BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Waar zijn de meeste gebleven ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Hallo, anybody home ?

Waar is iedereen gebleven ?
DGK afgelopen, gezelligheid ook afgelopen ??
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 20:55 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hallo, anybody home ?

Waar is iedereen gebleven ?
DGK afgelopen, gezelligheid ook afgelopen ??
Eenzaam ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Zeker eenzaam. Dacht ik kom weer even gezellig "kletsen".
Bij jij ook aan het afkicken van DGK ?
lisa
 lisa - donderdag 29 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Kom nog ff kijken of er nog vette rellen aan de gang zijn.) lol
en euh........Is huub al gescheiden?
Heb dit net zo leuk gevonden als de kooi ook.
Op naar het EK (ook leuk
Have fun
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zeker eenzaam. Dacht ik kom weer even gezellig "kletsen".
Bij jij ook aan het afkicken van DGK ?
Yes, Mrs.B. En wie denkt u dat ik het meest mis?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 00:09 schreef draakje het volgende:

[..]

Yes, Mrs.B. En wie denkt u dat ik het meest mis?
mij hahaha

ik ben dr ook nog steeds hoor alleen ik post niet zoveel meer als ik zie dat er nog steeds een paar hier komen om alleen te bloedzuigen. btw ik ben ook een vrouw heb het ff een tijdje in het midden gelaten. maar ben een moeder van een drieling van 18 jaar. en vind het hier wel heel leuk als vrouwen hun mondje kunnen roeren.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 05:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 00:33 schreef moha het volgende:

[..]

mij hahaha

ik ben dr ook nog steeds hoor alleen ik post niet zoveel meer als ik zie dat er nog steeds een paar hier komen om alleen te bloedzuigen. btw ik ben ook een vrouw heb het ff een tijdje in het midden gelaten. maar ben een moeder van een drieling van 18 jaar. en vind het hier wel heel leuk als vrouwen hun mondje kunnen roeren.
Bloedzuigers horen ook bij de schepping ...
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 00:33 schreef moha het volgende:

[..]

mij hahaha

ik ben dr ook nog steeds hoor alleen ik post niet zoveel meer als ik zie dat er nog steeds een paar hier komen om alleen te bloedzuigen. btw ik ben ook een vrouw heb het ff een tijdje in het midden gelaten. maar ben een moeder van een drieling van 18 jaar. en vind het hier wel heel leuk als vrouwen hun mondje kunnen roeren.
Poe een drieling...Mijn respect..Ik heb een tweeling van 18 jaar, dat waren 18 tropenjaren!
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 09:51 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Poe een drieling...Mijn respect..Ik heb een tweeling van 18 jaar, dat waren 18 tropenjaren!
ja met een drieling moet je wel sterk zijn

ojee ,ja wat zeg je hierop
respect
XXX
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 30 mei 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Ik kom nog steeds hier maar ik lees meer dan ik post.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 09:51 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Poe een drieling...Mijn respect..Ik heb een tweeling van 18 jaar, dat waren 18 tropenjaren!
het was/is idd niet makkelijk, heb toen ze 4 jaar waren dan ook een herseninfarct gekregen, omdat ik er echt helemaal alleen voor stond. het was gwn 24/7 aanpoken. en nu dacht ik he he eindelijk worden ze volwassen en krijg je te maken met verkeerde vriendjes en probeer je ze een goede kant op te sturen, maar dat gaat niet zo makkelijk. ik heb 2 dochters en 1 zoon, en mijn zoon veranderd op het moment zo erg dat dat me ook nog eens zorgen baart. mijn laatst geborene van de 3 had heel even zuurstof tekort gelukkig geen hersenletsel, maar ze heeft wel adhd, terwijl je het al druk hebt met een drieling leek het wel of ik door die adhd een zesling had hahaha. ik heb nu gelukkig sinds 6 jaar een hele lieve man en die steunt mij enorm. wat er sinds hun puberen allemaal gebeurt is had ik alleen niet aangekund. ik zal blij zijn als ze echt volwassen zijn want volgend de wet zijn ze nu volwassen, maar dat zijn ze nog lang niet.

any how ik denk dat jullie nu kunnen begrijpen waarom DGK voor mij een zalige afleiding was.

en Seya een tweeling is ook niet makkelijk, soms is 1 kind al moeilijk bv een huilbaby oid. dus ook mijn respect naar jou toe.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 09:53 schreef janeke het volgende:

[..]

ja met een drieling moet je wel sterk zijn

ojee ,ja wat zeg je hierop
respect
XXX
dank je wel janeke XXX
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Lol moha, ik dacht altijd dat jij een man was. Maar ja, als moeder van een 3ling moet ik die gedachte maar snel aanpassen.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:26 schreef Caroline het volgende:
Lol moha, ik dacht altijd dat jij een man was. Maar ja, als moeder van een 3ling moet ik die gedachte maar snel aanpassen.
Nou, er schijnt in Amerika toch een zwangere man te zijn?

