BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub komt thuis

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - maandag 26 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
http://www.clipser.com/watch_video/262633
janeke
 janeke - maandag 26 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
wat een ontvangst he ha ha ha
huubje is niet met de buit thuis gekomen
die joris blijft gewoon rustig zitten
zo kil en koud
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 26 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Worden ze ook nog aangesproken omdat ze niet genoeg hadden gebeld.
janeke
 janeke - maandag 26 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
kan me voorstellen dat hij nog in de kooi wilde blijven
Caroline
 Caroline - maandag 26 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
http://www.eric-t-mannetje.com/

Van de site van Eric

Jeetje, het is maandagmiddag en werd net wakker op mijn eigen bank met al mijn kleren en de tv nog aan. En het liefst wil ik nu al die kleren uittrekken en verder slapen in mijn bed. Toen ik gisteravond om acht uur helemaal kapot thuis kwam, ben ik op mijn bank gecrasht om even mijn zinnen te verzetten met Voetbalvrouwen, maar het einde van de aflevering heb ik niet gehaald. Toen sliep ik al.

Wat een dagen zijn dit geweest! Ik dacht het vorige week al hysterisch druk te hebben met het regelen van de promotieactie van Huub op de Dam, maar als ik nu terugkijk op de afgelopen dagen, stelde dat amper wat voor.

Donderdag na de finale hadden Sylvia en ik ons nog snel in de Private-room verschanst, om te voorkomen dat we de Villa zouden moeten verlaten zonder Huub te hebben gezien. Helaas ontdekte de security ons daar en nadat we ons spullen hadden gepakt reden we in een bus weer terug naar de Witte Bergen. Daar vonden we de familie Van Ballegooy en ex-Miljonair Dennis. Iedereen ging weg, maar Dennis en ik besloten nog even naar de fandag van Nowlive te gaan, die bijna was afgelopen. Ik voelde me net Madonna toen ik binnenkwam: een uitzinnige menigte kwam me luidkeels begroeten en bestormen, gewapend met zoenen en fotocamera’s. Na honderden zoenen en begroetingen en minstens zoveel flitsen van alle fototoestellen trokken de ook aanwezige ex-personeelsleden, ex-gastspelers en ex-Miljonairs zich even terug, zodat de Nowlive-mensen de gelegenheid konden krijgen om te vertrekken.

Na nog twee flessen wijn was het hoog tijd om Eemnes te verlaten en sprongen we in de auto om ons verder te vermaken in Amsterdam. Daar vloeide de champagne rijkelijk, wederom camera’s en veel plezier. Alle drank en emoties hadden zo’n impact op ons dat het verstandig leek om lekker naar huis te gaan. Daar kwam ik aan om acht uur in de ochtend aan, waar ik mijn pak over een stoel gooide en neerviel in mijn bed.

Na vier uurtjes mijn ogen aan de binnenkant te hebben bekeken werd ik wakker gebeld door de vader van Claire om even de avond door te nemen. Vervolgens was ik zó klaarwakker dat ik mijn streams nog maar eens aangooide om te kijken wat de ex-Miljonairs en hun aanhang in de Villa aan het uitspoken waren. Toen iedereen ook daar langzaam aanstalten maakte om te vertrekken, besloot ik mijn tas maar weer te pakken en mij naar het station te begeven om aan een drie uur durende reis naar Oldenzaal te beginnen. In de trein had iedereen het over De Gouden Kooi, maar ik werd gelukkig niet opgemerkt achter mijn zonnebril en mijn krant met een foto van een uitzinnige Jaap op de voorpagina.

Tijdens mijn laatste overstap belde ik even naar ‘broertje van’ om een lift te regelen naar Huize Van Ballegooy en opeens hoorde ik een supervrolijke Huub aan de andere kant van de lijn! Hij was net thuis en lekker aan de champagne met vrienden en familie. Een klein half uur later kwam ik binnen en begroette hij mij uitbundig met de woorden: “Hey flikker!” en vloog om de nek. Huub was helemaal in zijn element met zijn familie en vrienden ik kon niet anders concluderen dat Huub een erg goede verliezer is. Vele flessen champagne later gingen we een hapje eten met de familie en vervolgens op stap in Oldenzaal. Na vele uren gingen we op huis aan en na nog een paar glazen champagne op een inmiddels weer zonnig balkon, keken Huub, Claire en ik nog snel even wat DGK-momentjes terug op YouTube, wat voor Huub natuurlijk een hele bijzondere ervaring was. En voor mij niet minder om dit eindelijk met mijn villavriendje te kunnen doen. Vervolgens begonnen Huub en Claire aan hun eerste nacht samen, zonder camera’s en naar verluidt ook zonder dekens…

