BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pakken wat je pakken kan!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Pakken wat je pakken kan!

Jaap heeft nog wat verhuisdozen over. Het is natuurlijk doodzonde om die niet goed te vullen. De grote Miljonair loopt daarom naar de slaapkamer en duikt de linnenkast in. Huub slaat zijn hand voor zijn mond als hij ziet wat Jaap doet. De Briellenaar haalt een paar stapeltjes overtrekken, hoezen en slopen van de plank af. "Ik neem maar twee setjes mee, er liggen er tien", roept hij enigszins betrapt naar Huub. Jaap voelt de bui al hangen. "Is één niet genoeg. Je hebt gister meer dan een miljoen gewonnen!", reageert de Oldenzaler verbaasd. "Niet normaal!", voegt hij er lachend aan toe. Tja, Jaap blijft Jaap!

bron: tien.tv
Rilana1986
 Rilana1986 - vrijdag 23 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
is er misschien een filmpje van gisteravond toen amanda zo moest huilen
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Die Jaap is ook helemaal gek he , heeft hij zoveel geld gewonnen neemt hij nog overtrekken en lakens mee alsof hij in een te duur hotel is geweest , hahahahahahahaha :)

Stichting Jaap ;)
mossa
 mossa - vrijdag 23 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 15:16 schreef Benito het volgende:
Die Jaap is ook helemaal gek he , heeft hij zoveel geld gewonnen neemt hij nog overtrekken en lakens mee alsof hij in een te duur hotel is geweest , hahahahahahahaha :)

Stichting Jaap ;)
het mooiste is dat hij de journalisten niet eerder een interview afgeeft als zij hem niet helpen met verhuizen, en ze doen t ook nog!
te geniaal gewoon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door mossa --
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 15:18 schreef mossa het volgende:

[..]

het mooiste is dat hij de journalisten niet eerder een interview afgeeft als zij hem helpen met verhuizen, en ze doen t ook nog!
te geniaal gewoon!
Eerlijk is eerlijk , we hebben echt gelachen om die dikke gek , toen hij Palma en Herma dat schoonmaakdansje liet doen , hahahaha , ik heb op de grond gelegen van het lachen :)
mossa
 mossa - vrijdag 23 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
ik heb ontzettend veel gelachen om Jaap,
Ik ben trouwens erg benieuwd naar DGK2, want waar vind je nou zulke interessante mensen als Jaap?
Hij is gewoon uniek een geniale gek! we zullen m missen
grissom
 grissom - vrijdag 23 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
Ik heb echt genoten van Jaap en veel gelachen.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Hij zei dat hij van zijn miljoen Carlos ging inhuren. Hij blijft gewoon grappig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Pakken wat je pakken kan!









0.0116260