BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: interview Jaap [ bron msn entainment}

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Novum) - Jaap Amesz komt nauwelijks aan zijn Gouden Kooi-prijzengeld van 1,3 miljoen euro. "Ik wil de titel van miljonair blijven houden", legt hij deze week uit in Party. "Het geld staat veilig weggezet op een rekening. Als ik het geld uitgeef, ben ik geen miljonair meer."

Op dit moment verblijft Jaap in een houten stacaravan, het vakantiehuisje van zijn vriendin Cora. "Mijn auto is al gesponsord en nu wacht ik op de kans om gratis in een huis te gaan wonen", vertelt hij. "Ik probeer nu alles gratis te krijgen."

De inrichting van het vakantiehuisje bestaat vooral uit meubels uit De Gouden Kooi. "Ik mag dan de villa niet hebben gewonnen, ik heb wel een deel van de inventaris opgeeist." Zo slaapt Jaap in het luxe boxpringbed uit de serie en zit hij op een bank van ontwerper Jan des Bouvrie. "Die kost nieuw zeker veertienduizend euro." Een bescheiden aankoop heeft de dikkerd toch gedaan. "Ik heb alleen een dvd-recorder gekocht, omdat de mijne stuk was."

Jaap is ondertussen de plannen voor zijn eigen tv-show aan het uitwerken. "Wat Paul de Leeuw kan, kan ik ook. Alleen mijn imago is wat ruiger." De winnaar van de Gouden Kooi weet precies wat hij wil in dit leven. "Ik wil nu gewoon goed mijn zakken vullen en als ik rijk genoeg ben, ga ik de rest van mijn leven op de bank liggen vreten voor de tv."
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 15:08   quote  deeplink  
en hij heeft gelijk zodra je geld gaat uitgeven dan gaat het hard hoor. ik ben benieuwd waar Jaap mee komen gaat op internet of op tv.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 09:59   quote  deeplink  
Nu nog de kotshow op Rtl, geweldig, dat word echt lachen, Jensen weg ingeruild voor Jaap. hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 10:01   quote  deeplink  
Dit is de mooiste reactie die ik ooit gelezen heb. lol. de volgende tekst is geplaatst door 'mali tanita - 23-6-2008
belagelijk zeg .. nou als die koppen van die gouden kooi bewoners op tv komen en al helemaal die 2 kijk ik niet naar dat programma. gewoon te dom voor woorden. hoe gaat die show dan heten : jaap : de kots show huub : en zijn hoeren show ?'( gepost op zijonline

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: interview Jaap [ bron msn entainment}









0.0065429