Echt waar!
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Ja klopt maar dat was eerst een vrouw. Tijdens de operatie hebben ze de baarmoeder laten zitten, vandaar dat deze man zwanger kon worden. Nu zie ik Moha niet zo, lol.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:26 schreef Caroline het volgende:
Lol moha, ik dacht altijd dat jij een man was. Maar ja, als moeder van een 3ling moet ik die gedachte maar snel aanpassen.
hahaha ik vond het ook wel grappig om het in het midden te laten, dan werd ik weer met hij toegesproken of kereltje en dan weer met zij, en ik elke keer weer zeggen wie zegt dat ik een man ben en vice versa.

soms als je een post leest krijg je een gevoel van dit is een man of dit is een vrouw die dit poste, en heel vaak blijken we het fout te hebben dat heb ik hier ook al gezien bij anderen. dat vind ik wel grappig op een forum.

en wat ik nog ff kwijt wil ik heb hier op het forum echt heel veel gelachen om reactie's en dat lachen heeft mij o zo goed gedaan ik vind dan ook dat hier héél veel leuke mensen komen en hoop dat met DGK 2 we weer net zo'n lol hebben.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:50 schreef Caroline het volgende:
Ja klopt maar dat was eerst een vrouw. Tijdens de operatie hebben ze de baarmoeder laten zitten, vandaar dat deze man zwanger kon worden. Nu zie ik Moha niet zo, lol.
Nee hoor Caroline, zo zie ik Moha ook niet. Ik heb haar hier leren kennen als een heel vriendelijke vrouw.

Maar het lijkt me voor die Amerikaanse gynaecoloog toch een vreemd gezicht bij de bevalling ...
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
Jongens - of meiden - er is weer storing ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:54 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha ik vond het ook wel grappig om het in het midden te laten, dan werd ik weer met hij toegesproken of kereltje [ afbeelding ] en dan weer met zij, en ik elke keer weer zeggen wie zegt dat ik een man ben en vice versa.

soms als je een post leest krijg je een gevoel van dit is een man of dit is een vrouw die dit poste, en heel vaak blijken we het fout te hebben dat heb ik hier ook al gezien bij anderen. dat vind ik wel grappig op een forum.

en wat ik nog ff kwijt wil ik heb hier op het forum echt heel veel gelachen om reactie's en dat lachen heeft mij o zo goed gedaan ik vind dan ook dat hier héél veel leuke mensen komen en hoop dat met DGK 2 we weer net zo'n lol hebben.
Ik heb hier ook veel gelachen. Ik hoop dat we idd een leuk sfeertje houden en dan vol goede moed naar DGK 2
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee hoor Caroline, zo zie ik Moha ook niet. Ik heb haar hier leren kennen als een heel vriendelijke vrouw.

Maar het lijkt me voor die Amerikaanse gynaecoloog toch een vreemd gezicht bij de bevalling ...
Ik had liever gehad dat het echt gelukt was een man zwanger te maken, maar helaas
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:05 schreef draakje het volgende:
Jongens - of meiden - er is weer storing ...
Ach, even een nukkige provider. Maar het is weer opgelost zo te zien. Heb ik op mijn forum ook weleens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Caroline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, er schijnt in Amerika toch een zwangere man te zijn?

Echt waar!
hahaha ik kan je verzekeren dat ik echt een vrouw ben van 47 jaar en de naam Moha komt van mijn 2 franse bulldogs Mo van Mona en Ha van Harry.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:12 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha ik kan je verzekeren dat ik echt een vrouw ben van 47 jaar en de naam Moha komt van mijn 2 franse bulldogs Mo van Mona en Ha van Harry.
Dus toch half man??? Lol, volgens mij is Harry toch hoe men een mannetje noemt? Of schrijven jullie samen onder Moha? Kan ook.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:14 schreef Caroline het volgende:

[..]

