BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire niet erg populair (bron: Telegraaf)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 23:02 schreef moha het volgende:
Tjee Seya wat een ontroerende ervaring is dit ik kreeg gwn tranen in mijn ogen. zoals je het beschreef beleefde ik het helemaal mee.
Ik ben gaan schrijven, zodra ik thuiskwam, het moest zo
Ik ben zo begenadigd, dat ik hier woon
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 23:05 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik ben gaan schrijven, zodra ik thuiskwam, het moest zo
Ik ben zo begenadigd, dat ik hier woon
dat kan ik me voorstellen ja
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 23:54   quote  deeplink  
Prachtig Seya, ik kan me voorstellen dat je er diep van onder de indruk was.

Ik heb iets dergelijks meegemaakt. In 2001 heb ik met de transsiberie-express gereisd, door Siberie, Mongolie en China, waarbij we in de Gobi-woestijn een trekking van een week hebben gemaakt.

De eerste dag in de Gobi hadden we ons kamp opgeslagen. Ik ging de omgeving verkennen en stuitte al snel op een kudde wilde paarden die stond te grazen.

Het waren voornamelijk merries en veulens, en er was één grote, zwarte hengst die duidelijk de leider was.

Toen hij mij zag, begon hij te briesen en kwam dreigend op me af. Ik bleef staan (was best wel bang) en probeerde via gedachte-overdracht uit te leggen dat ik geen kwaad in de zin had, maar alleen naar ze wilde kijken. Om dat te bewijzen ging ik rustig op een grote kei zitten die daar lag.

Ik voelde gewoon dat hij me begreep. Hij bleef staan, draaide zich toen om en liep terug naar de kudde. Ik heb daar zeker twintig minuten van die paarden zitten genieten. Ze legden me geen strobreed meer in de weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door draakje --
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 23:54 schreef draakje het volgende:
Prachtig Seya, ik kan me voorstellen dat je er diep van onder de indruk was. Is het echt gebeurd of ...

Ik heb iets dergelijks meegemaakt. In 2001 heb ik met de transsiberie-express gereisd, door Siberie, Mongolie en China, waarbij we in de Gobi-woestijn een trekking van een week hebben gemaakt.

De eerste dag in de Gobi hadden we ons kamp opgeslagen. Ik ging de omgeving verkennen en stuitte al snel op een kudde wilde paarden die stond te grazen.

Het waren voornamelijk merries en veulens, en er was één grote, zwarte hengst die duidelijk de leider was.

Toen hij mij zag, begon hij te briesen en kwam dreigend op me af. Ik bleef staan (was best wel bang) en probeerde via gedachte-overdracht uit te leggen dat ik geen kwaad in de zin had, maar alleen naar ze wilde kijken. Om dat te bewijzen ging ik rustig op een grote kei zitten die daar lag.

Ik voelde gewoon dat hij me begreep. Hij bleef staan, draaide zich toen om en liep terug naar de kudde. Ik heb daar zeker twintig minuten van die paarden zitten genieten. Ze legden me geen strobreed meer in de weg.
Ja prachtig he? Ik was trouwens niet alleen, mijn dochter was bij me en heeft op afstand staan kijken, die wist gewoon niet wat er gebeurde. Op de terugweg hebben we niet gesproken, totaal onder de indruk. Ik was ook doodsbang, maar mijn dochter nog erger, die voorzag, dat ik verpletterd zou worden. Het was zo een enorm dier, zoo groot!
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 00:15   quote  deeplink  
Ja, dat zijn gebeurtenissen die je je hele leven bijblijven. We hadden het er toch laatst over dat dieren en kinderen zo dol op ons zijn? Je moet mij ook niet neerzetten op een kinderboerderij, want ik word meteen onder de voet gelopen door de bokjes, geitjes en hangbuikzwijntjes. Ik denk dat ze voelen hoeveel we van dieren houden.

