BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap de winnaar maar toch ook weer niet .. dit is mijn mening.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 08:55   quote  deeplink  
Hallo luitjes,

Hoe gaat het met jullie ?/
Ik hoop dat jullie het goed maken.
Met mij gaat het prima kan weer lopen en ben weer volledig aan het werk dus weinig tijd om hier langs te komen wel heb ik de site van Jaap regelmatig gelezen.

Waarvan ik echt baal is Jaap.
Ik ben een fan van hem geweest nu NIET MEER.
Waarom dat zo is gekomen heel simpel iemand die zegt dat hij met kikker een show wil gaan doen heeft voor mij geen respect meer.
Daarnaast is het ook zo dat op de site waar hij zijn stukjes schrijft de verhalen steeds veranderen.
En ik vond hem ook niet toen hij paul en huppel geroepen was ook niet sterk in zijn woorden hij heeft meestal zijn woord klaar staan maar toen klapte hij dicht ja voor 1 miljoen ja dat is het enige wat hij maar kon zeggen meer niet dat had ik niet verwacht van hem en wat ik helemaal zwak van hem vond is dat hij nog even kwijt wou dat Huub een goede verliezer en goed met zijn verlies om kon gaan was waar niemand gehoor aan gaf.
Tja hij zou een show gaan maken met dwerg maar ziet er nu toch maar van af hoe zou dat kome?.
Komt hij nu pas achter dat het te gevaarlijk is om met die man iets te starten ?/
Triest had je eerder moeten bedenken Jaap mensen hebben veel meer respect als je het alleen doet dan met die grote sukkel. En nu gaat het mensen oproepen om hun idee maar te mailen voor zijn show nou sorry je bent toch zo slim of kan je niet zonder tja je hebt ook een lange tijd je acties samen met de buren gedaan dus ja je zal dat wel missen en zelf kan je het niet dat is jammer ook dat had ik niet verwacht van jou tenzij je toch een acteur bent tja dan kan je niet zonder script.
En verder vind ik ook dat hij zo een reactie over Brain dat hij een slechte verliezer is niet normaal tuurlijk dat zou ik ook hebben als ik hoor dat de meeste stemmen voor mij zijn geweest maar door de halve fin. ik toch niet heb gewonnen logisch toch of ben ik nou gek Jaap jou woorden het gaat hier om een miljoen.
En wat als het hem op deze manier was geweest dan had hij het hard gehuild en geroepen dat hij zelfmoord zou plegen wat dat betreft vind ik Brain slimmer dan die dwerg die zijn 10000 al in een mum van tijd had uitgegeven aan drank en weet ik veel wat nog meer. En ik denk dat hij ondanks dat er veel mensen zijn die hem kapot willen maken hij alleen maar groeit samen met Amanda.
En dan ook hoe hij in de kont kruipt van die achtelijke Sly nou succes met die losser .
Als je straks iets overkomt wat je niet had verwacht en het verkloot jou toekomts moet je er ook niet verbaasd om zijn dit had ik je kunnen voorspellen. Vergeet niet he wat je vader je zei nu heb je gewonnen maar PAS OP VOOR JE ZOGENAAMDE VRIENDEN en daar is kikker en sly er 1 van .

Goed maar dat is mijn mening.

Mensen adios en tot snel weer xxx Merty
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Je had beter deze topic een andere naam kunnen geven. Het is niet je mening over jaap maar het gaat over je negatief gevoel jegens huub. Dat is wel jammer.
En als jaap zegt dat hij vind dat brian een slechte verliezer is, wie ne je dan om dat in twijfel te trekken??
En hoe kan huub 10000 er door heen jagen als hij 8000 boete heeft gekregen.
en sinds wanneer kruipt brian in de kont van sly??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door pauline --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 10:12 schreef pauline het volgende:
Je had beter deze topic een andere naam kunnen geven. Het is niet je mening over jaap maar het gaat over je negatief gevoel jegens huub. Dat is wel jammer.
En als jaap zegt dat hij vind dat brian een slechte verliezer is, wie ne je dan om dat in twijfel te trekken??
En hoe kan huub 10000 er door heen jagen als hij 8000 boete heeft gekregen.
en sinds wanneer kruipt brian in de kont van sly??
Pauline wanneer heb jij nu eens respect voor iemands mening?
En wanneer ga jij eens goed lezen?
Iemand laat hier zijn teleurstelling blijken.
Overduidelijk teleurstelling over Jaap.
En ja daarbij is Huub ook genoemd.
En Sly ook.
Ik denk dat Merty dit van zich af heeft willen schrijven.
Ik dacht te lezen dat jij geen vetes meer wilde?
Waarom doe jij dit?
Ik vraag me werkelijk af, wat jou telkens weer drijft.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 10:12 schreef pauline het volgende:
Je had beter deze topic een andere naam kunnen geven. Het is niet je mening over jaap maar het gaat over je negatief gevoel jegens huub. Dat is wel jammer.
En als jaap zegt dat hij vind dat brian een slechte verliezer is, wie ne je dan om dat in twijfel te trekken??
En hoe kan huub 10000 er door heen jagen als hij 8000 boete heeft gekregen.
en sinds wanneer kruipt brian in de kont van sly??
Moeilijk he begrijpend lezen.............
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Ja Ach laat maar. Pauline zal het wel goed bedoelen. Toch?

