BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een kater zonder drank

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een kater zonder drank

Nu de lampen aan zijn in de slaapkamer, zien we pas hoe gehavend het gezicht van Brian eruit ziet. Donkere kringen en diepe plooien hebben zich vannacht in zijn huid gevestigd. De Miljonair is diep teleurgesteld, dat is aan alles te zien. Zijn schouders hangen, evenals zijn mondhoeken. Zijn droom is in duigen gevallen. Ook van de droom van broer Kenneth is niets over. Zwaar geƫmotioneerd belde hij Brian gisteravond op. "Vergeet niet dat de familie voor je klaarstaat", drukte hij Brian meerdere malen op het hart. Het is de vraag of deze troostende woorden Brians pijn kunnen wegnemen.

bron: tien.tv
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
het was ook heel zuur,ze gingen er ook al een beetje vanuit gewonnen te hebben...ja niets is wat het lijkt denk ik dan,wat mij vies tegenviel was de reactie van die familie,alles gooien op het programma enzo.erg onsportief,en dan zeg ik op mijn woord sorry,maar jaap wel verdiend.
hootch
 hootch - vrijdag 23 mei 2008 - 12:08   quote  deeplink  
Hahahhahaha domme para en amandel lekker verloren. Hij heeft niks gedaan in het hele spel en wilde wel met de poet gaan lopen. hahaha ik vind dit geweldig die kop van die gozer sloeg gelijk over op agressie na de uitslag. hahahaha En de verkering met domblondje zal na volgende week ook wel uit zijn. Jaah het is echt genieten met para.
ilse
 ilse - vrijdag 23 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
domme opmerking de goudenkooi is ten einde en jij praat nog zo over die mensen!
het was een spel,en ik gun ook amanda en braĆ­n een goede toekomst.
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Nee ik denk niet dat Amanda en Brian uit mekaar gaan iig niet heel snel, mijn moeder die nooit dgk keek zei ook 'tis toch niet eerlijk want Jaap zat er het kortste in' maar ik zei dat jaap zorgde voor komedie en brian deed niks kon niks voltooien geen dj cursus en kan geen gitaar spelen nog steeds niet dus wat heeftie lopen doen? =\ Oh ja kickboxen nou goed dat dan weer wel maar dat had ik niet gezegd :p
tino
 tino - vrijdag 23 mei 2008 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:08 schreef hootch het volgende:
Hahahhahaha domme para en amandel lekker verloren. Hij heeft niks gedaan in het hele spel en wilde wel met de poet gaan lopen. hahaha ik vind dit geweldig die kop van die gozer sloeg gelijk over op agressie na de uitslag. hahahaha En de verkering met domblondje zal na volgende week ook wel uit zijn. Jaah het is echt genieten met para.
jammer dat jouw huubje niet heeft gewonnen, waren jullie toch zo van overtuigd, alle geld weggegooid !!!
johan13
 johan13 - vrijdag 23 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 12:08 schreef hootch het volgende:
Hahahhahaha domme para en amandel lekker verloren. Hij heeft niks gedaan in het hele spel en wilde wel met de poet gaan lopen. hahaha ik vind dit geweldig die kop van die gozer sloeg gelijk over op agressie na de uitslag. hahahaha En de verkering met domblondje zal na volgende week ook wel uit zijn. Jaah het is echt genieten met para.
iedereen de kanker wensen, je aanstaande fysiek en verbaal aanvallen, je aanstaande schoonmoeder verbaal aanvallen, continu leugens verkondigen, je ex fysiek en verbaal stalken, mede bewoners de dood wensen en dan nog alles op het spel schuiven

daarom heb ik gisteravond gezongen na de eerste ronde:

helemaal niets in oldenzaal!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een kater zonder drank









0.0053331