BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap bij Life and Cooking

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 25 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Video: Jaap bij Life and Cooking

Rond 1u11 komt Jaap op dus even doorspoelen...

draakje
 draakje - zondag 25 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Boudewijn, ik ben een echte digibeet. Hoe spoel je door?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 26 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Zie je die 'scrollbalk' net onder de video en de tekst 'RTL Nederland Interactief' als hij aan het afspelen is? Het is zo'n blauw knopje dat heel langzaam naar rechts beweegt.
Als je Internet Explorer gebruikt zou je dat standaard moeten kunnen zien.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 26 mei 2008 - 06:25   quote  deeplink  
jaap was in de kooi grappig maar buiten de kooi blijft hij in de terror ding hangen en is een slechte na gemaakte jensen het slaat niet aan naar mijn mening
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 26 mei 2008 - 09:57   quote  deeplink  
Ik heb Jaap ne een aantal keer op tv gezien, in verschillenden programma's. Maar hij geeft overal het zelfde antwoord (ze stellen ook vaak dezelfde vragen, maar goed). Ik denk dat het beter is als gewoon lekker met zijn eigen show aan de gang gaat.
Caroline
 Caroline - maandag 26 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
ja viel mij ook op.
trapper
 trapper - maandag 26 mei 2008 - 11:40   quote  deeplink  
ja jaap wordt saai, ik wil de echte jaap nu wel eens zien.
Asrael
 Asrael - maandag 26 mei 2008 - 14:55   quote  deeplink  
Ik denk dat jaapio nog opzoek is naar wat hij precies wil neerzetten op tv/internet.
Hij heeft nog niet echt met de "buitenwereld" te maken gehad denk ik, kijkende naar zijn houding in de programma's. We gaan het wel zien met zn alle, ik ben wel benieuwd of het echt iets word.
hendrika
 hendrika - maandag 26 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
ik ben klaar met jaap wat een aso zeg een fantast met stemmen ik geef aan een goed doel maar niet heus bah wat een walgelijk vent is dat ik heb er geen worden voor
draakje
 draakje - maandag 26 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 00:09 schreef Boudewijn het volgende:
Zie je die 'scrollbalk' net onder de video en de tekst 'RTL Nederland Interactief' als hij aan het afspelen is? Het is zo'n blauw knopje dat heel langzaam naar rechts beweegt.
Als je Internet Explorer gebruikt zou je dat standaard moeten kunnen zien.
Was nog vergeten je te bedanken! Bij deze!
bard
 bard - maandag 26 mei 2008 - 18:32   quote  deeplink  
jaap heeft zijn beste tijd wel gehad ;)
mc-bjorn
 mc-bjorn - maandag 26 mei 2008 - 20:36   quote  deeplink  
er staan nu filmpjes op DGK site wanneer ze thuis aan komen of zo
Justme
 Justme - maandag 26 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Ik vind Jaap een grote loser. Een appeltje te schillen met het Nederlandse publiek? Hij schilt nu juist een appeltje met mensen die op hem gestemd hebben.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 27 mei 2008 - 11:23   quote  deeplink  
Vraagje voor Boudewijn. Er wordt nu bekend gemaakt dat er zogenaamde jammers verwijderd zijn bij de villa, dit is een apparaatje (ilegaal) wat telefoon kan storen? Kan dit dan ook het stemmen hebben beïnvloed?
janeke
 janeke - dinsdag 27 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
Het Agentschap Telecom heeft bij de Gouden Kooi-villa in Eemnes drie zogenoemde ‘gsm-jammers’ in beslag genomen. Het AT kwam de stoorzenders op het spoor na klachten van KPN en Vodafone. Die meldden dat er in Eemnes deels geen bereik was.

De jammers waren door de televisiemakers ingezet om te voorkomen dat vanaf de opnamelocatie de resultaten van de halve finale van de Gouden Kooi voortijdig zouden lekken. "Die werd twee dagen voor uitzending opgenomen, we wilden het geheim houden", aldus een woordvoerster van RTL. "Het productieteam zette ze inderdaad in, maar was zich van geen kwaad bewust''.

Met zo'n apparaatje van circa 100 euro - soms niet groter dan een gsm - kun je iedere mobiele telefoon binnen een straal van één tot tientallen meters het zwijgen opleggen. In de VS, waar de jammers steeds populairder worden, zijn kopers van de gsm-jammers onder meer cafébazen, kapperzaken, theateruitbaters, buschauffeurs, mensen die een toespraak houden en acteurs. Maar ook gewoon frequente gebruikers van het openbaar vervoer die zich storen aan luidruchtige bellers zijn afnemers.

Het gebruik van een jammer is illegaal. Het zendt namelijk een signaal uit op een frequentie die aan gsm-operatoren toebehoort. Extra reden om jammers te verbieden is bovendien de veiligheid. Criminelen kunnen met een jammer namelijk het telefoonverkeer naar politie of hulpdiensten lamleggen.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 27 mei 2008 - 13:01   quote  deeplink  
janeke kan dit het stemmen via de telefoon beïnvloeden??
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 27 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 13:01 schreef lisbeth het volgende:
janeke kan dit het stemmen via de telefoon beïnvloeden??
de familie heeft tijdens de finale niet kunnen stemmen omdat ze binnen die tientallen meters van de jammers zaten maar verder heeft het niets beinvloed!
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 27 mei 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Maar ik kreeg ook geen verbinding. Ik bedoel kan dat daarmee in verband staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap bij Life and Cooking









0.0137639