Merty ik snap dus wel wat je schrijft. Ik kan er echter nog geen oordeel over geven, omdat ik het nog zo kort na de gouden kooi vindt.
Ik ga ervan uit dat alle bewoners nog een beetje aan het bijkomen zijn.
Daarnaast is het natuurlijk ook nog zo, dat de EK er tussen zit.
En straks de vakantie.
Misshien horen we pas in het najaar iets van Jaaps plannen.
En ja het is natuurlijk zo, dat ieder voor zichzelf opkomt.
Jaap is altijd sterk geweest in het 'gebruiken' van mensen. En langdurige verbintenissen heb ik eigenlijk nog niet gezien bij hem.
Mensen laten zich ook gemakkelijk gebruiken door hem.
Maar ze zouden beter kunnen weten.
Nogmaals ik wacht het af en ik ben nog steeds wel blij, dat het Jaap was die won en niet Huub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door seya@headliner --
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 11:05   quote  deeplink  
het is wel jammer dat je hier in de ogen van bepaalde mensen alleen maar mag typen wat in hun straatje is!!!
helaas kan ik niet aan die verwachting voldoen.
Heeft niets te maken met mening, dit is een forum , en een forum is er voor om uit te zoeken wat er in mensen omgaat.
En ik lees prima!!

quote merty:

En wat als het hem op deze manier was geweest dan had hij het hard gehuild en geroepen dat hij zelfmoord zou plegen wat dat betreft vind ik Brain slimmer dan die dwerg die zijn 10000 al in een mum van tijd had uitgegeven aan drank en weet ik veel wat nog meer. En ik denk dat hij ..inzet...( brian dus) ondanks dat er veel mensen zijn die hem kapot willen maken hij alleen maar groeit samen met Amanda.
En dan ook hoe hij ...inzet... ( nog steeds brian dus) in de kont kruipt van die achtelijke Sly nou succes met die losser .

Ik weet wel wat er bedoelt word maar dat staat er niet!!
dit heeft niets met vete's of ruzie te maken alleen ben ik een andere mening toegedaan... en voor teleurstelling is het een beetje laat. je had kunnen weten dat dit ging gebeuren.

quote merty:

Brain slimmer dan die dwerg die zijn 10000 al in een mum van tijd had uitgegeven aan drank en weet ik veel wat nog meer.

hoezo begrijpend lezen!
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 11:03 schreef seya@headliner het volgende:
Ja Ach laat maar. Pauline zal het wel goed bedoelen. Toch?

