BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Van de site king Jaap

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Jaap winnaar en vanavond op TV weer!
JAAPIEOOOOO heeft het geflikt!!!! Hij is de motherfucking godfather van de Gouden Kooi!!! Fokking miljonair op zijn 25e!! Het was gisteren helemaal super. Jaap die nog nooit op de eerste plek heeft gestaan bij de populariteitspolls. Brian zou denk ik hebben gewonnen als Huub er niet als eerste uit zou zijn gegaan. Veel Huub fans zien Brian toch als tegenstander en zijn massaal voor Jaap toen gaan sms'en. Ik wil alle Jaapieooo fans bedanken die voor Jaap hebben ge'smst. Jaap heeft het momenteel erg druk met allerlei mediazaken en komt een dezer dagen met zijn Jaapiaanse schrijfstijl dit weblog weer opschudden.

Ook maximum respect voor Jaapie dat hij al het geld op slinkse wijze allemaal zelf heeft gehouden :D En terecht!!!

Ik wil Mr. D bedanken die al die maanden flinke terror hier heeft gevoerd op dit weblog ten gunste van Jaap. Hij was helemaal super!!! Het spel werd zowel in als buiten de Kooi op het scherpst van de snede gespeeld.

Ik sprak Jaap net en zijn nieuwe doel is Nederland veroveren. Om 23.00 is hij te zien op Nederland 1 bij Knevel & van den Brink. Een saaie EO talkshow, maar Jaap gaat zorgen dat er actie komt daar ;) DUS ALLEMAAL KIJKEN!!! JULLIE KUNNEN HET!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Tuurlijk gaat hier de tv vanavond om 23:00 op ned. 1
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Hier bij mij ook.
Decency
 Decency - zaterdag 24 mei 2008 - 01:22   quote  deeplink  
Jaap de winnaar



afscheid van de bewoners

win
 win - maandag 26 mei 2008 - 19:49   quote  deeplink  
ja, de winnaar over de rug van anderen. toppie hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Van de site king Jaap









0.0065917