Dieren zitten op een hoger "level" dan wij mensen.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 00:15 schreef draakje het volgende:
Ja, dat zijn gebeurtenissen die je je hele leven bijblijven. We hadden het er toch laatst over dat dieren en kinderen zo dol op ons zijn? Je moet mij ook niet neerzetten op een kinderboerderij, want ik word meteen onder de voet gelopen door de bokjes, geitjes en hangbuikzwijntjes. Ik denk dat ze voelen hoeveel we van dieren houden.

Dieren zitten op een hoger "level" dan wij mensen.
Ow Draakje, ik was enkele weken geleden op een stadsboerderij in Zoetermeer, helemaal geweldig daar. En daar stonden natuurlijk geitjes en geiten. Er was een hele grote witte geit en die ontdekte mij en we hebben enorm geknuffeld, hij liep langs het hek totaal met me mee. Ik kon hem niet loslaten gewoon, hij was zo lief.
Mijn kinderen waren bezig met kuikentjes, die op het kinderdagverblijf in de broedmachine waren uitgebroed en ze brachten de apparatuur, die ze geleend hadden terug. Stiekem hebben ze mij en die geit toen gadegeslagen. Ze vonden het jammer geen camera bij zich te hebben, want ik was totaal in love, maar die malle geit dus ook. De beheerder heeft toen een paar foto's gemaakt en zal ze ons sturen. :)
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 00:47   quote  deeplink  
Zet er eentje hier op het forum! O nee, dat kan natuurlijk niet, dan ben je niet meer anoniem.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Jaren geleden werkte ik in Hoofddorp, en vlak bij dat kantoorgebouw was een kinderboerderij, waar ik in de lunchpauze altijd heen ging. Het was vroeg in het voorjaar, en er werden dus heel wat diertjes geboren. Op een gegeven moment lag er vlak bij het voedergebouwtje een bokje. Ik vroeg aan de beheerder waarom hij daar zo lag, en die man zei dat hij heel zwak was en het waarschijnlijk niet zou halen.

Dat zullen we nog wel eens zien, dacht ik. Ik heb die spijlen van dat hek beetgepakt en echt gedachten naar dat bokje gezonden, zo van: kom op joh, je kan het! Het leven is veel te mooi om er nu al tussenuit te piepen.

Kwam veel te laat terug op mijn werk en kreeg behoorlijk op mijn lazer.

De volgende dag was het bokje weg. Ik vroeg waar hij gebleven was, dacht echt dat hij dood was.

De beheerder wees op een tweetal bokjes in de verte en zei dat hij er daar eentje van was ...
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Jongens, ik ga slapen. Ben moei! Tot morgen! En Seya, beterschap met de migraine!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 00:56 schreef draakje het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Ben moei! Tot morgen! En Seya, beterschap met de migraine!
truste ik ga ook duiken
Elske
 Elske - zondag 15 juni 2008 - 01:18   quote  deeplink  
het is een oud gezegde: als je mensen gaat leren kennen, ga je van dieren houden......
's avonds als ik het licht uit doe beneden, zegt Dylan, de papagaai , weltrusten, slaap lekker, zal je lief zijn?, tot morgen.........
's morgens , steenvast als ik beneden kom : "Goedemoggul.lekker geslapen? kusss " Dan heb je toch geen man nodig??? hahah... Mijn dag begint dan heel goed hoor !!!