Merty ik snap dus wel wat je schrijft. Ik kan er echter nog geen oordeel over geven, omdat ik het nog zo kort na de gouden kooi vindt.
Ik ga ervan uit dat alle bewoners nog een beetje aan het bijkomen zijn.
Daarnaast is het natuurlijk ook nog zo, dat de EK er tussen zit.
En straks de vakantie.
Misshien horen we pas in het najaar iets van Jaaps plannen.
En ja het is natuurlijk zo, dat ieder voor zichzelf opkomt.
Jaap is altijd sterk geweest in het 'gebruiken' van mensen. En langdurige verbintenissen heb ik eigenlijk nog niet gezien bij hem.
Mensen laten zich ook gemakkelijk gebruiken door hem.
Maar ze zouden beter kunnen weten.
Nogmaals ik wacht het af en ik ben nog steeds wel blij, dat het Jaap was die won en niet Huub.
ja ik kan begrijpen dat je blij bent dat jaap won en niet huub.. Zo ben ik blij dat jaap won en niet brian..
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 11:12   quote  deeplink  
kijk seya het probleem is dat sommige mensen hier teren op oude haat.
Kijk naar het topic mike,, ik quote een stuk uit de party, en wat gebeurt er?
ik wordt aangevallen op die uitspraken!!
Dan ben je opzoek naar een confrontatie ( negatief).
Ik kreeg gelijk om de oren over de mensen die hier ziek zijn of iets anders mankeren, dat ik die beledigd zou hebben.. Omdat ik de party quote!!!!!!!!!!!!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Pauline, je hebt gelijk. Het is maar net hoe je het leest. Ik haalde er meteen uit dat het over Jaap ging. Maar zoals jij het stelt zo kan je het ook lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Bigfoot --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 11:23   quote  deeplink  
Pauline,

Ten eerste: we zitten hier niet op een bordje van Onderwijs. Dus kan het gebeuren dat bepaalde zinnen qua opbouw niet helemaal kloppen. Maar je geeft al aan, dat je het dus WEL begrepen had, dat het niet over Brian, doch Jaap ging. Waarom er dan nog zo'n issue van maken?

Ten tweede: Teleurstelling komt meestal ná een daad of gebeurtenis. En dit gaat over De Gouden Kooi, dus waarom zou Merty dat niet mogen schrijven?

Ten derde: Mensen schrijven hier hun aversie jegens Huub van zich af, zoals jij dat doet jegens Amanda en Brian.
Moet gezegd worden, dat ik het woord 'kabouter' nog altijd beter te pruimen vindt, dan de bewoordingen en aantijgingen die jij over Amanda en Brian schrijft, die ik zelfs zo erg vind, dat ik ze hier niet herhaal.

Ten vierde: Aangezien er heel veel ten nadele wordt geschreven an A & B is het op dit forum best op zijn plaats, dat er verdediging plaatsvindt.

Ten vijfde: Je kan dus WEL goed lezen, waarom doe je dit dan? Schrijf je mening gewoon op een fatsoenlijke manier, zonder scheldwoorden en persoonlijke aanvallen, waarvan jij een ieder beschuldigd die jou een tegenreaktie geeft.Blijf eens to the point!
Ricardo
 Ricardo - zaterdag 14 juni 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Pauline ik snap je wel hoor.
Misschien moet het nog tot anderen doordringen dat de gemiddelde "hubist" zo ongeveer dezelfde denkwijze en manier van praten heeft als huub zelf.Een en al schorriemorrie.

En dat er mensen zijn die nogsteeds struikelen over dingen die je ooit gezegd zou hebben is ook niet meer dan normaal.Zo word jouw idool ook nogsteeds door meer dan de helft van nederland uitgekotst door uitspraken die hij gedaan heeft in dgk.
Tgaat nog lang duren voordat deze vergeten zijn.

Ik weet wel een site waar ze blij zijn met mensen die denken als jij.Waar iedereen het met je eens zal zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Ricardo --
johan13
 johan13 - zaterdag 14 juni 2008 - 12:00   quote  deeplink  
paultje

lees eens goed de titel: ...... DIT IS MIJN MENING.
iedereen heeft recht op een eigen mening en je dat niet bevalt, jammer dan
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 12:05   quote  deeplink  
Ik wil trouwens even zeggen dat ik Merty heel goed begrijp. Jaap lijkt ineens zo inhoudloos. In elk intervieuw zegt hij hetzelfde. En het woord miljoen meerdere keren.

Ik kan me dan ook voorstellen dat je als fan erg teleurgesteld bent in je favo.........
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Terror Jaap praat met RTL over programma

Jaap Amesz, De Gouden Kooi -winnaar, roept zijn fans op zijn website op om mee te denken over ideeën voor zijn eigen show.

De corpulente, volgevreten Jaap, die 1,3 miljoen euro aan prijzengeld opstreek na een verblijf van 451 dagen in de villa in Eemnes, zegt binnenkort om de tafel te gaan zitten met een producent van RTL voor een heuse 'Terror Jaap Show'.