De dag erop verraste ik het echtpaar in Palma-stijl met de woorden “Goedemorgen, goedemorgen!!” Aangezien er geen koffie meer in huis was, sprongen we snel onder de douche en begaven ons naar een terras met koffie en tosties. Vervolgens was het tijd om de ouders van Claire te gaan bezoeken en zo kwam het dat ik in het autootje van Claire belandde, volgepakt met koffers en kleren en was ik getuige van het eerste autoritje van de Van Ballegooytjes. Huub vermaakte zich prima met de TomTom die hij voor het eerst van zijn leven gebruikte en had de grootste lol over het feit dat je jezelf kon zien rijden op het beeldscherm. Autoradio op vol volume en het feest was weer compleet, waar diverse medeweggebruikers nog een schepje bovenop deden door vol ongeloof en verbazing ons regelmatig aan te staren vanaf de andere rijbaan om tot de conclusie te komen dat daar écht Huub, Claire en Eric van De Gouden Kooi met grote zonnebrillen op uit hun dak gingen in de auto.

Eenmaal in Tilburg moest er natuurlijk weer gefeest worden en aangezien ik verder geen kleren had trok ik een verhuisdoos van Huub open om daar iets leuks uit te pakken en kwam ik al gelijk twee kledingstukken van mezelf tegen. Toch handig als je zo goed als dezelfde maat hebt! Ook Sylvia voegde zich bij het gezelschap en tevreden en voldaan keek ik naar deze verschillende Gouden Kooi generaties zo bij elkaar op de bank. Vervolgens kwamen de auto’s voorgereden en vertrokken we richting het centrum. Eenmaal daar aangekomen bezochten we eerst Luc die een viptafel en champagne had geregeld, waar we rustig konden kletsen, dansen en lachen. En toen werd het tijd om verder te gaan, van kroeg naar club en van disco naar danscafé. Als ik zeg dat op straat en in de stad zich hysterische taferelen afspeelden, heb ik me nog voorzichtig uitgedrukt. Het leek wel of heel Tilburg zich op straat verzamelde als wij van tent a naar b gingen. Gelukkig hadden we beveiliging bij ons en konden we overal via achteringangen en nooduitgangen in en uit.

Toen de menigte te beschonken werd (en wij ook) werd het tijd om naar huis te gaan. Voor ondergetekende was het nog niet genoeg en begaf ik me met een vriendje richting gayscene van Tilburg om uiteindelijk pas om tien uur ’s ochtends in (weer niet mijn eigen) bed te belanden.

Eenmaal wakker werd het ook voor mij tijd om me weer bij Huub en Claire te voegen die zich klaarmaakten voor het eerste optreden buiten de Villa in Kaatsheuvel. Huub liet zijn chauffeur me naar het station brengen en daar namen we uitgebreid afscheid. Wat een topweekend was dit. Wat heerlijk om Huub en Claire te zien zonder camera’s en om alles te kunnen bespreken wat met camera’s nooit kon. En wat mooi om te zien hoe gek Huub en Claire op elkaar te zijn. Iedereen die niet in deze liefde gelooft verklaar ik bij deze tot gek of jaloers. Ik ben ontzettend blij met zulke lieve mensen en goede vrienden om me heen, zonder barrières van contactpunten, camera’s en meekijkende mensen. Huub is een geweldig lief en grappig kereltje en een verdomd goede verliezer. Toch is het woord verliezer niet terecht want iedereen heeft alleen maar gewonnen daar. Al is het dan geen geld, dan zijn het wel vrienden, liefdes, kansen en ervaringen.

De Gouden Kooi is niet meer, maar zonder De Gouden Kooi had ik dit alles moeten missen. Alleen afgelopen weekend al, met al deze mooie, lieve mensen, maakte De Gouden Kooi voor mij méér dan de moeite waard. En nu ga ik maar weer eens slapen.