Dus toch half man??? Lol, volgens mij is Harry toch hoe men een mannetje noemt? Of schrijven jullie samen onder Moha? Kan ook.
ik begrijp je niet hahaha ik heb dus 2 franse bulldogs 1 teefje die heet Mona en 1 reutje Harry en ik heb van beide de eerste 2 letters samengevoegd en zo heb ik de naam Moha gekozen voor op het forum. zie hier mijn 2 schatjes -> http://www.mijnalbum.nl/Foto-6RZEF3IR.jpg
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
en hier met mijn 2 waakhonden erbij Bo en Lady -> http://www.mijnalbum.nl/Foto-SV6ZFKVA.jpg
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:25 schreef moha het volgende:

[..]

ik begrijp je niet hahaha ik heb dus 2 franse bulldogs 1 teefje die heet Mona en 1 reutje Harry en ik heb van beide de eerste 2 letters samengevoegd en zo heb ik de naam Moha gekozen voor op het forum. zie hier mijn 2 schatjes -> http://www.mijnalbum.nl/Foto-6RZEF3IR.jpg
Oooooooooooooooh!!!! Dat heb ik dus fout gelezen, ligt niet aan jou. Even spieken
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
Wat een leuke foto's. Die 2de lijkt net, zo groot moeten wij ook nog worden.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Ik ben een beetje bang dat dgk2 veel minder wordt. Ze gaan natuurlijk een stelletje freaks selecteren.

Sommige dingen moet je misschien maar niet herhalen ...

Stel je voor: een Huub in overtreffende trap.

Of een Nadia in overtreffende trap. Ik wil geen frambozensperma meer ... Doe mij maar een patatje met dubbel mayo ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:31 schreef draakje het volgende:
Ik ben een beetje bang dat dgk2 veel minder wordt. Ze gaan natuurlijk een stelletje freaks selecteren.

Sommige dingen moet je misschien maar niet herhalen ...

Stel je voor: een Huub in overtreffende trap.

Of een Nadia in overtreffende trap. Ik wil geen frambozensperma meer ... Doe mij maar een patatje met dubbel mayo ...
Misschien komt er een man in die smaakt naar een patatje dubbel mayo.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:33 schreef Caroline het volgende:

[..]

Misschien komt er een man in die smaakt naar een patatje dubbel mayo.
In dat geval ... Een tweede Nicolaas dan maar.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Moet te regelen zijn, toch? Wat ik begrepen heb zijn ze al bezig nieuwe bewoners te zoeken. Dusse.............
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:39 schreef Caroline het volgende:
Moet te regelen zijn, toch? Wat ik begrepen heb zijn ze al bezig nieuwe bewoners te zoeken. Dusse.............
Ja, maar ben jij dan niet bang dat het freaks worden? Want de kijkcijfers moeten nog hoger.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
Ach, weet je, we kunnen altijd zelf beslissen wel of niet te kijken of het te volgen. Dus ik kijk het even aan en neem dan een beslissing.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Ga ff boodschappen doen. Tot straks, lieve mensen.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
En ik ga nog maar een keertje in de douche, wat een vies weer, ik ben helemaal klam.

Laterssssssssssss
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:58 schreef Caroline het volgende:
En ik ga nog maar een keertje in de douche, wat een vies weer, ik ben helemaal klam.

Laterssssssssssss
Ik zal je iets vreselijks vertellen. Echt genant. Ik had een dun jackje aan buiten en ik dacht steeds: "Wat ruik ik toch? Het lijkt wel ... "
Tot ik zag dat in de super op de hoek niemand achter me in de rij wilde staan.

Mijn katertje had erop gepist!
headliner@ciska
 headliner@ciska - vrijdag 30 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
hallo ik ben er ook nog hoor lees alleem veel schrijven is een beetje pijnlijk aan het woorden met mijn reuma daarom staan er ook weleens letters verkeerd maar ik blijf komen en ik wens jullie allemaal een fijn weeken

draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 16:34 schreef headliner@ciska het volgende:
hallo ik ben er ook nog hoor lees alleem veel schrijven is een beetje pijnlijk aan het woorden met mijn reuma daarom staan er ook weleens letters verkeerd maar ik blijf komen en ik wens jullie allemaal een fijn weeken

[ afbeelding ]
Ach meis, wat erg voor je! Mag ik vragen hoe oud je bent?
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 16:34 schreef headliner@ciska het volgende:
hallo ik ben er ook nog hoor lees alleem veel schrijven is een beetje pijnlijk aan het woorden met mijn reuma daarom staan er ook weleens letters verkeerd maar ik blijf komen en ik wens jullie allemaal een fijn weeken

[ afbeelding ]
Was me nooit opgevallen in je schrijven, echt.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 16:21 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik zal je iets vreselijks vertellen. Echt genant. Ik had een dun jackje aan buiten en ik dacht steeds: "Wat ruik ik toch? Het lijkt wel ... "
Tot ik zag dat in de super op de hoek niemand achter me in de rij wilde staan.