De mensen met de tien beste ideeën zouden de kans krijgen om hem te ontmoeten. Op Jaaps website zijn enkele suggesties van fans te lezen. "Ga de 'Bokito-dans' doen bij suffe huisvrouwtjes die winkelen bij Albert Heijn", schrijft een bezoeker van de site. Een ander bedenkt: "Ga bij mensen thuis magnetronmaaltijden eten en joints roken."

Eerder kondigde Jaap aan een mogelijk tv-format met medebewoner Huub uit te willen voeren. Die vriendschap lijkt nu bekoeld en Jaap gaat door met zijn centjes binnen harken voor 'stichting Jaap'....

Bron: Newsz 14 juni

Ten overvloede dan toch nog maar even...
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Eerst zien Seya, dan geloven. Ik geloof nooit dat het een succes zou worden.

Ik zou Jaap eerder zien als sidekick van Frans Bauer in de nieuwe bananensplit hahaha
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 11:23 schreef seya@headliner het volgende:
Pauline,

Ten eerste: we zitten hier niet op een bordje van Onderwijs. Dus kan het gebeuren dat bepaalde zinnen qua opbouw niet helemaal kloppen. Maar je geeft al aan, dat je het dus WEL begrepen had, dat het niet over Brian, doch Jaap ging. Waarom er dan nog zo'n issue van maken?

Ten tweede: Teleurstelling komt meestal ná een daad of gebeurtenis. En dit gaat over De Gouden Kooi, dus waarom zou Merty dat niet mogen schrijven?

Ten derde: Mensen schrijven hier hun aversie jegens Huub van zich af, zoals jij dat doet jegens Amanda en Brian.
Moet gezegd worden, dat ik het woord 'kabouter' nog altijd beter te pruimen vindt, dan de bewoordingen en aantijgingen die jij over Amanda en Brian schrijft, die ik zelfs zo erg vind, dat ik ze hier niet herhaal.

Ten vierde: Aangezien er heel veel ten nadele wordt geschreven an A & B is het op dit forum best op zijn plaats, dat er verdediging plaatsvindt.

Ten vijfde: Je kan dus WEL goed lezen, waarom doe je dit dan? Schrijf je mening gewoon op een fatsoenlijke manier, zonder scheldwoorden en persoonlijke aanvallen, waarvan jij een ieder beschuldigd die jou een tegenreaktie geeft.Blijf eens to the point!
ten vijfde:
Je vraagt mij fatsoenlijk te reageren?? Let je wel op jezelf!! als er 1 is die altijd confrontaties opzoekt ben jij het wel..

ten vierde:
wie zegt dat je hier amanda en brian niet kan en mag verdedigen?

ten derde:
Ik wil graag de namen die ik voor amanda en brian heb gebruikt hier even teruglezen.. en kom niet aan met oudbakken verhalen over brian met fries enzo.. nee puur scheldwoorden

ten tweede:
dus is merty teleurgesteld omdat jaap wel dingen met huub doet?

ten eerste:
Kijk zo moeilijk is het nu om het bericht van merty te lezen..
je zegt dat het stukje over jaap ging wat ik quote?? denk het niet,, dat over die 10000 ging over huub, en ik denk dat merty dat beaamd.
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 12:00 schreef johan13 het volgende:
paultje

lees eens goed de titel: ...... DIT IS MIJN MENING.
iedereen heeft recht op een eigen mening en je dat niet bevalt, jammer dan
ja johan en dit is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 14:10   quote  deeplink  
ALs je nu teleurstelling hebt over je favo... dan betekend het 1 ding!!
Je hebt gewoon de verkeerde keus gemaakt, en ik neem aan dat je genoeg waarschuwingen van diverse forummers daarvoor hebt gekregen. Maar ja wie niet wil luisteren moet maar voelen.
En neem maar van mij aan dat er geen fan van huub enige vorm van teleurstelling voelt
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 14:05 schreef pauline het volgende:

[..]

ten vijfde:
Je vraagt mij fatsoenlijk te reageren?? Let je wel op jezelf!! als er 1 is die altijd confrontaties opzoekt ben jij het wel..

ten vierde:
wie zegt dat je hier amanda en brian niet kan en mag verdedigen?

ten derde:
Ik wil graag de namen die ik voor amanda en brian heb gebruikt hier even teruglezen.. en kom niet aan met oudbakken verhalen over brian met fries enzo.. nee puur scheldwoorden

ten tweede:
dus is merty teleurgesteld omdat jaap wel dingen met huub doet?

ten eerste:
Kijk zo moeilijk is het nu om het bericht van merty te lezen..
je zegt dat het stukje over jaap ging wat ik quote?? denk het niet,, dat over die 10000 ging over huub, en ik denk dat merty dat beaamd.
Als ik altijd degene zou zijn die confrontaties met jou aan zou gaan, was je hier al niet meer, want dan kan ik je op ieder bericht van jou wel pakken. En ja ik doe het wel met fatsoen, want ja, jij doet niets anders dan in grove bewoordingen topics bevuilen.

