BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De pomp gaat mee naar huis

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De pomp gaat mee naar huis

Jaap is een beetje laks geweest de afgelopen dagen. Terwijl de rest druk bezig was met inpakken, dook Jaap in het zwembad of zat hij achter de computer. "Ik ga opruimen", puft hij naar Claire en Huub en maakt zich uit de voeten. Aangekomen in zijn Master Bedroom treft hij Cora aan. Zijn liefje is de grote inpakactie al gestart. Jaap helpt haar mee. Hij vist een geel stuk plastic onder zijn bed vandaan. "Mijn opblaaspop-pomp", roept hij verrast. "Die gaat natuurlijk ook mee!", lacht hij naar Cora. Vriendinlief kent de grapjes van Jaap nu onderhand wel en maakt zich dan ook niet druk om haar plastic concurrente.



bron: tien.tv
hootch
 hootch - vrijdag 23 mei 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Hahahahaha Jaap lache begin je morgen al met je show hahaha
joke
 joke - vrijdag 23 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
jammer
jammer Jaap maarom op zulke manier stemmen te halen is toch oneerlijk en dan voor miljoenen kijkers dat word een groot nadeel voor je toekomst denk ik niemand zal je nog geloven maar de echte kijkers hadden had bij het rechte eind je hebt in de kooi ook alles verdraaid je stemmen zijn van mensen die je gister hebben gezien
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:27 schreef joke het volgende:
jammer
jammer Jaap maarom op zulke manier stemmen te halen is toch oneerlijk en dan voor miljoenen kijkers dat word een groot nadeel voor je toekomst denk ik niemand zal je nog geloven maar de echte kijkers hadden had bij het rechte eind je hebt in de kooi ook alles verdraaid je stemmen zijn van mensen die je gister hebben gezien
Huh?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De pomp gaat mee naar huis









0.0090057