BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Spiritualiteit / Astrologie / topic: Astrologie bepaalt de succes van relatie

Headliner: Astrologie Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 11:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Astrologie bepaalt de succes van relatie (Astrologie.blogo.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 01 juni 2008 - 01:27   quote  deeplink  
quote:

Twee onderzoekers van de NIDI (Demografische Instituut den Haag) hebben de slagingskansen van huwelijken onderzocht. Hun onderzoek betrof de statistische toetsing van een synastrie test op huwelijken, gebruik makend van de geboortedatums, huwelijksdatums en eventuele inschrijvingen in het scheidingsregister (CBS gegevens). De uitkomst was verbluffend. Er is duidelijk een verband tussen de planeten en succesvolle relaties. Een Vandaag heeft op dinsdag 27 mei een stukje hierover uitgezonden. Het hele programma is on-line terug te vinden. Een vandaag. Je moet wel vooruit spoelen want het is de laatste stuk (na ong 20 minuten). De astroloog wiens software voor het onderzoek gebruikt werd, en die ook meewerkte aan de uitzending is: Dr. Fred Opmeer.

De uitzending:


http://player.omroep.nl/?aflID=7098080

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 18:39   quote  deeplink  
tja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 01 juni 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Ben ik toch benieuwd naar: stel je hebt hetzelfde sterrenbeeld, zelfs op de zelfde dag geboren, maar op een ander tijdstip, ander jaar en andere woonplaats. Maakt je dat dan toch zo verschillend, dat je met elkaar zou kunnen?

Even een leuk detail hierover: ik heb twee vriendinnen gehad, die op dezelfde dag jarig waren en dat waren mijn hartsvriendinnen.
Echter ik heb nu iemand in mijn omgeving, die tevens op dezelfde dag jarig is (1980) en we zijn water en vuur!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 18:56 schreef seya@headliner het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar: stel je hebt hetzelfde sterrenbeeld, zelfs op de zelfde dag geboren, maar op een ander tijdstip, ander jaar en andere woonplaats. Maakt je dat dan toch zo verschillend, dat je met elkaar zou kunnen?

Even een leuk detail hierover: ik heb twee vriendinnen gehad, die op dezelfde dag jarig waren en dat waren mijn hartsvriendinnen.
Echter ik heb nu iemand in mijn omgeving, die tevens op dezelfde dag jarig is (1980) en we zijn water en vuur!
tja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 18:56 schreef seya@headliner het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar: stel je hebt hetzelfde sterrenbeeld, zelfs op de zelfde dag geboren, maar op een ander tijdstip, ander jaar en andere woonplaats. Maakt je dat dan toch zo verschillend, dat je met elkaar zou kunnen?

Even een leuk detail hierover: ik heb twee vriendinnen gehad, die op dezelfde dag jarig waren en dat waren mijn hartsvriendinnen.
Echter ik heb nu iemand in mijn omgeving, die tevens op dezelfde dag jarig is (1980) en we zijn water en vuur!
Zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje --
Caroline
 Caroline - donderdag 19 juni 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Ik zou goed bij een stier passen. Duh!!!! Heb 2 stieren als ex vriendje, zegt genoeg.
Myrna
 Myrna - zondag 01 augustus 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Goed passem wil nog niet zeggen: een goede relatie met iemand opbouwen. Daarvoor moet je namelijk nog wat meer doen dan een sterrenebeeld noemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Astrologie Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Spiritualiteit / Astrologie / topic: Astrologie bepaalt de succes van relatie









0.0098009