de hele winter was het, als ik thuis kwam : Koud he?? . dat heb ik sinds een paar weken afgeleerd, nu is het.. he he.koekje erbij ?? ( dan zet ik de Senseo aan...) soms begint hij het liedje van Rita Corrita te zingen : koffie, koffie , lekker bakkie koffie...... hij is de hele dag uit de kooi, poept keurig op de kooi en vernielt niets als ik weg ben( behalve als de krant op de bank ligt ) Ook speelt hij met de katten....kortom.... dieren zijn een verademing....
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 07:28   quote  deeplink  
Prachtige, ontroerende verhalen over dieren; ik heb genoten.
Loop al v.a. 4 uur liggen, zitten en weer lopen; weet niet waar ik het zoeken moet.
Lucy onze kat, is steeds bij me gebleven, tot ik achter deze pc ging zitten voor afleiding. Alsof ze voelde dat ik het moeilijk had.... nu ligt ze boven te slapen.
Ik ga een pijnstiller nemen, ontbijten en douchen. En dan is het vader-zondag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door G.R.i --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 15 juni 2008 - 09:41   quote  deeplink  
g.r.i ik leef met je mee en fijne vaderdag gewenst ook voor de rest van headliner
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 15 juni 2008 - 09:42   quote  deeplink  
elske wat een lieve papagaai heb je
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Ik heb zo ook een huis vol visite, dus ik ben er even niet vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vaderdag.......................

De mijne is helaas overleden. Maar er brand wel een kaarsje voor hem vandaag.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 07:28 schreef G.R.i het volgende:
Prachtige, ontroerende verhalen over dieren; ik heb genoten.
Loop al v.a. 4 uur liggen, zitten en weer lopen; weet niet waar ik het zoeken moet.
Lucy onze kat, is steeds bij me gebleven, tot ik achter deze pc ging zitten voor afleiding. Alsof ze voelde dat ik het moeilijk had.... nu ligt ze boven te slapen.
Ik ga een pijnstiller nemen, ontbijten en douchen. En dan is het vader-zondag.
Ja, vooral dat verhaal over die maden was heel ontroerend ...
G.R.i
 G.R.i - zondag 15 juni 2008 - 12:05   quote  deeplink  
o ja, maden zijn ook dieren. Mijn zus en ik zaten een keer te borrelen en daar hoor je iets bij te knabbelen; Mijn zus had nog wat van die chineese-nootjes (weinig cal.) Wij gezellig ro..kletsen en knabbelen tot ik ineens een wormpje zag (lees made..) Ik heb alles uitgespugd en sindsdien geen japanse- of chineese-nootjes gegeten. En het is toch al een half jaar geleden. Als ik er aan terugdenk lopen de rillingen nog over m'n rug.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Gadverdamme, goed dat je het zegt. Ik vind die nootjes toch al niet zo lekker, maar nu zal ik ze zeker nooit meer kopen.
Caroline
 Caroline - zondag 15 juni 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 12:05 schreef G.R.i het volgende:
o ja, maden zijn ook dieren. Mijn zus en ik zaten een keer te borrelen en daar hoor je iets bij te knabbelen; Mijn zus had nog wat van die chineese-nootjes (weinig cal.) Wij gezellig ro..kletsen en knabbelen tot ik ineens een wormpje zag (lees made..) Ik heb alles uitgespugd en sindsdien geen japanse- of chineese-nootjes gegeten. En het is toch al een half jaar geleden. Als ik er aan terugdenk lopen de rillingen nog over m'n rug.
Ik had dat een keer in een blik kattenvoer. Zo vies, je trekt hem open en de wormen komen eruit. En stinken!!!
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 19:51   quote  deeplink  
En bedankt ik zit net te eten, maar nu hoef ik niet meer
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 19:51 schreef Bigfoot het volgende:
En bedankt ik zit net te eten, maar nu hoef ik niet meer [ afbeelding ]
Eet jij achter je peecee?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 20:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Eet jij achter je peecee?
dat is precies wat ik dacht
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:42 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik had dat een keer in een blik kattenvoer. Zo vies, je trekt hem open en de wormen komen eruit. En stinken!!!
Katten vinden dat trouwens niet vies hoor. Bij mijn madeninvasie zat mijn katje ze heerlijk aan zijn nageltjes te spietsen en op te eten. Vers van het mes.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 20:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Eet jij achter je peecee?
ja !!!!
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 21:53 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

ja !!!!
Moet je mee uitkijken hoor. Krijg je kruimels in je toetsenbord.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 21:55 schreef draakje het volgende:

[..]

