BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gaat Brian nog de scholen langs........wellicht kan hij mijn zienswijze gebruiken.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
blog
 blog - vrijdag 06 juni 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Brian heeft het meerdere malen aangegeven, na de Gouden Kooi wil hij scholen bezoeken om hen uitleg te geven over de Gouden Kooi, wellicht kan hij mijn zienswijze over de Gouden Kooi gebruiken:

Hoofdrol:
Brian is het populaire jongentje van de klas. Hij is goed in sporten en ziet er goed uit. Hij huilt ook het snelst, en is gewend zijn zin te krijgen. Als er iets is gebeurd in de klas, roept hij het snelst: "dat hij er niks mee te maken heeft". Intelligentie is middelmatig. Erg populair bij de meisjes. Beetje stiekum!!!

Hoofdrol:
Huub is het kleinste jongentje van de klas. Met zijn grote mond en lef, wil hij vooral indruk maken op de andere kinderen in de klas. De andere jongens kunnen hem overal voor inzetten: "kattekwaad uit halen bij de juf" , Huub durft het te doen. Als hij wordt betrapt, zegt hij eerlijk dat hij het heeft gedaan. Om nog meer indruk te maken: "zegt hij dat hij het alleen heeft gedaan". Grote mond, doch eerlijk!!

Bijrol:
Jaap is het dikke jongentje van de klas. Een nerd eigenlijk, erg intelligent maar ook heel onzeker. Hij is zeker niet populair bij de meiden. Het populaire jongentje van de klas, kan hem altijd gebruiken. Als schild is het dikke jongentje goed bruikbaar, of om de andere jongentjes vast te houden, zodat het populaire jongentje ze stiekum kan schoppen.

Bijrol:
Claire is het lieve, blonde meisje in de klas. Rechtvaardige en zachtaardig. Ze wordt nooit gepest en kan zelf absoluut niet pesten. Ze neemt het vaak op voor het kleinste jongentje in de klas, en neemt hem als enige vertrouwen.

Bijrol:
Amanda is het domme gansje van de klas. Al op de lagere school gebruikt ze make up en doet vaak de pruik van haar moeder op. Ze is heel makkelijk met sex, en wordt vaak door de populaire jongen gebruikt, vanwege haar grote mond. Vrij dom, gaat later naar het speciaal onderwijs ( waar overigens niks mis mee is!!)

Stop deze karakters in één huis, als ze volwassen zijn. Schrijf verhaallijnen op deze karakter, en ziehier de: GOUDEN KOOI IS GEBOREN. Het enige wat je nog moet doen, zijn verhaallijnen verzinnen, gemaakt op de verschillende karakters.

Wie gun je dan de winst? Is het het populaire jongentje, met een mooi uiterlijk, maar een zwak innerlijk - immers, hij kan niet veel hebben - .

Is het het kleinste jongentje - die verschrikkelijke dingen schreeuwt, alleen maar omdat hij aandacht wil en weet dat hij fysiek niet tegen de anderen op kan -.

De bijrollen hadden ook door andere kunnen worden ingevuld. Denk aan Nena, in de rol die Amanda nu heeft, Of Nadia, in de rol die Claire nu heeft.

Gun je de winst misschien aan één van deze bijrollen.

De hoofdprijs was uiteindelijk voor het vriendelijke dikke jongentje van de klas. Ik ben blij en ik word vast één van zijn onderdanen.
berec
 berec - vrijdag 06 juni 2008 - 18:45   quote  deeplink  
jammer dat die text al eens op n.l. heeft gestaan...
johan13
 johan13 - vrijdag 06 juni 2008 - 19:30   quote  deeplink  
bla bla bla
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 06 juni 2008 - 19:42   quote  deeplink  
Ik denk dat Brian zinvollere verhalen kan bedenken, maar ja het is hem onmogelijk gemaakt, door de talrijke haat en lastermailtjes naar Burgemeester en Wethouders en de afdeling Onderwijs van de Gemeente Almere.
Men kan trots zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 06 juni 2008 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 19:30 schreef johan13 het volgende:
bla bla bla
hey ik miste jou al, leuk dat je er toch nog bent
Ricardo
 Ricardo - vrijdag 06 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 19:42 schreef seya@headliner het volgende:
Ik denk dat Brian zinvollere verhalen kan bedenken, maar ja het is hem onmogelijk gemaakt, door de talrijke haat en lastermailtjes naar Burgemeester en Wethouders en de afdeling Onderwijs van de Gemeente Almere.
Men kan trots zijn.
Binnenkort is dat allemaal vergeten seya.Hij staat er veel beter voor dan andere ex bewoners
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 06 juni 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Je hebt gelijk Seya. Maar, zoals voorspelt, heeft de hele anti Brian campagne averechts gewerkt. De favo van NL, waar bovenstaand tekst al eerder stond, moest als 1e weg terwijl Brian heel veel stemmen had gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juni 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 06 juni 2008 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 19:49 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Binnenkort is dat allemaal vergeten seya.Hij staat er veel beter voor dan andere ex bewoners
Ik heb ook vernomen dat het zowel Brian als Amanda heel goed gaat.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 06 juni 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Inderdaad optredenna optreden. leuke foto's op brian en amanda site. dus maak je over hen geen zorgen, die 2 komen er wel, en blog moet maar lekker haar gang gaan. die verveelt zich en komt nooit over huub en zijn gebrek aan interresse naar zijn fans heen. wel rottig voor ze maar was te verwachten.
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 06 juni 2008 - 22:55   quote  deeplink  
gelezen op de amanda en brian site dat amanda en brian voor een week naar dubai zijn. om op te treden allebei is toch helemaal te gek?Laar die 2 maar gaan die komen er wel. die hebben hunzelf en weten zelf hoe en wat ze gaan doen.
En houden hun fans wel op de hoogte.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 06 juni 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juni 2008 - 22:55 schreef stacy1974 het volgende:
gelezen op de amanda en brian site dat amanda en brian voor een week naar dubai zijn. om op te treden allebei is toch helemaal te gek?Laar die 2 maar gaan die komen er wel. die hebben hunzelf en weten zelf hoe en wat ze gaan doen.
En houden hun fans wel op de hoogte.
Wauw wat gaaf voor ze!! Lekker zichzelf blijven hoor!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Het is over duidelijk van wie de schrijver van de tekst fan is.

Wij hadden ook zo'n jochie in de klas. Hij werd erg stoer gevonden met zijn uitspraken en scheldwoorden. Tot op een dag een meisje uit onze klas leukemie kreeg en ons uit gelegd werd dat het bloedkanker was. Dat jochie heeft nog een maand bij ons op school gezeten en toen is hij naar een andere school gegaan..........................waar gebeurd mensen, daarom kan ik Huub ook echt niet waarderen. Hij beseft echt niet wat hij mensen toewenst............

(het meisje is na een lange lijdensweg gelukkig wel genezen, en heeft een heel leuk gezinnetje nu)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juni 2008 door Bigfoot --
johan13
 johan13 - zondag 08 juni 2008 - 23:08   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gaat Brian nog de scholen langs........wellicht kan hij mijn zienswijze gebruiken.









0.0064201