BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: test topic - nieuwe functionaliteit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - maandag 23 juni 2008 - 18:49   quote  deeplink  
Naar "mijn eigen topic", hahaha?
yvonne
 yvonne - maandag 23 juni 2008 - 18:50   quote  deeplink  
ja is wel zo toepasselijk he;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Het gaat er vooral om als iemand bijvoorbeeld een prive telefoonnr van iemand erop zet of 'ahum' andere prive dingen plaatst over iemand wat niet met dit forum te maken heeft.
==================================================================== let je wel ff op je woorden Boudewijn, straks word je gemeld door je eigen moderator. AHHAHAHAHHA
draakje
 draakje - maandag 23 juni 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2008 - 21:31 schreef Izz@headliner het volgende:
Het gaat er vooral om als iemand bijvoorbeeld een prive telefoonnr van iemand erop zet of 'ahum' andere prive dingen plaatst over iemand wat niet met dit forum te maken heeft.
==================================================================== let je wel ff op je woorden Boudewijn, straks word je gemeld door je eigen moderator. AHHAHAHAHHA
Hij is fijn, izz ...
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Moeten er nog mensen testen, Boudewijn?
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2008 - 16:38 schreef pauline het volgende:

[..]

dus als éénling hebben je geen kans???
netjes geregeld boudewijn!!!!!!!!!
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben bang dat het een soort vriendjespolitiek gaat worden. Van bv Pauline kunnen sommige mensen veel minder hebben dan als soortgelijk gepost wordt door maatjes. Dan zullen dus die posten van bv Pauline verdwijnen en de rest blijft staan? Dus moeten we toch blijven lezen, denk ik. Of snap ik het nu helemaal fout?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2008 door Caroline --
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:04   quote  deeplink  
de uiteindelijke beslissing ligt bij boudewijn, zoals hij al aangaf, maar als er iemand post met scheldwoorden er in, en grove taal, is bijna hetzelfde, maar pauline post normaal, zal er geen enkele reden zijn om dat te verwijderen, en vor boudewijn zal het een stuk makkelijker zijn
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 19:28   quote  deeplink  
Na 5 meldingen verdwijnen die posten toch??? Ok Boudewijn kan ze later terug plaatsen maar dan nog denk ik dat er van de een meer posten zullen verdwijnen dan van de andere. De tijd zal het leren. Misschien werkt het ook wel heel erg goed, ik wacht wel af.
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:43   quote  deeplink  
nee, hij hoeft dan niet meer te zoeken toch, tenminste dat begreep ik er uit
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:44   quote  deeplink  
nee, je hebt gelijk caroline, verkeerd gelezen, net wakker, pppffff...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 18:42 schreef Caroline het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben bang dat het een soort vriendjespolitiek gaat worden. Van bv Pauline kunnen sommige mensen veel minder hebben dan als soortgelijk gepost wordt door maatjes. Dan zullen dus die posten van bv Pauline verdwijnen en de rest blijft staan? Dus moeten we toch blijven lezen, denk ik. Of snap ik het nu helemaal fout?
Je zit een beetje fout en een beetje goed. Als blijkt dat bepaalde mensen te vaak berichten melden die helemaal niet erg zijn (als je op een forum post moet je wel een beetje tegen kritiek kunnen vindt ik) dan kan ik hun het recht ontnemen om berichten te kunnen melden.

De berichten worden alleen 'onzichtbaar', ik kan ze weer terug plaatsen als ik achteraf vindt dat ze niet erg genoeg zijn om door mij of een andere moderator gemodereerd te worden.

Het is gewoon een extra handigheidje voor moderators om extra notie te krijgen van eventueel 'foute' berichten.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 25 juni 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Boudewijn, misschien is het een idee om het bericht van jou, wat we als "test" hebben laten verdwijnen weer tevoorschijn te laten komen, dan kunnen we zien dat ook dat werkt; (zo'n erg bericht was het toch niet?) of is het al gewist?
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 20:49   quote  deeplink  
is het eerste bericht, zet je er test bij, sowwwwww ff voetballen kijken, maar kom af en toe ff hier
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 20:37 schreef G.R.i het volgende:
Boudewijn, misschien is het een idee om het bericht van jou, wat we als "test" hebben laten verdwijnen weer tevoorschijn te laten komen, dan kunnen we zien dat ook dat werkt; (zo'n erg bericht was het toch niet?) of is het al gewist?
het bericht staat er nu weer, geloofde je me niet? :)
G.R.i
 G.R.i - woensdag 25 juni 2008 - 21:17   quote  deeplink  
picobello..... ik geloofde je wel hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2008 door G.R.i --
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 21:27   quote  deeplink  
lolzzzzzzzzzz
Caroline
 Caroline - donderdag 26 juni 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je zit een beetje fout en een beetje goed. Als blijkt dat bepaalde mensen te vaak berichten melden die helemaal niet erg zijn (als je op een forum post moet je wel een beetje tegen kritiek kunnen vindt ik) dan kan ik hun het recht ontnemen om berichten te kunnen melden.

De berichten worden alleen 'onzichtbaar', ik kan ze weer terug plaatsen als ik achteraf vindt dat ze niet erg genoeg zijn om door mij of een andere moderator gemodereerd te worden.

Het is gewoon een extra handigheidje voor moderators om extra notie te krijgen van eventueel 'foute' berichten.
Ja ok, heb er later nog eens over nagedacht en ik geloof dat ik het snap.