Nee, als iemand hier iets ten gunste van A of/en B zegt, dan spring je er onmiddelijk bovenop.

Misschien denk je, dat ik het hele Headlinerforum even ga doorspitten om jouw woorden in de herhaling te gooien, nou nee dus.
Niet alleen omdat ze niet voor herhaling vatbaar zijn, maar ook omdat de energie mij ontbreekt en bovendien iedereen inmiddels weet dat je dat gedaan hebt.
Ik hoef hier dus niet aan bewijsvoering te doen.Overigens rep ik nergens over scheldwoorden, maar bedoel ik de terminologie die jij telkens t.o van A & B gebruikt, maar die in feite op hetzelfde neerkomen.
En erg zwak van je om eronderuit proberen te komen wat betreft de kwestie van Brian met Fries, want dat heb jij tot in de treure uitgemelkt, zelfs nog in het "eigen Gouden Kooi verhaal", wat misschien als grap bedoeld was, maar toch weer als 'ouwe koe' tevoorschijn werd getoverd. En dat voor iemand die geen ouwe koeien uit de sloot wil halen.

Ik shrijf niet uit naam van Merty, dus zijn mening is niet mijn mening en als je daar antwoord op wilt, moet je het hem/haar vragen.

Je qoute over Sly en dat had je verkeerd gelezen. Niet Brian, doch Jaap zou in sly's ... kruipen.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 14:10 schreef pauline het volgende:
ALs je nu teleurstelling hebt over je favo... dan betekend het 1 ding!!
Je hebt gewoon de verkeerde keus gemaakt, en ik neem aan dat je genoeg waarschuwingen van diverse forummers daarvoor hebt gekregen. Maar ja wie niet wil luisteren moet maar voelen.
En neem maar van mij aan dat er geen fan van huub enige vorm van teleurstelling voelt
Ik voel me toch nog even geroepen de discussie te beeindigen door te melden, dat ik geen enkele teleurstelling voel mbt mijn favorieten. In tegendeel, ik ben bijzonder trots op alledrie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door seya@headliner --
pauline
 pauline - zaterdag 14 juni 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 14:23 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Als ik altijd degene zou zijn die confrontaties met jou aan zou gaan, was je hier al niet meer, want dan kan ik je op ieder bericht van jou wel pakken. En ja ik doe het wel met fatsoen, want ja, jij doet niets anders dan in grove bewoordingen topics bevuilen.

Nee, als iemand hier iets ten gunste van A of/en B zegt, dan spring je er onmiddelijk bovenop.

Misschien denk je, dat ik het hele Headlinerforum even ga doorspitten om jouw woorden in de herhaling te gooien, nou nee dus.
Niet alleen omdat ze niet voor herhaling vatbaar zijn, maar ook omdat de energie mij ontbreekt en bovendien iedereen inmiddels weet dat je dat gedaan hebt.
Ik hoef hier dus niet aan bewijsvoering te doen.Overigens rep ik nergens over scheldwoorden, maar bedoel ik de terminologie die jij telkens t.o van A & B gebruikt, maar die in feite op hetzelfde neerkomen.
En erg zwak van je om eronderuit proberen te komen wat betreft de kwestie van Brian met Fries, want dat heb jij tot in de treure uitgemelkt, zelfs nog in het "eigen Gouden Kooi verhaal", wat misschien als grap bedoeld was, maar toch weer als 'ouwe koe' tevoorschijn werd getoverd. En dat voor iemand die geen ouwe koeien uit de sloot wil halen.

Ik shrijf niet uit naam van Merty, dus zijn mening is niet mijn mening en als je daar antwoord op wilt, moet je het hem/haar vragen.