Allerliefs,

Eric

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2008 door Caroline --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 26 mei 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Best leuk stuk van Eric!

Maar wat moet ik me nou bij het volgende voorstellen:
quote:
werd ik wakker gebeld door de vader van Claire om even de avond door te nemen
Waarom moet in godsnaam de vader van Claire met Eric bespreken hoe de avond was gegaan???
DGKJaapio
 DGKJaapio - dinsdag 27 mei 2008 - 00:49   quote  deeplink  
Miss. heeft die vader van Claire een baan achter de schermen van rtl en heeft zo zijn dochter dgk in kunnen loodsen ?
Hercule
 Hercule - dinsdag 27 mei 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Misschien wou de vader van claire zijn ei bij iemand kwijt
Asrael
 Asrael - dinsdag 27 mei 2008 - 22:05   quote  deeplink  
ontopic: Ja wat een onthaal zeg voor die smurf, veel fans ook waren erbij, hahahahaha LOSER!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2008 door Asrael --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 28 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 - 22:05 schreef Asrael het volgende:
ontopic: Ja wat een onthaal zeg voor die smurf, veel fans ook waren erbij, hahahahaha LOSER!!
hahaha Claire zei die nacht ervoor nog "huub ga nou ff liggen want morgen krijg je een heleboel over je heen" ik kan me voorstellen dan Claire 5 mensen al veel vind waarvan 3 kinderen zijn.
bouwy
 bouwy - woensdag 28 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 23:52 schreef Boudewijn het volgende:
Best leuk stuk van Eric!

Maar wat moet ik me nou bij het volgende voorstellen:

[..]

Waarom moet in godsnaam de vader van Claire met Eric bespreken hoe de avond was gegaan???
Pa wil de echte Huub leren kennen, zoals wij hem helaas al lang kennen van de streams.

Maar daar is Pa Recourt nu te laat mee. Clairetje is inmiddels vergeven, maar zal niet lang duren, is mijn inschatting.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 28 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Is wel een beetje lullige thuiskomst, maar ik vermoed dat ze het expres zo geregeld hebben, even een rustmomentje..

Recourt zal wel een stevige vinger in de pap hebben gehad en willen houden. Die man zou nog weleens de oorzaak kunnen zijn, dat Claire op haar besluit terugkomt.
Ik gun Huub en Claire een leuk leventje, als het allemaal geen fake was en er sprake van liefde is.
Er zijn wel vaker mensen getrouwd, die elkaar amper kenden en uiteindelijk een gouden bruiloftsfeest vierden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door seya@headliner --
bouwy
 bouwy - woensdag 28 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 - 00:45 schreef seya@headliner het volgende:
Is wel een beetje lullige thuiskomst, maar ik vermoed dat ze het expres zo geregeld hebben, even een rustmomentje..

Recourt zal wel een stevige vinger in de pap hebben gehad en willen houden. Die man zou nog weleens de oorzaak kunnen zijn, dat Claire op haar besluit terugkomt.
Ik gun Huub en Claire een leuk leventje, als het allemaal geen fake was en er sprake van liefde is.
Er zijn wel vaker mensen getrouwd, die elkaar amper kenden en uiteindelijk een gouden bruiloftsfeest vierden...
Ik geloof ook in de oprechtheid van de mens, welke fouten men ook gemaakt kan hebben.

Maar ik geloof echt niet in Huubje, dat hij zijn uiterste best zal doen, om zijn huwelijk in stand te houden met zijn beloofde monogamie. Het door Boudewijn geplaatste filmpje gaf daar al de nodige twijfels over, toen Huubje Claire ondervroeg over haar mogelijke uitspattingen in die week, dat zij thuis was, hetgeen voor hem een vrijbrief zou kunnen zijn, om het hetzelfde te mogen doen. Want daar heeft hij nu al heel veel behoefte aan.
Ik denk, dat hij in die zin meer respect voor Lieke zou hebben gehad, maar hij zag het "huwelijk" met Claire echt als een TV-moment, dat verkeerd is uitgepakt bij de kijkers.

Zie Claire dat echt niet doen in de huidige relatie/situatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2008 door bouwy --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub komt thuis









0.0093910