BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:12   quote  deeplink  
Aangezien dit een tussenforum is op weg naar DGK2 denk ik dat dit topic wel mag.

Ik was in de stad vanavond(voor degene die het nog niet weten, Tilburg) Het was bere gezellig, met vuurwerk. Hoe is dat in andere plaatsen? Leeft het oranje gevoel?
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:14   quote  deeplink  
De kroeg op de hoek vuurde bij elk doelpunt een soort kanon af. Mijn katten schrokken zich elke keer het apezuur.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:28   quote  deeplink  
Ja hier nog steeds, knallen. Juul ligt op bed te grommen naast een beschonken baasje. Lol (euh Marco. En nee die van Basten al dacht hij vanavond van wel)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Goed, mijn voetbal verhaal. We gingen op de fiets van mijn vriendje(Marco) dus, mijn band was lek. Alles goed en wel, daar aangekomen zag ik de andere "voetbalvrouwen" die in het team spelen van mijn vriend. (zaalvoetbal). Vriendjes van de vrouwen die meer wisten dan heel de kroeg en het gebeuren op het voetbalveld. Wij vrouwen ondertussen, ja buitenspel ed. Ik 5 wijntjes later, wat heel veel is voor mij want ik drink bijna nooit zag wel mijn vriendje, hoe zeg je dat...strompelen naar mij toekomen, kaat we gaan naar huis. Midden in het vuurwerk!!!! Goed wij op zoek naar zijn fiets maar hij kon echt niet meer fietsen. Ik met rok mezelf op een herenfiets gehezen. Rok omhoog en opstappen, genant maar ik had hakken aan die echt knelden. Thuis vergeten dat ik op een herenfiets zat en stapte af. Tsssssssssssssss zeer slecht voor je libido. Nu luister ik nog naar de knallen en heb last bij het plassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Caroline --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Ik heb zelf bijna niets van de wedstrijd gezien. Ik was zo zenuwachtig dat ik op bed een boek ben gaan lezen. Maar ja, ik kon mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen ...
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:41 schreef Caroline het volgende:
Goed, mijn voetbal verhaal. We gingen op de fiets van mijn vriendje(Marco) dus, mijn band was lek. Alles goed en wel, daar aangekomen zag ik de andere "voetbalvrouwen" die in het team spelen van mijn vriend. (zaalvoetbal). Vriendjes van de vrouwen die meer wisten dan heel de kroeg en het gebeuren op het voetbalveld. Wij vrouwen ondertussen, ja buitenspel ed. Ik 5 wijntjes later, wat heel veel is voor mij want ik drink bijna nooit zag wel mijn vriendje, hoe zeg je dat...strompelen naar mij toekomen, kaat we gaan naar huis. Midden in het vuurwerk!!!! Goed wij op zoek naar zijn fiets maar hij kon echt niet meer fietsen. Ik met rok mezelf op een herenfiets gehezen. Rok omhoog en opstappen, genant maar ik had hakken aan die echt knelden. Thuis vergeten dat ik op een herenfiets zat en stapte af. Tsssssssssssssss zeer slecht voor je libido. Nu luister ik nog naar de knallen en heb last bij het plassen.
Hahaha! Ik denk dat het morgen wel weer over is. Maarruh, wat hebben die hakken met die rok te maken?
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:44   quote  deeplink  
In de eerste helft zei ik, de fransen zijn beter. Edwin van der Sar heeft deze wedstrijd gemaakt.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Wees trouwens maar blij dat je wijn hebt gedronken en geen bier, want dan had je nog veel meer moeten plassen!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:48   quote  deeplink  
Ik vond het wel heel schattig dat ze na afloop allemaal hun kindjes op de arm namen.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:44 schreef Caroline het volgende:
In de eerste helft zei ik, de fransen zijn beter. Edwin van der Sar heeft deze wedstrijd gemaakt.
Nou, ik dacht een avondje uit op niveau te hebben. Netjes jurk eigenlijk met een jasje daarop. Daar horen ook hakken bij. Ik loop al een tijdje "plat" door toen het gips en liep niet zo lekker op mijn hakken. Verder is mijn conditie in 6 weken echt achteruit gegaan. Ach, Marco stond nog meer voor schut. Hij zat achter op zijn eigen fiets met mijn tasje om zijn nek.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:49 schreef Caroline het volgende:

[..]

Nou, ik dacht een avondje uit op niveau te hebben. Netjes jurk eigenlijk met een jasje daarop. Daar horen ook hakken bij. Ik loop al een tijdje "plat" door toen het gips en liep niet zo lekker op mijn hakken. Verder is mijn conditie in 6 weken echt achteruit gegaan. Ach, Marco stond nog meer voor schut. Hij zat achter op zijn eigen fiets met mijn tasje om zijn nek.
En moet je nu morgen je eigen fiets gaan ophalen?
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:45 schreef draakje het volgende:
Wees trouwens maar blij dat je wijn hebt gedronken en geen bier, want dan had je nog veel meer moeten plassen!
Als ik drink is het wijn, de laatste keer was in maart toen ik jarig was. Dus pffffffffff, ben nog steeds een beetje aan het lallen terwijl ik al een pot thee op heb.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:48 schreef draakje het volgende:
Ik vond het wel heel schattig dat ze na afloop allemaal hun kindjes op de arm namen.
Ja he!!!
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:51 schreef draakje het volgende:

[..]

