BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Fandag Brian en Amanda is een feit.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
De eerste fandag voor Brian en Amanda fans staat vast.

Aangezien hier ook antifans aanwezig zijn zal k de details erover achterwege laten.

Mensen die werkelijk geintresseerd zijn kunnen mailen naar...................fandagbrianamanda@aol.nl

En alleen serieuse aanvragen worden in behandeling genomen.
Milou
 Milou - zaterdag 07 juni 2008 - 21:58   quote  deeplink  
Oh leuk Bigfoot, ik zal meteen even mailen!!!
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 07 juni 2008 - 22:44   quote  deeplink  
He leuk bigfoot zal ook gelijk even mailen want zo.n dag met mijn kanjers zou ik wel graag mee willen maken.Eindelijk ze in het echt ontmoeten en al mijn maatjes ben ik ook wel benieuwd naar.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Ja mensen de organisatie erachter is echt geweldig. En dit is er 1 van meerdere. Dus kan je dan niet komt er een andere. Brian en Amanda zijn echt top bezig en werken er zelf erg graag aan mee. De eerste wordt er 1 om nooit te vergeten, dat kan ik je garanderen, let wel er zijn maar 200 plekken su wil je erbij zijn moet je snel reageren. Echt de aanvragen stromen binnen, immers een gewaarschuwd mens telt voor 2.........................
Caroline
 Caroline - woensdag 11 juni 2008 - 08:54   quote  deeplink  
Amanda en Brian houden wel netjes hun woord ivm omgaan met fans. Top van ze.
Nijntje1974
 Nijntje1974 - woensdag 11 juni 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Hallo lieve fans, het is zo ver!!!!!!!!!

De eerste fandag van Brian en Amanda is bekend, het wordt 28 juni 2008
van 14.00 uur tot 18.00 uur. Dit is de eerste fandag van Brian & Amanda en er zullen er nog meer volgen.
Alleen zit de zomervakantie er tussen, maar er komen er zeker meer verspreid over Nederland. Zodat het voor iedereen mogelijk is om een keer oog in oog te staan met Brian&Amanda. Heeft u interesse om u aan te melden voor deze fandag, laat het ons weten.
Via dit mailadres fandagbrian-amanda@live.nl dan krijgt u van ons een mail terug met verdere informatie over deze onvergetelijke fandag. Wij willen u er wel op attenderen dat er een stop is bij 200 deelnemers, maar Brian en Amanda en de fandagcomité beloven dat er zeker meer gaan volgen.

Groetjes, Abigail, Hratc, Martine (Nijntje) en Joan (moeder van Kim).

DEZE OPROEP IS ECHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juni 2008 door Nijntje1974 --
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 11 juni 2008 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 - 21:00 schreef nijntje1974 het volgende:
Hallo lieve fans, het is zo ver!!!!!!!!!

De eerste fandag van Brian en Amanda is bekend, het wordt 28 juni 2008
van 14.00 uur tot 18.00 uur. Dit is de eerste fandag van Brian & Amanda en er zullen er nog meer volgen.
Alleen zit de zomervakantie er tussen, maar er komen er zeker meer verspreid over Nederland. Zodat het voor iedereen mogelijk is om een keer oog in oog te staan met Brian&Amanda. Heeft u interesse om u aan te melden voor deze fandag, laat het ons weten.
Via dit mailadres fandagbrian-amanda@live.nl dan krijgt u van ons een mail terug met verdere informatie over deze onvergetelijke fandag. Wij willen u er wel op attenderen dat er een stop is bij 200 deelnemers, maar Brian en Amanda en de fandagcomité beloven dat er zeker meer gaan volgen.

Groetjes, Abigail, Hratc, Martine (Nijntje) en Joan (moeder van Kim).

DEZE OPROEP IS ECHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die van mij ook PiC, hihi...............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Fandag Brian en Amanda is een feit.









0.0062181