Moet je mee uitkijken hoor. Krijg je kruimels in je toetsenbord.
of ander voedsel en voor je het weet kruipen de maaien uit je toetsenbord
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 21:57 schreef moha het volgende:

[..]

of ander voedsel en voor je het weet kruipen de maaien uit je toetsenbord [ afbeelding ]
he jasses genoeg zo hoor.

Ik gooide van de week al een vuilniszak van de kliko naar de container (nee vraag maar niet waaron is lang verhaal) en daar zaten er een zooitje aan iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik heb de hele dag de griebels gehad en er ok nog een nachthengst (ja waren grote maden) achteraan gehad.

Dus ander onderwerp
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 22:03   quote  deeplink  
het was dus geen nachtmerrie !!!!!!
Voor de Claire's onderons

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2008 door Bigfoot --
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 21:57 schreef moha het volgende:

[..]

of ander voedsel en voor je het weet kruipen de maaien uit je toetsenbord [ afbeelding ]
Smeerlap!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:08 schreef draakje het volgende:

[..]

Smeerlap!
wie ik? mijn toetsenbord word vaak genoeg schoongeblazen hoor. jullie kunnen ook nergens tegen bij mij kunnen ze naast mijn bord poepen hoor ik knijp dan alleen mijn neus dicht
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:08 schreef draakje het volgende:

[..]

Smeerlap!
echt ranzig

Ik heb hier gewoon een AH magnetronmenu en daar knoei ik niet mee. En ik heb ook geen afwas hihi. Oke 1 melkglas en 1 vork. en lekker dat het is !!!!!! en in de bonus deze week dus in geslagen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:17   quote  deeplink  
for the record ik eet niet achter mijn pc hoor. ik hoor jullie denken hahaha nee ik eet netjes met mijn gezin aan de eettafel.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:12 schreef moha het volgende:

[..]

wie ik? mijn toetsenbord word vaak genoeg schoongeblazen hoor. jullie kunnen ook nergens tegen bij mij kunnen ze naast mijn bord poepen hoor ik knijp dan alleen mijn neus dicht [ afbeelding ]
Mijn broer zegt wel eens dat ze gerust naast zijn bord mogen poepen, als ze maar niet spatten.
Ricardo
 Ricardo - zondag 15 juni 2008 - 22:21   quote  deeplink  
ik vind jullie gewoon niet leuk meer.
dit topic gaat over huub en claire, en omdat ik een opmerking maak over het feit dat geen (ROT)HOND ze aankijk..gaat het nu over dieren..is toch fucking niet normaal haha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:21 schreef Ricardo het volgende:
ik vind jullie gewoon niet leuk meer.
dit topic gaat over huub en claire, en omdat ik een opmerking maak over het feit dat geen (ROT)HOND ze aankijk..gaat het nu over dieren..is toch fucking niet normaal haha
hahaha wij vinden jou nog wel leuk hoor Ricardo
Ricardo
 Ricardo - zondag 15 juni 2008 - 22:23   quote  deeplink  
haha lucky me!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:24   quote  deeplink  
bij topic "ons eigen Gk verhaal" zijn ook al maaien
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Ik krijg er gewoon jeuk van.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 15 juni 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:28 schreef draakje het volgende:
Ik krijg er gewoon jeuk van.
jij hield toch van alle dieren Draakje of vallen insecten daar niet onder?
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:23 schreef Ricardo het volgende:
haha lucky me!


voor Ricardo
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 22:34 schreef moha het volgende:

[..]

jij hield toch van alle dieren Draakje of vallen insecten daar niet onder? [ afbeelding ]
Nee, zoals ik al heb uitgelegd, niet van maden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire niet erg populair (bron: Telegraaf)









0.0124630