Mijn katertje had erop gepist!
Hahaha, ja dat ken ik, toen was Ro nog heel jong en mijn jas was van de kapstok gevallen. In de achterkamer waar ook de bakken staan, dus tja. Ik ging kattevoer halen in die kuipjes toen tikte de vrouw achter mij me aan en zei, het ruikt zo naar kattevoer volgens mij is er een kuipje open. Ik thuis bekeken, neu geen kuipje open. Keek ik op mijn jas en jawel een grote dikke gele kring. De pest is, die jas kon ik weggooien, die lucht krijg je er niet uit. Dus niks om je voor te schamen, hoor. Heb je wel je boodschappen binnen?
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 16:43 schreef Caroline het volgende:

[..]

Hahaha, ja dat ken ik, toen was Ro nog heel jong en mijn jas was van de kapstok gevallen. In de achterkamer waar ook de bakken staan, dus tja. Ik ging kattevoer halen in die kuipjes toen tikte de vrouw achter mij me aan en zei, het ruikt zo naar kattevoer volgens mij is er een kuipje open. Ik thuis bekeken, neu geen kuipje open. Keek ik op mijn jas en jawel een grote dikke gele kring. De pest is, die jas kon ik weggooien, die lucht krijg je er niet uit. Dus niks om je voor te schamen, hoor. Heb je wel je boodschappen binnen?
Ja. Maar ik weet niet of ik ooit nog naar de buurtsuper durf.

En wist ook niet hoe snel ik thuis moest komen. En toen jij over die douche begon ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Tuurlijk durf je daar nog naartoe. Er was iets op je jas wat een geur gaf, niks aan te doen. Het zou erger zijn als het niet op je jas zat, lol, een jas kan gewassen worden of in het uiterste geval weggooien.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:13   quote  deeplink  
Maar weer kooktijd en een avondje met vriendje doorbrengen.

Laterssssssssssss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Caroline --
devil
 devil - vrijdag 30 mei 2008 - 17:24   quote  deeplink  
hoi allemaal,ben er ook nog af en toe
met de g.k periode stond mijn p.c de hele dag aan
tot ongenoegen van mijn man ,die de g.k juist verafschuwde
opgelucht is hij dat het voorbij is en hij de aandacht weer krijgt haha
tenminste tot de volgende g.k zich aandient,voor de rest ben ik er niet meer mee bezig en was al heel snel af gekickt,laat natuurlijk af en toe wel wat van me horen
fijn weekend allemaal,(devil is de naam van mijn zwarte shih-tzu)
gr van yvonne
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:24 schreef devil het volgende:
hoi allemaal,ben er ook nog af en toe
met de g.k periode stond mijn p.c de hele dag aan
tot ongenoegen van mijn man ,die de g.k juist verafschuwde
opgelucht is hij dat het voorbij is en hij de aandacht weer krijgt haha
tenminste tot de volgende g.k zich aandient,voor de rest ben ik er niet meer mee bezig en was al heel snel af gekickt,laat natuurlijk af en toe wel wat van me horen
fijn weekend allemaal,(devil is de naam van mijn zwarte shih-tzu)
gr van yvonne
wat grappig jij hebt dus ook de naam van je hond genomen.

nu vraag ik me toch echt af of draakje een echt draakje heeft... lol
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:24 schreef devil het volgende:
hoi allemaal,ben er ook nog af en toe
met de g.k periode stond mijn p.c de hele dag aan
tot ongenoegen van mijn man ,die de g.k juist verafschuwde
opgelucht is hij dat het voorbij is en hij de aandacht weer krijgt haha
tenminste tot de volgende g.k zich aandient,voor de rest ben ik er niet meer mee bezig en was al heel snel af gekickt,laat natuurlijk af en toe wel wat van me horen
fijn weekend allemaal,(devil is de naam van mijn zwarte shih-tzu)
gr van yvonne
Ja, ken het. Mijn vriendje vond het ook helemaal niks en ging steeds meer uithuizig zijn vertier zoeken, lees motor.
Ik heb een balans moeten zoeken tussen vriendje, werk, studie en DGK in die volgorde. Het was voor mij ook heel makkelijk afkicken. Tot op heden mis ik DGK nog steeds niet.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:32 schreef moha het volgende:

[..]

wat grappig jij hebt dus ook de naam van je hond genomen.

nu vraag ik me toch echt af of draakje een echt draakje heeft... lol
Twee! In mijn achtertuin. De buren zijn er niet blij mee!
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 19:56   quote  deeplink  
Waar is iedereen? Etenstijd is nu toch wel zo´n beetje achter de rug!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 19:56 schreef draakje het volgende:
Waar is iedereen? Etenstijd is nu toch wel zo´n beetje achter de rug!
tis weekend draakje ik denk dat de meeste weg zijn
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 20:25 schreef moha het volgende:

[..]

tis weekend draakje ik denk dat de meeste weg zijn
Het zal misschien wel. Ik heb daar als arme schrijver geen geld voor ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Waar zijn de meeste gebleven ?









0.0078980