Je qoute over Sly en dat had je verkeerd gelezen. Niet Brian, doch Jaap zou in sly's ... kruipen.
dan ben je dus net als draakje,, geniaal in je vocabulaire!
Werkelijk dan snap ik niet dat jullie hier tijd voor hebben, je te bemoeien met volgens jullie het mindere volk!
zo komen jullie beide over, slimmer..zinsbouw enorm sterk...schrijffouten onbekend terrein...
Je bent er dus idd van overtuigd dat dus sterker in je bewoordingen bent dan mij.. ik zou zeggen open een prive topic en dan gaan we los.
Verheerlijk je zelf niet tot deze hoogte.. dat heb je nog niet verdiend
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 14:53 schreef pauline het volgende:

[..]

dan ben je dus net als draakje,, geniaal in je vocabulaire!
Werkelijk dan snap ik niet dat jullie hier tijd voor hebben, je te bemoeien met volgens jullie het mindere volk!
zo komen jullie beide over, slimmer..zinsbouw enorm sterk...schrijffouten onbekend terrein...
Je bent er dus idd van overtuigd dat dus sterker in je bewoordingen bent dan mij.. ik zou zeggen open een prive topic en dan gaan we los.
Verheerlijk je zelf niet tot deze hoogte.. dat heb je nog niet verdiend
Allez, ben je nu helemaal betoetert!
Ik voel me niets meer dan wie dan ook.
Ik sta op gelijke hoogte met iedereen.
Ik schreef juist, dat we hier niet op een onderwijsforum schrijven, dus dat je niet zo een issue ervan moet maken, als een zinsopbouw niet helemaal klopt.
Ik pretendeer helemaal niet, dat ik slimmer ben of geen taalfouten maak of sterker in bewoordingen zou zijn.
Ik bedoelde ermee te zeggen, dat als ik werkelijk telkens de confrontatie aan zou gaan, één van ons beiden allang een ban zou hebben en ja ik vermoed dat jij dat zou zijn, want je bent enorm agressief in je taalgebruik.
En je lijkt wel een pittbull, je laat niet los!
En ik vind het een gotspe, dat je zegt dat ouwe koeien of ouwe koek niet tevoorschijn gehaald moet worden, terwijl jij zelf niets anders doet.
Aan zelfverheerlijking doen mensen, die altijd het gelijk willen halen en zich beter voordoen, dan ze zijn.
Ik ben niets beter, maar zeker ook niet minder dan jij of anderen!
Als je zonodig iemand wilt vernederen of omlaag wilt halen, dan moet je het zeker niet laten, ik heb een brede rug.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:11   quote  deeplink  
In deze moet ik toch met Seya eens zijn. Ze pretendeerd inderdaad niets en antwoord gewoon.

Ik persoonlijk heb zelfs meer respect voor mensen die taalfouten maken, maar toch het lef hebben iets te plaatsen. Ik mag (denk ik) van mezelf zeggen dat ik ook verbaal best sterk ben en me de Nederlandse taal in woord en geschrift aardig eigen heb gemaakt. Dat wil niet zeggen dat ik beter ben dan de metselaar zonder enige scholing. Die man heeft wel mijn huis gebouwd. Ook ben ik niet beter dan de huisvrouw met huishoudschoolpapieren, zij is in mijn ogen een Topmanager. Ze houd het bedrijf "gezin" met succes draaiende.

Ook ik verlaag me wel eens door een "gevatte" opmerking te plaatsen. Deze zijn echter nooit bedoeld om te kwetsen, maar om de lol erin te houden. Als men dit verkeerd opvat, dan alsnog mijn excusses.

Zo en das mijn mening.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 16:11 schreef Bigfoot het volgende:
In deze moet ik toch met Seya eens zijn. Ze pretendeerd inderdaad niets en antwoord gewoon.

Ik persoonlijk heb zelfs meer respect voor mensen die taalfouten maken, maar toch het lef hebben iets te plaatsen. Ik mag (denk ik) van mezelf zeggen dat ik ook verbaal best sterk ben en me de Nederlandse taal in woord en geschrift aardig eigen heb gemaakt. Dat wil niet zeggen dat ik beter ben dan de metselaar zonder enige scholing. Die man heeft wel mijn huis gebouwd. Ook ben ik niet beter dan de huisvrouw met huishoudschoolpapieren, zij is in mijn ogen een Topmanager. Ze houd het bedrijf "gezin" met succes draaiende.

