BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: charlotte vd goudenkooi en nowlive

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 06 juni 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 18:56 schreef Ricardo het volgende:

[..]

moha nou ja goed, laat die discussies dan maar komen.Tmoet niet iets zijn waar HEADLINER voor wegloopt onder het mom "de vrede bewaren".
Iedereen kan/moet zijn mening op een nette manier formuleren, en als dat niet kan moet desbetreffende persoon weg.In tegenstelling tot nowlive waar je dus al weg moest als je fan van een ander dan huub was, lijkt het me redelijk als headliner het voorbeeld stelt.
Iedereen mag een mening hebben, discussieren moet mogelijk zijn , zolang het fatsoenlijk en respectvol gebeurd.

Nou weet ik ook wel weer dat de gemiddelde nowliver (uitzonderingen daargelaten)trefwoorden als "fatsoen en respect" net als hun idool huub in keulen horen donderen.
Maar OOk dat mag de pret niet drukken.:-)
Wat een mazzel dat er hier nooit hatelijk wordt gedaan en de meesten hier overlopen van fatsoen en respect, echt hoor, dat is een verademing.
Hier ontvangen ze je tenminste met open armen), och hemeltje lieve, zou dat de reden zijn waarom ik hier steeds weer kom ... dus die open armen, ja dat is het'um :-).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juni 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 06 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
En nu weg met de venijn, lang leve de gein.
Ricardo
 Ricardo - vrijdag 06 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 19:13 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Wat een mazzel dat er hier nooit hatelijk wordt gedaan en de meesten hier overlopen van fatsoen en respect, echt hoor, dat is een verademing.
Hier ontvangen ze je tenminste met open armen), och hemeltje lieve, zou dat de reden zijn waarom ik hier steeds weer kom ... dus die open armen, ja dat is het'um :-).
ja joh..idd..lang leve headliner :D
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 06 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 19:23 schreef Praatpaal het volgende:
En nu weg met de venijn, lang leve de gein.
ja ff op Boudewijn wachten die zou iets in elkaar flansen waar we onzin, slap gelul en lol konden hebben.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 06 juni 2008 - 19:31   quote  deeplink  
Ik ben helemaal niet iemand, die mensen venijnig wil benaderen, behalve als ik dat zelf wordt. Dan kan je het terugkrijgen. Wie de bal kaatst.
En ik ben nog steeds van mening, dat iedereen hier alles mag schrijven en niet monddood mag worden gemaakt. Ook Pauline, mits het niet is met de bedoeling anderen de mond te snoeren, zoals ze telkenmale deed. Mensen schrikken zich rot van haar reakties, ik pas daar voor! Wil je discussie, dan zal je hem moeten aangaan ook en geen slachtofferrol op je nemen. En vooral niet verschuilen achter wat anderen ervan vinden. Boeiend, dat men mij té aanvallend vindt, weet men tenminste waar ik stá!
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 06 juni 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Kom op ... niemand hoeft zich hier aangesproken te voelen ... gewoon lekker gaan, met die banaan !
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 06 juni 2008 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 22:38 schreef Praatpaal het volgende:
Kom op ... niemand hoeft zich hier aangesproken te voelen ... gewoon lekker gaan, met die banaan !
wat voor banaan?
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 06 juni 2008 - 22:45   quote  deeplink  
En dit was de laatste keer, ik weet zij kijkt nu op mij neer, ja... was genieten vanavond van het programma m.b.t. André Hazes ... echt wel.
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 06 juni 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 22:40 schreef moha het volgende:

[..]

wat voor banaan? [ afbeelding ]
Doe maar een chiquita :-)

Trouwens, hoe krijg je die smiley's er ook alweer in gefrommeld, ben'ut effuh kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juni 2008 door Praatpaal --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 06 juni 2008 - 22:57   quote  deeplink  
even iemand hier opruimen ik hou niet van troep hihi
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 06 juni 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 22:45 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Doe maar een chiquita :-)

Trouwens, hoe krijg je die smiley's er ook alweer in gefrommeld, ben'ut effuh kwijt.
http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=4&ziel=boese

smiley aanklikken op toestaan klikken en dan de ubb code kopieren en plakken, een kind kan de was doen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 06 juni 2008 - 23:02   quote  deeplink  
ik ken een leuk spelletje voor op een forum maar weet niet of er hier intresse voor is
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 07 juni 2008 - 02:38   quote  deeplink  
lijkt me wel geinig om morgen te weten te komen wat dat leuke spelletje is.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 12:53   quote  deeplink  
ik heb in een deuk gelegen weer hier. Wat een gedoe om niks weer, pffff.

Ik moet toch ff aan de NLers onder ons melden dat er een harde kern van waarheid zit in het feit dat NL alles van andere site's kopieerd en er een eigen draai aan geeft. Dus wat is er mis mee dat Jacqueline hier een topic opent over de onzin die NL weer is op zijn/haar site plaatst ??

Dat mensen de ongein die plaats vind op NL nog steeds verdedigen verbaasd me echt. Wanneer gaan de ogen van die mensen eens open !!!!! Het is geworden tot een smaad en lastersite en dat vooral gericht tegen iedereen en alles wat met Brian en Amanda te maken heeft.

(zo ff Pauline en PP eten geven ze hadden al zolang niks gehad)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Bigfoot --
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 07 juni 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Heyyyyy bigfoot, deze maaltijd laat ik aan mijn neus voorbij gaan ik heb toevallig net gegeten
.

Bedankt Moha, zoals je ziet, smileys zijn gelukt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Praatpaal --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 juni 2008 - 15:13   quote  deeplink  
yw
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Gisteravond waren Huub en Claire in een tv programma gepresenteerd door Katja en Sophie (heet ze denk ik). Het was op Ned. 3.
Weet iemand hoe het programma heet?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 07 juni 2008 - 15:27   quote  deeplink  
Ik heb het, het heet dus KATJA EN SOPHIE.
Ga nu kijken hoe Huub en Claire het hebben gedaan.
berec
 berec - zaterdag 07 juni 2008 - 15:35   quote  deeplink  
bespaar je de moeite hoor mrs b
wat een aanfluiting was dat. hij kreeg amper het woord en had het idee dat "ze" hun niet echt wat vonden ook.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juni 2008 - 13:41 schreef Praatpaal het volgende:
Heyyyyy bigfoot, deze maaltijd laat ik aan mijn neus voorbij gaan [ afbeelding ] ik heb toevallig net gegeten [ afbeelding ]
.

Bedankt Moha, zoals je ziet, smileys zijn gelukt
Damn PP en ik had nog wel zo lekker gekookt...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: charlotte vd goudenkooi en nowlive









0.0147640