En moet je nu morgen je eigen fiets gaan ophalen?
Die moet ik nog steeds wegbrengen(lees hij). We hebben beide een auto en dan lijkt een fiets ondergeschikt
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:54   quote  deeplink  
Nu hoop ik maar dat morgen blijkt dat ze in de kwartfinale tegen Zweden moeten en niet tegen Spanje. Driemaal zo´n zware tegenstander achter elkaar vind ik een beetje te veel van het goede.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:53 schreef Caroline het volgende:

[..]

Die moet ik nog steeds wegbrengen(lees hij). We hebben beide een auto en dan lijkt een fiets ondergeschikt
O sorry, ik zie dat je schreef dat jullie met zijn fiets waren omdat jij een lekke band had. Daar had ik door alle voetbalspanning overheen gelezen.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:59   quote  deeplink  
Maar ga nog even lezen in bed. Hoop dat je kwetsuur morgen weer over is.
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:56 schreef draakje het volgende:

[..]

O sorry, ik zie dat je schreef dat jullie met zijn fiets waren omdat jij een lekke band had. Daar had ik door alle voetbalspanning overheen gelezen.
Ik heb dat ook hoor!! Zo te gek!! En mister de voetbalfanaat hier ligt al te pitten, pffffffff
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:59 schreef draakje het volgende:
Maar ga nog even lezen in bed. Hoop dat je kwetsuur morgen weer over is.
lees ze.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 juni 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 00:48 schreef draakje het volgende:
Ik vond het wel heel schattig dat ze na afloop allemaal hun kindjes op de arm namen.
ik miste alleen Rafael van der Vaart met z'n zoontje! Sylvie had hem vast niet meegenomen...

maar zag er verder wel heel leuk uit, dat dochtertje van Dirk Kuijt wilde koste wat koste het veld op naar haar papa en zo'n stuart ofzo nog proberen haar tegen te houden :)
Caroline
 Caroline - zaterdag 14 juni 2008 - 01:38   quote  deeplink  
En Edwin van der Sar dan??? Zo trots op zijn dochter. Ik heb ook wel een zwak voor hem. ;)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 08:54   quote  deeplink  
het was een top wedstrijd en nu moeten ze dit doorzetten en ervoor gaan.
nu mijn voetbal verhaal.
Ik kom uit een voetbal familie en voetbal zelf ook ben leidster trainster en scheids dus voetbal is me lust en me leven me neef is jerrel hasselbaink.
Wij gister met elkaar gekeken voor het toernooi begon had ik een pool ingevuld tot mijn verbazing sta ik laatste. ik heb gekeken met een voetbal oog hihi en tot mijn stomme verbazing blijft de bal rond want italie en frankrijk voetballen dit jaar ver onder nivo had ik nooit ingeschat ./ nederland voetbalt ver boven nivo wat ik knap vind hoor mijn favoriet is duitsland daarna nederland om de reden het voetbal zelf he ook duitsland verloor maar ligt er nog niet uit .
maar ben al jaren voor uitsland om het voetbal van hun het zijn doorzetters mooier voetbal enz puur voetbaltechnisch bekeken dan he .
Nederland is me favo omdat ik nederlander ben maar vind van nederland altijd dat ze het wel kunnen ,maar vaak afzwakken en dan meestal minder gaan voetballen dat is me grote zorg van nederland raar maar waar elke keer was dat zo dus was ik gister bij vrienden fam en weten natuurlijk dat ik voor duitsland ben daarna pas voor nederland nou hun hadden gister de avond van hun leven bij elk doelpunt van nederland toeterde ze in me oor en hoe.
Toen maakte henry een doelpunt wat ik zeker een top speler vind dus ik lachen maak nederland meteen een doelpunt dus ja hoor voer voor hun en werd ik weer gepest haha.

Maar goed begrijpen jullie me nog????????
ben natuurlijk ook voor nederland maar ben bang dat ze weer gaan afzakken of zou het dit jaar anders gaan tenslotte staan er andere spelers in het veld en hebben ze zelf ook geleerd van het verleden maar ik denk als voetbalster dat het nu pas gaat beginnen het echte mooie voetbal strijd wat dacht je van spanje -zweden zou een mooie pot kunnen worden en zijn sterke tegen standers voor nederland straks en duitsland komt meestal sterker terug groeit pas in het toernooi.