Ook ik verlaag me wel eens door een "gevatte" opmerking te plaatsen. Deze zijn echter nooit bedoeld om te kwetsen, maar om de lol erin te houden. Als men dit verkeerd opvat, dan alsnog mijn excusses.

Zo en das mijn mening.
Zonder in een slachtofferrol te vervallen, dus laat NIEMAND dat ook zo opvatten!

Ik heb te maken met een verstandelijk gehandicapt gezinslid en die beschouw ik als gelijkwaardig.

Dus NOOIT meer schrijven dat ik me zelf verheerlijk of me verheven zou voelen.

En Bigfoot, je omschrijft mijn gedachten perfect!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Seya zo is het toch ook !!!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Maar gevatte opmerkingen zijn toch ook leuk om de boel een beetje op te peppen? Ik zal alleen proberen ze niet meer tegen bepaalde personen te richten.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Ik verslik me bijna in een gehaktballetje uit mijn gevatte groentensoep, oh nee mijn gevulde groentensoep! haha (groene boekje erbij: is het nu groente, of groenten? Nou ik hou me maar bij de jaren 60 spelling :) )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 17:27 schreef seya@headliner het volgende:
Ik verslik me bijna in een gehaktballetje uit mijn gevatte groentensoep, oh nee mijn gevulde groentensoep! haha (groene boekje erbij: is het nu groente, of groenten? Nou ik hou me maar bij de jaren 60 spelling :) )
Ik ook joh! Verdorie, voor een bejaarde zijn die wijzigingen toch bijna niet meer bij te houden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door draakje --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 14 juni 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ook joh! Verdorie, voor een bejaarde zijn die wijzigingen toch bijna niet meer bij te houden?
Ik lag zelfs voortdurend in onmin met mijn spellingscontrole, die mij steeds wilde leren wanneer het een c ofwel k moet zijn. Dat maak ik f*kcing toch zelf wel uit!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 18:39 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik lag zelfs voortdurend in onmin met mijn spellingscontrole, die mij steeds wilde leren wanneer het een c ofwel k moet zijn. Dat maak ik f*kcing toch zelf wel uit!
Hahaha! Nu lig ik echt in een deuk!
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 19:18   quote  deeplink  
en ik rol van mijn stoel

Leuk he die spellingsKontrole

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2008 door Bigfoot --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 14 juni 2008 - 19:50   quote  deeplink  
pauline weer hoor ik wordt er zo moe van waarom blijft ze mensen aan vallen en afvallen .
ze hoort echt hier niet thuis zo das mijn mening en hou het expres kort ze wou vrede maar blijft doorgaan met mensen uitdagen
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 19:50 schreef Jacqueline het volgende:
pauline weer hoor ik wordt er zo moe van waarom blijft ze mensen aan vallen en afvallen .
ze hoort echt hier niet thuis zo das mijn mening en hou het expres kort ze wou vrede maar blijft doorgaan met mensen uitdagen
Waar dan? Ik ben het nog niet gewaargeworden.
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:25 schreef draakje het volgende:

[..]

Waar dan? Ik ben het nog niet gewaargeworden.


ik ook niet
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 20:40   quote  deeplink  
never mind we blijven positief ...hoe vinden jullie mijn smiley???
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:40 schreef moha het volgende:
never mind we blijven positief ...hoe vinden jullie mijn smiley??? [ afbeelding ]
Aardig, maar vind je mondje leuker. Moet kunnen toch?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 14 juni 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Aardig, maar vind je mondje leuker. Moet kunnen toch?
tuurlijk moet dat kunnen np
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 20:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Aardig, maar vind je mondje leuker. Moet kunnen toch?
VAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Wat is vaag?
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 14 juni 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:44 schreef draakje het volgende:
Wat is vaag?
Jij en dat mondje
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 - 21:47 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Jij en dat mondje [ afbeelding ]
Heb je die nog niet gezien dan? Moha heeft een heel mooi rood (kus)mondje.
annelies
 annelies - zondag 15 juni 2008 - 01:42   quote  deeplink  
Merty,
Ik ben het geheel met je onees! Ik ben nog steeds fan van Jaap!
Ik ben niet zoals sommige mensen en nee het is niet onvoorwaardelijk. Dat ik hem in mijn hart gesloten heb wel, maar ik verdedig hem niet als ik iets niet begrijp.
Ik vind dat Huub een verschrikkelijk mens speelde in de kooi. Ik kan nooit zo goed tegen mensen die denken alle wiijsheid in pacht te hebben. Ik denk dat dit karakter van hem is, ipv showelement, maar wie ben ik?
Heb ik geen bril opgehad? was het programma idee niet dat je kon identificeren met iemand? Ik kon dat erg met Jaap, maar niet met Huub. Jaap en Huub hadden wel iets samen, ze voelden elkaar perfect aan wat tv maken betreft. Beiden wisten ze gelijk wanneer er een tv moment te maken was, en ze zulden elkaar daar in aan, ze voerden elkaar. Jaap gaat op dit moment geen tv show maken met Huub, dat schreef hij op King Jaap laatst, maar staat er wel open voor. Ik vind dat niet gek, als je elkaar daarin aanvoeldt.