@yvonne, dat heb ik ook wel eens, hoor. Ik heb eerst koffie nodig om wakker te worden.:)
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 22:39   quote  deeplink  
caroline, heeel veel koffie en een peukie;-)
TESTNICK
 TESTNICK - vrijdag 27 juni 2008 - 02:53   quote  deeplink  
Even nog een testje om berichten te kunnen plaatsen voordat je geregistreerd bent...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2008 - 03:08   quote  deeplink  
zow, dat werkt ook :)

weet iemand misschien leuke/mooie/goede implementaties van polls binnen een forum?

Dus dat je een vraag hebt en dan je stem kunt geven aan een aantal stellingen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door Boudewijn --
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 05:27   quote  deeplink  
idee-en genoeg, maar technisch gezien, nee daar ben ik niet in thuis
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 05:53   quote  deeplink  
ik heb maar ff gegoogeld, wat een moeilijk woord;-)
Implementatie is de invoering van een nieuw systeem, plan, idee, model, ontwerp, standaard of beleid in een organisatie. De term wordt onder andere gebruikt in de ICT-wereld, in de bestuurskunde (implementatie van beleid) en in juridische context (implementatie van wetgeving). De term hoeft niet noodzakelijkerwijs te slaan op het totale systeem. Ook een deelsysteem kan worden geïmplementeerd. bron wikipedia
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 22:39 schreef yvonne het volgende:
caroline, heeel veel koffie en een peukie;-)
Nou de koffie loopt hier, s'morgens hebben we hier een pot nodig. Overdag is de senseo handig, dus ik snap je volkomen.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 05:56   quote  deeplink  
moggelllllllllll, ik zit nu aan de derde, ik heb oploskoffie, dus altijd vers, maar ik ben alleen, en senseo is ( naar mijn mening) te lauw, en voor iemand met een laag inkomen zijn de pads niet te betalen;-(
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 05:56   quote  deeplink  
Je bent druk bezig, Boudewijn. Ik zal erover nadenken maar volgens mij is je forum goed zoals hij is.
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 05:57   quote  deeplink  
Morge Yvonne. Jij bent ook altijd vroeg wakker.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 06:00   quote  deeplink  
ja erg hoor, ik ging om 1 uur slapen en werd om 5.15 wakker, maar zo kan ik wel de dingen doen die vers van de pers zijn op hyves, en ik slaap `s middags, de reumaremmers geven je gelijk een knock-out slag;-)))dus ik slaap in gedeeltes, moet kunnen
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 06:02   quote  deeplink  
Ja natuurlijk. Als je je rust maar krijgt.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 06:04   quote  deeplink  
nou, daar zorg ik wel voor;-)) alles in huis is gistermorgen om 6 uur gebeurd, moet zo alleen ff de kattenbakken doen en een flutafwasje;-)) boodschappen zijn er gelukkig al, want het stormt en regent hier, bbrrrrrr
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 06:05   quote  deeplink  
Fijne dag, Yvonne. Ik ga aan mijn "opstartproces" beginnen en dan weer werken.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 06:09   quote  deeplink  
jij ook een fijne dag en tot latersssssssss
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 16:33   quote  deeplink  
nou dat was me mijn dagje wel!!! En het ergste moet nog komen. De katjes moeten hun inentingen hebben. Dus ik ga alvast paaien dan mag Marco straks proberen ze in hun mandje te krijgen. We hebben er 4 en met geluk kunnen er vanavond 2 mee, dus je snapt hoe dat gaat. Maar we hebben nog ruim een week voordat de entingen verlopen zijn, deze keer beginnen we op tijd, lol.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:00   quote  deeplink  
have fun, ik weet er alles van, alleen kwam de dierenarts bij mij thuis;-)

Gelukt. Alle 4 hebben ze de prikjes gehad. Volgend jaar weer, drama ;)
Ooooh ik wilde je quoten maar dat ging mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2008 door Caroline --
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Boudewijn, werkt deze nieuwe meldfunctie al, of moet het nog ingaan?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:39 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, werkt deze nieuwe meldfunctie al, of moet het nog ingaan?
het werkt al
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 00:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het werkt al
Ja, niet dat ik iets te melden heb hoor, ik vroeg het me alleen maar af.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 14:37   quote  deeplink  
test bericht - 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:37 schreef Boudewijn het volgende:
test bericht - 2
???? moeten we het laten verdwijnen?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 15:09   quote  deeplink  
nee, moest even testen of de zoekfunctie gaat werken
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Lol, net wakker en gelijk bezig. Nou ja, als ik wat moet doen hoor ik het wel.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 30 juni 2008 - 04:25   quote  deeplink  
speciaal voor draakje, de zoekfunctie is online (zie rechtsboven in het oranje net onder het headliner-forum logo).

de layout is nog even behelpen maar het gaat om het idee :)
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 06:44   quote  deeplink  
je bent in ieder geval lekker bezig boudewijn!!!!!!!!
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 04:25 schreef Boudewijn het volgende:
speciaal voor draakje, de zoekfunctie is online (zie rechtsboven in het oranje net onder het headliner-forum logo).

de layout is nog even behelpen maar het gaat om het idee :)
Bedankt Boudewijn!
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Hij werkt echt fantastisch, Boudewijn, veel beter dan ik had verwacht!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: test topic - nieuwe functionaliteit









0.0096549