Pffff het voetbal wordt nu wel echt spannend.
en er lopen bij elk land eigenlijk wel toppertjes larsson bijvb geweldig toch deze voetbal gekte en mooie tv momenten . de voetbal liefhebbers kunnen hun hart ophalen elke dag kunnen ze gaan kijken.
het gemis vd goudenkooi wordt daardoor voor mij iets minder.

Maar goed nederland is door en dat is prima viva hollandia:P
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 13:38   quote  deeplink  
Ben nog steeds aan het bijkomen. Wat een wedstrijd!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:24   quote  deeplink  
De duitse pers heeft Nederland al uitgeroepen tot EK kampioen en we heten voortaan "Toranjes" hahaha
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:24 schreef Bigfoot het volgende:
De duitse pers heeft Nederland al uitgeroepen tot EK kampioen en we heten voortaan "Toranjes" hahaha
Van torro - stier?
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:28   quote  deeplink  
Nee van Tör - doelpunt
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:28 schreef Bigfoot het volgende:
Nee van Tör - doelpunt
Aha!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Gut kevunden von die nachbarn jah
(ja mijn duits ist nicht bizonders hihi)
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
Das meine auch nicht.

Ik ben wel vertaler Duits - Nederlands, maar dan vertaal je naar het Nederlands toe.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
zweden tegen spanje ben voor zweden ibrohymovic lekker ding handige donder met de bal super voetballer
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:24 schreef Jacqueline het volgende:
zweden tegen spanje ben voor zweden ibrohymovic lekker ding handige donder met de bal super voetballer
Is idd een lekker ding. Lag ik net op de bank ook te bedenken. Misschien kunnen we hem als gastspeler laten komen in onze bejaarden-gouden-kooi.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:24 schreef Jacqueline het volgende:
zweden tegen spanje ben voor zweden ibrohymovic lekker ding handige donder met de bal super voetballer
Ja hoor Sjakie weer, die kijkt niet naar het voetbal maar naar de lekkere mannen. Sjakie, Sjakie, Sjakie toch .......................
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:27   quote  deeplink  
Dat heet het nuttige met het aangename verenigen.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:23 schreef draakje het volgende:
Das meine auch nicht.

Ik ben wel vertaler Duits - Nederlands, maar dan vertaal je naar het Nederlands toe.
ben ik ff in de maling genomen
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:28   quote  deeplink  
maar ik had het wel gut he !!! van die Töranjes
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:27 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ben ik ff in de maling genomen [ afbeelding ]
Wieso?
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Wieso?
Ich sage nichts mer
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 19:33   quote  deeplink  
ich liebe dich ouch
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:33 schreef Jacqueline het volgende:
ich liebe dich ouch
ach du Sjakie, mein liebling..............
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Es ist gut mit euch.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:26 schreef draakje het volgende:
Es ist gut mit euch.
ja ik vind het ook gescheten Draakje !!!!!!!!!!!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Daar was ik nog niet ...
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:28 schreef draakje het volgende:
Daar was ik nog niet ...
waar niet??
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:29 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

waar niet??
Bij dat gescheten. Dat is het volgende hoofdstuk.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:33 schreef draakje het volgende:

[..]

Bij dat gescheten. Dat is het volgende hoofdstuk.
ach so, aber das ist doch scheisse
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 12:38   quote  deeplink  
Das stimmt.
Caroline
 Caroline - zondag 15 juni 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Leuk Jack, dinsdag weer!!! Het zou volgens mij beter zijn als ze deze wedstrijd verliezen en Roemenië met de kwartinale in. Of zeg ik nu iets heel doms, ik snap het speletje niet echt. ;)
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 14:27 schreef Caroline het volgende:
Leuk Jack, dinsdag weer!!! Het zou volgens mij beter zijn als ze deze wedstrijd verliezen en Roemenië met de kwartinale in. Of zeg ik nu iets heel doms, ik snap het speletje niet echt. ;)
Marco heeft al gezegd dat hij dat niet gaat doen, tenminste niet opzettelijk. Zo werk je weliswaar Italie en Frankrijk uit het toernooi, maar hij vindt dat zijn eer te na.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Vond het trouwens wel schattig van Jon Bon Jovi. Die trad vrijdag op in de Arena, maar vanwege de wedstrijd hadden ze het concert twee uur verschoven, zodat de mensen op een groot scherm eerst naar het voetbal konden kijken. En toen het concert dan eindelijk begon, droeg Jon Bon Jovi een oranje voetbalshirt.
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 19:03 schreef draakje het volgende:
Vond het trouwens wel schattig van Jon Bon Jovi. Die trad vrijdag op in de Arena, maar vanwege de wedstrijd hadden ze het concert twee uur verschoven, zodat de mensen op een groot scherm eerst naar het voetbal konden kijken. En toen het concert dan eindelijk begon, droeg Jon Bon Jovi een oranje voetbalshirt.
Meen je niet !!! wat top !!! dat vind ik echt respect hebben. Echt leuk.

Hoe weet je dat was je daar ook Draakje ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Voetbal









0.0076940