BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 25 mei 2008 - 19:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 25 mei 2008 - 19:46   quote  deeplink  
AMSTERDAM - 'Terror' Jaap laat in het RTL-programma Life & Cooking nog even zien wie de baas is. De winnaar van de Gouden Kooi heeft de tafel van Carlo en Irene stukgegooid!

Jaap (25) besloot het presentatieduo 'terrorles' te geven. "Dat is toch f*cking niet normaal", riep hij voordat de tafel de lucht in ging.

Maar de miljonair liet ook nog even zijn gevoelige kant zien. "Ik heb spijt van twee dingen: ik heb een emmer stront over iemand heen gegooid en ik heb de zanglerares van de Gouden Kooi weggejaagd." De arme vrouw kreeg eieren op haar hoofd en ze werd door de paardenbak gerold.

Jaap heeft geen spijt van zijn 'goede doelen' actie. "Ik heb gezegd dat ik de helft van het geldbedrag over zou maken naar Stichting Aap, maar alles is lekker voor Stichting Jaap! Ik vind het een goede grap, omdat ik nog een appeltje te schillen had met het Nederlandse volk. Het merendeel heeft op Brian gestemd."

Wat de 'terrorist' met zijn geld gaat doen is nog niet helemaal duidelijk. " Ik ben een huis aan het bouwen van spare-ribs", grapt hij. "Huub heeft in een dronken bui om 10.000 euro gevraagd, maar daar heb ik alleen maar hard om gelachen."
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Terror Jaap in DGK was leuk tor erg leuk, maar buiten DGK ? ik heb mijn twijfels.
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 25 mei 2008 - 20:21   quote  deeplink  
Ja hij leek niet goed in zijn vel te zitten bij Carlo en Irene, ik vond het ook beetje raar gebeuren van te voren met die man die door beeld rende en meteen moeten ze er een minuut over hebben
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 mei 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Dat stukje "broodje Jaap" vond ik ook 3x niks.
Erg jammer.
draakje
 draakje - zondag 25 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Kan iemand me helpen? Ik kom niet verder dan de foto. Hoe kan ik het filmpje zien?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 mei 2008 - 20:35   quote  deeplink  
Hi Draakje, helaas kan ik je niet helpen.
Ik heb het op tv gezien.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 25 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Jaap gaf aan dat hij nog “wat”met Huub gaat doen. Nou hoop ik voor hem dat het dan om optredens gaat. Voor zijn I-net show of tv-show zou het niet slim zijn aangezien Huub niet echt populair is.
Elske
 Elske - zondag 25 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Jaap zegt wel dat Huub die 10.000 in een dronken bui vroeg, maar Huub weet altijd nog donders goed wat hij zegt als hij dronken is.....
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 26 mei 2008 - 06:27   quote  deeplink  
prec huub dacht ff geld te vangen van jaap pfff huub blijft echt huub weer getver
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 06:27 schreef Jacqueline het volgende:
prec huub dacht ff geld te vangen van jaap pfff huub blijft echt huub weer getver
en daarom zeggen ze nu dat huub de goede verliezer is en brian niet. Nou nee huub is een wit voetje aan het halen bij jaap, dat zei ik al gelijk dat het hem daar om te doen was.

Het zou jaap sieren als hij zich zelf nu zou laten zien op tv en niet in de terror blijft hangen, wordt saai.
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
oeps 1 teveel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2008 door trapper --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:39 schreef trapper het volgende:
oeps 1 teveel
Jammer trapper, maar Jaap staat toch heel even nog op de payrol van rtl. en zal dit moeten uitzingen. Persoonlijk vind ik Jaap buiten de kooi 3 x niks, maar smaken verschillen. ( gelukkig)
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:42 schreef izzie het volgende:

[..]

Jammer trapper, maar Jaap staat toch heel even nog op de payrol van rtl. en zal dit moeten uitzingen. Persoonlijk vind ik Jaap buiten de kooi 3 x niks, maar smaken verschillen. ( gelukkig)
hahahaha ik zei dat omdat ik mijn posting dubbel had geplaatst.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 26 mei 2008 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:42 schreef trapper het volgende:

[..]

hahahaha ik zei dat omdat ik mijn posting dubbel had geplaatst.
dat begreep ik, ik probeerde je alleen te kennen te geven dat ik het met je eens was. hhahahah
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 11:51 schreef izzie het volgende:

[..]

dat begreep ik, ik probeerde je alleen te kennen te geven dat ik het met je eens was. hhahahah
oke sorry, maar je hebt gelijk jaap is buiten de kooi helemaal niets. De charme van terror jaap hoort in de kooi, zonder de villa en mede bewoners is het niets aan.
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 12:52   quote  deeplink  
Wat je ook van de finalisten kunt zeggen, ik ben nog steeds dolblij dat gnoompje niet gewonnen heeft. Stel je dat toch eens voor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Terror' Jaap laat Carlo en Irene schrikken









0.0069329