:57 schreef mezelf het volgende:
wat zijn jullie een stel debielen de oudmillionairs hebben geen nazorg nodig jullie wel niet normaal om hier nog enig commentaar af te geven op t leven van anderen Verbeter de wereld begin bij jezelf.
ohw dus commentaar geven mag niet omdat het spel al afgelopen is. wat je nu uitkraamt is je reinste flauwekul, over voetbal word zelfs jaren later nog gesproken en of het nou positief of negatief is het gebeurt gwn. en over DGK zal ook nog jaren gesproken worden, juist als DGK 2 door gaat.want de 1e is meestal de beste.

je zit er nogal mee dat er commentaar word gegeven op huubje misschien moet jij eens hulp gaan zoeken
Asrael
 Asrael - maandag 26 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 12:57 schreef mezelf het volgende:
wat zijn jullie een stel debielen de oudmillionairs hebben geen nazorg nodig jullie wel niet normaal om hier nog enig commentaar af te geven op t leven van anderen Verbeter de wereld begin bij jezelf.
Typische pissmurfhuub fan opmerking......die zijn goed in onzin uitslaan......maar dat wisten we al, nolive zit er vol mee.
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 14:43 schreef Asrael het volgende:

[..]

Typische pissmurfhuub fan opmerking......die zijn goed in onzin uitslaan......maar dat wisten we al, nolive zit er vol mee.
Maar LowLive is toch opgeheven? Hun held heeft gefaald!
G.R.i
 G.R.i - maandag 26 mei 2008 - 14:55   quote  deeplink  
Wat zullen ze daar met een enorme kater zitten, er is daar schijnbaar flink gescholden etc. Juist dit praten naderhand is zo prettig; DGK was toch best een heftig gebeuren...
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 14:55 schreef G.R.i het volgende:
Wat zullen ze daar met een enorme kater zitten, er is daar schijnbaar flink gescholden etc. Juist dit praten naderhand is zo prettig; DGK was toch best een heftig gebeuren...
Gezien de ontknoping zeker voor LowLive. Heb me trouwens laten vertellen dat Slaai gezien is op Bonaire ...
G.R.i
 G.R.i - maandag 26 mei 2008 - 15:03   quote  deeplink  
gevlucht, ondergedoken of genieten van het geld van de fans..
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 15:03 schreef G.R.i het volgende:
gevlucht, ondergedoken of genieten van het geld van de fans..
Whatever ...
bard
 bard - maandag 26 mei 2008 - 17:59   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ben écht heel trots op je!"









0.0084509