Ik vond hem juist super sterk bij Knevel en vond dat hij juist zijn kracht liet zien! Het was zo makkelijk geweest Catherine compleet af te branden (zoals in de kooi juist de bedoeling was, pakken op woorden) maar hij deed het niet. Wat had hij moeten zeggen dan? als ik geen tv maakte lag ik eruit en ik sloeg er een beetje in door? Nee want dat mogen ze niet zeggen. En als je dan steeds vragen worden gesteld waarop het antwoord hetzelfde is, ja dan geef je die keer op keer. Heb je op de camera posties gelet? Jaap viel overal buiten beeld, behalve bij zijn item. Ik kan me voorstellen dat Jaap dat ook wel gemerkt heeft, en ik vind nogmaals dat hij zich van een hele sterke kant liet zien.
Huub is (en echt ik heb hem soms gehaat!!) een goede verliezer! Hij trok zich niet terug en heeft het genomen. Brian had er meer moeite mee, en dat is ook niet erg.
Ik geloof dat Jaap elke kans aanneemt, ze hebben steeds geroepen dat ze samen wat wilden doen, maar nu komt er een solo ding op zijn pad, prima toch? Als je ambitie tv maken is?
Jaap heeft volgens mij een heel duidelijk beeld van wat hij wil en hoe hij dat wil. dat hij mensen vraagt om ideeen is naar mijn idee alleen maar goed, Hij kan niet in zijn eentje een show maken, Hij vraagt zijn doelgroep wat ze willen zien, en dat vind ik geniaal. En ja hij heeft mensen nodig waar hij wat mee kan, dat is toch niet zo gek?
Tja en dat hij zegt dat Brian een slechte verliezer is, dat is misschien niet aardig van Jaap, maar als dat het enigste is?

Ik ben Jaap zeer gaan waarderen, er bestaan geen supermensen.
Dat hij op nowlive radio kwam had ik ook moeite mee,
maar laat het hem zelf uitvinden hoe en wat, dat is zijn recht!
Ik gun hem alles wat hij nodig heeft in de toekomst en nog veel meer!
Het is een heel bijzonder mens die het verdient om zich dat ook te voelen!
Merty, jouw mening is jouw mening en dat is prima. Sommige stukken van de discussie hier vond ik afdoen aan jouw discussiepunt. Voel je niet persoonlijk aangevallen (is dat een beetje de trent hier?) ik probeer inhoudelijk op je te reageren!
Zo dat voelde ff lekker van me afschrijven!
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 15 juni 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Wat goed Annelies, dat jij zo'n mooie inhoudelijke reaktie hebt gegeven en jouw mening er tegenover gezet!
Dat is nu eerlijk met elkaar van gedachten wisselen.
Chapeau!
annelies
 annelies - zondag 15 juni 2008 - 02:17   quote  deeplink  
ik neem je compliment seya, omdat ik ook jou gelezen heb! ik neem niet snel complimenten aan dus dat is dan weer een compliment naar jou!
pauline
 pauline - zondag 15 juni 2008 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 01:42 schreef annelies het volgende:

Ik ben Jaap zeer gaan waarderen, er bestaan geen supermensen.
Dat hij op nowlive radio kwam had ik ook moeite mee,
maar laat het hem zelf uitvinden hoe en wat, dat is zijn recht!

In grote lijnen ben ik het ook met je eens!
Heb alleen 1 vraag?
Waarom heb jij er moeite mee dat jaap op nowlive radio te horen was?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap de winnaar maar toch ook weer niet .. dit is mijn mening.









0.0168650