BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: condoleance familie boularouz

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 19 juni 2008 - 15:41   quote  deeplink  
LAUSANNE - Spelers en staf van het Nederlands elftal hebben donderdag aangeslagen gereageerd op het overlijden van Anissa, het woensdag te vroeg geboren dochterje van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw Sabia.

Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

update:

Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

Uit piƫteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 19 juni 2008 - 15:42   quote  deeplink  
ik wens de familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en wens ze veel sterkte toe .
gecondoleerd met dit grote verlies
Caroline
 Caroline - donderdag 19 juni 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Vreselijk!!! Veel sterkte
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 19 juni 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Gecondoleerd, veel sterkte toegewenst!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 19 juni 2008 - 22:48   quote  deeplink  
ik wens ze heel veel sterkte toe.
Caroline
 Caroline - vrijdag 20 juni 2008 - 03:50   quote  deeplink  
Het meisje was 4 maanden te vroeg. Hij speelt wel zaterdag las ik.
yvonne
 yvonne - vrijdag 20 juni 2008 - 06:02   quote  deeplink  
daar probeerdfe ik dus achter te komen, of het nu een maand te vroeg was of veel eerder, dank je caroline
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 07:28   quote  deeplink  
Dit echtpaar zal het zwaar hebben en nog krijgen. Hoe verwerk je zoiets?
Ik heb het nooit meegemaakt, kan het niet invoelen. Wel meevoelen en het lijkt me heel erg.
Een kindje verliezen wat je nog niet echt kende, en toch al een deel van je was. Zo graag zullen zij het hebben willen leren kennen.
Die tijd werd hen niet gegeven. Het meisje zal altijd op de achtergrond ook een dochterje blijven. Niet vergeten is niet dood. Zo voelt het voor mij altijd. Ik hoop voor hen ook.
yvonne
 yvonne - vrijdag 20 juni 2008 - 11:13   quote  deeplink  
zoiets kan je heel moeilijk verwerken, zeker omdat je het kindje zelf moet baren, dus de pijn en alles maak je mee, het slijt wel, maar dat duurt heeeeeeeel lang
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 juni 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Ook vindt ik het zeer correct dat (vrijwel) de gehele spelersgroep in het ziekenhuis is langsgekomen om hun steun te geven want het lijkt me extra verschrikkelijk om in een buitenlands ziekenhuis zonder familieleden zoiets te moeten meemaken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: condoleance familie boularouz









0.0056259