BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vinden jullie dat niet vreemd???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 31 mei 2008 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 09:51 schreef moha het volgende:
Als ik nu naar de GK kijk op tv, en ik zie huub en Brian zo leuk en aardig naar elkaar doen terwijl ze terugblikken op alles wat er is gebeurt, dan denk ik nu breekt mijn klomp.

nu moet het plotseling overkomen dat ze alleen maar om het spel elkaars bloed wel konden drinken.

Of is deze nabeschouwing bedoeld om juist de agressieve fans te bedaren, want kijk huub en Brian kunnen nuook normaal tegen elkaar doen en zelfs lachen met elkaar.

ik kan het nog niet helemaal plaatsen, want huub verwenste Brian allerlei ziektes en Brian zat te wachten op vrijdag 23 mei zodat hij ongestraft huub een pak slaag kon geven.

correct me if i'm wrong.
Volgensmij was het spel ( de ruzies) geen acteerwerk.
Wat we nu zien is acteerwerk.Inderdaad voor de goeie vrede, en vooral om de kijkers na alle ophef rondom dgk te laten geloven dat het toch maar gewoon een spel was.

Zelf denk ik dat ze vooral met Brain en Huub afspraken hebben gemaakt over wat ze het publiek nu willen laten zien. ( zogenaamde sportiviteit)want het moet wel lijken alsof ze puur spel aan het spelen waren.

Nadat claire dgk had verlaten heb ik haar meningen/posten gelezen op nowlive, en deze rijmen totaal niet met de manier waarop Brian en Huub tegenwoordig met elkaar omgaan.

Ik zelf,zou nooit zo goed kunnen omgaan met iemand die over lijken gaat ( letterlijk en figuurlijk) voor 1 miljoen.
Of iemand die geen respect weet op te brengen voor moeders van anderen.Ik zou veel meer tijd nodig hebben om het allemaal te vergeten en te doen alsof het maar spel was.

Ik denk ook niet dat brian een type is dat dit soort zaken snel vergeet en maar gewoon lekker kan doen alsof er niets gebeurt is. T'is dus afgesproken.

maar ja..Het komt Huub allemaal goed uit.Want stel je voor dat hij die grote waffel nu nog zou hebben.Stel je voor dat hij nu nog uitspraken deed als "ik heb geen respect voor je moeder" enz.Huub beseft nu ook wel dat er geen beveiliging meer is voor hem,en dat er geen sprake meer is van boetes.

dus nee..dit is allemaal fake. Misschien escaleerd het nog eersdaags.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Ricardo --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 22:34   quote  deeplink  
naar mijn idee zijn deze beelden in elkaar geflanst, voordat DGK Klaar was, en de finale bekend, tijdens de streamlocks. want ik persoonlijk geloof voor geen meter dat Brian ook nog maar iets te maken wil hebben met Huub, wel geloof ik dat beide zowel Huub as Brian zjn gewaarscuwd voor alle ellende ide eventueel buiten op hen wachtte, waarbij ik eerder aan Huub denk dan aan Brian, en ik ben heel benieuwd hoe het nu op Nowlive eraan toegaat, die grote gillers. Huub dit en Huub dat. ik heb nu zielsveel medelijden met hen die wachten op Huub.
Dr C
 Dr C - zaterdag 31 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Nog voor het finalespel van De Gouden Kooi heeft plaats gevonden hebben Jaap en medebewoner Huub al laten weten dat zij op de televisie te zien blijven! De koning van de terror en de meest onbetrouwbare minnaar van Nederland gaan in een groot aantal afleveringen hun gal spuwen over de Nederlandse samenleving, zo laten de twee bewoners woensdagavond bij Jensen weten.

Het zou gaan om een heuse reallife-soap, waarbij de twee niet zullen schromen hun asociale gedrag te laten zien aan de kijker die dat wenst te zien.

Wie het programma gaat uitzenden is nog niet bekend, als we Jaap mogen geloven komt het programma er in ieder geval." Dat programma komt er, zo'n 200 afleveringen. Lekker door de kots rollen, beetje treiteren en natuurlijk mooie dames versieren". Zo voorspelt Jaap alvast de inhoud van het programma. En niet alleen TV, Huub gaat onderdaeel van Nowlive worden.

Bron: ShowBiz
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 31 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Izzie hoe het eraan toegaat op nowlife? nogsteeds hetzelfde joh.
Huub the god. brian en amanda rat en del.brian is inmiddels pedofiel,doet aan animalsex,agressief,en ga zo maar door.
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 31 mei 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 23:07 schreef Dr C het volgende:

Wie het programma gaat uitzenden is nog niet bekend, als we Jaap mogen geloven komt het programma er in ieder geval." Dat programma komt er, zo'n 200 afleveringen. Lekker door de kots rollen, beetje treiteren en natuurlijk mooie dames versieren". Zo voorspelt Jaap alvast de inhoud van het programma. En niet alleen TV, Huub gaat onderdaeel van Nowlive worden.

Bron: ShowBiz
Dat huub onderdeel van nowlive gaat worden is geen verassing.
Waar zou hij anders terecht moeten?
ilse
 ilse - zondag 01 juni 2008 - 06:19   quote  deeplink  
vind mensen erg dom die zich buiten raar gedragen tegenover de mensen van de goudenkooi,een beetje je neus in iemands anders leven stoppen,voor diegene moeten ze dan ook maar gelijk laten opnemen,want die sporen echt niet!Laat ze gewoon met rust..Zoals japie al zij,tot nooit meer ziehiensss!
ilse
 ilse - zondag 01 juni 2008 - 06:22   quote  deeplink  
maar goed ik vertek zo naar pinkpop,prttige dag allemaal;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vinden jullie dat niet vreemd???









0.0076360