BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap verlaat de Villa!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap verlaat de Villa!

De verhuiswagen zit vol. Nu nog even snel de pers te woord staan en dan is het ook voor Jaap tijd om op huis aan te gaan. "De godfather van De Gouden Kooi, de enige échte winnaar! Terror-Jaap!", buldert de winnaar vanaf het bordes. Hij somt op wat hij allemaal de wagen heeft ingeladen en mee naar huis neemt. "Alles is voor Japie!", vervolgt Jaap op een manier waarop alleen hij dat kan zeggen. "Streamers, bedankt!", roept hij en stapt in een glimmende zwarte wagen. De winnaar heeft de Villa verlaten. Het spel is gespeeld.

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
JAAP: gefeliciteerd !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Nikos@Headliner --
Asrael
 Asrael - vrijdag 23 mei 2008 - 16:07   quote  deeplink  
gefeliciteerd jaap het was je gegund
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 23 mei 2008 - 17:32   quote  deeplink  
goed gespeeld jaap
heb je huub lekker kunnen terug
pakken voor wat hij je vooral in hetbbegin
dat je de kooi nin ging heeft aangedaan
adroit
 adroit - vrijdag 23 mei 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Goed gespeeld ??

Hoeveel mensen heeft hij niet voor de gek gehouden met zijn belofte om de helft van het prijzengeld aan een goed doel te besteden. Dit vind ik echt te walchelijk voor woorden!!! En ik snap ook niet dat mensen vinden dat hij dit goed gespeeld heeft
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:36 schreef adroit het volgende:
Goed gespeeld ??

Hoeveel mensen heeft hij niet voor de gek gehouden met zijn belofte om de helft van het prijzengeld aan een goed doel te besteden. Dit vind ik echt te walchelijk voor woorden!!! En ik snap ook niet dat mensen vinden dat hij dit goed gespeeld heeft
Ik ben het helemaal met je eens.
Lees mijn stukje onder topic "Albert Verlinden over Jaap"
Carin28
 Carin28 - vrijdag 23 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Jaapio..gefeliciteerd!! ik heb echt zo om jou gelachen..niet normaal!! in het begin vond ik je vreselijk..je hebt je echt misdragen en te ranzig voor woorden gewoon..toen je ging veranderen ging ik echt van je genieten met al je geintjes en leuke acties..jij heb zoveel humor dat ik hoop dat ik je nog veel ga zien..maar please please please ga alsjeblieft niet met Huub een show beginnen..pffff denk na man!! en geef een goed doel wat centen joh..je bulkt van het geld nu..Jaapio het ga je goed!!!
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:36 schreef adroit het volgende:
Goed gespeeld ??

Hoeveel mensen heeft hij niet voor de gek gehouden met zijn belofte om de helft van het prijzengeld aan een goed doel te besteden. Dit vind ik echt te walchelijk voor woorden!!! En ik snap ook niet dat mensen vinden dat hij dit goed gespeeld heeft
Van zure druiven maak je wijn ... Hele goedkope, dat dan weer wel.
ilse
 ilse - maandag 26 mei 2008 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:36 schreef adroit het volgende:
Goed gespeeld ??

Hoeveel mensen heeft hij niet voor de gek gehouden met zijn belofte om de helft van het prijzengeld aan een goed doel te besteden. Dit vind ik echt te walchelijk voor woorden!!! En ik snap ook niet dat mensen vinden dat hij dit goed gespeeld heeft
dat krijg je ervan als je mensen die een programma maken zo serieus neemt,zo serieus dat vele mensen ze voor van alles uitschelden enzo!dat is pas walchelijk!
Mensen moeten mensen die in zo'n programma zitten niet al te serieus nemen.en tja zoals al bijna twee jaar aangegeven het is dgk..NIETS IS WAT HET LIJKT!en als mensen zich bedonderd voelen door middel van smsjes,tja sms dan niet,want of ze aankomen of niet,je weet toch nooit of dat eerlijk zou gaan..als jaap het had verloren hadden jaap fans zoiets gezegt!dat is met alles zo,sms dan gewoon niet!ik vindt dat nederland totaal niet bedonderd is door jaap,dit lag zoooo voor de hand...
En alles wat die mensen nu zeggen in een programma welk programma dan ook,wordt in het bolletje van mensen opgeslagen,het positieve wijkt zich uit het negatieve blijft in de mensen zijn of haar geheugen..jammer hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2008 door ilse --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap verlaat de Villa!









0.0083739