BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Leesplezier & Kijkplezier

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Hier plaats je, je meest favoriete auteurs en zijn of haar boeken.en je favorieten tv.series / films

Mijn favorieten schrijvers zijn Jonathan & Faye Kellerman, detective serie, Patricia Cornwell met haar Kay Scarpetta serie, Sue Grafton de alfabeth serie, met Kinsey Milhoune. Zoals je ziet heeft het Thriller genre, en Detectives mijn voorkeur.

T.V series. Charmed. ATWT. Chostwisperer. Medium. Lost. The nanny, ( opvoedpolitie)

Films: Notebook, You've got mail. Something gotta give.
Alle films van Denzel Washington / Morgan Freeman. de K9 serie met Belushi en de duitse herder, Leathal weapon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door Izz@headliner --
yvonne
 yvonne - dinsdag 24 juni 2008 - 05:21   quote  deeplink  
ook toevallig, zoiets had ik ook in gedachten om te plaatsen, hahahahaha.

okè, mijn rijtje van faoriete aureurs
virginia andrews
john grisham
patrica cornwel
baantjer
james patterson

tv serie`s
gtst
onm
gooische vrouwen
noppen en naaldhakken
informatieve programma`s

films
hou ik niet zo van
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 19:21   quote  deeplink  
vergat een film up cluse and personal
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
Sophie´s Choice ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:23 schreef draakje het volgende:
Sophie´s Choice ...
en lezen dan Draakje? of lees jij niet?
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:25 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en lezen dan Draakje? of lees jij niet?
Draakje en NIET lezen is een contradictio in terminis, Izz. Draakje leest altijd, zelfs onder de douche.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2008 door draakje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:27 schreef draakje het volgende:

[..]

Draakje en NIET lezen is een contradictio in terminis, Izz. Draakje leest altijd, zelfs onder de douche.
laat maar lezen dan wat jij leest?
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Vroeger natuurlijk alle verplichte Nederlandse literatuur (heb Nederlands gestudeerd). Veel thrillers en heel veel horror. Stephen King vind ik nog steeds een prettig tussendoortje, hoewel ik ´m lang zo goed niet meer vind als vroeger.

Maar de laatste paar jaar lees ik bijna geen romans meer. Nu is het voornamelijk filosofie (bijv. Swedenborgh en What the Bleep Do We Know), heel veel astrologieboeken, theosofie en boeken van Lynn McTaggart (The Field). Zegt dat je wat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door draakje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:41 schreef draakje het volgende:
Vroeger natuurlijk alle verplichte Nederlandse literatuur (heb Nederlands gestudeerd). Veel thrillers en heel veel horror. Stephen King vind ik nog steeds een prettig tussendoortje, hoewel ik ´m lang zo goed niet meer vind als vroeger.

Maar de laatste paar jaar lees ik bijna geen romans meer. Nu is het voornamelijk filosofie (bijv. Swedenborgh en What the Bleeb Do We Know), heel veel astrologieboeken, theosofie en boeken van Lynn McTaggart (The Field). Zegt dat je wat?
ja die journaliste die medische zaken aan de kaak heeft gesteld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 21:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ja die journaliste die medische zaken aan de kaak heeft gesteld.
Niet echt medische zaken, meer over quantummechanica. De kracht van de geest. Het nulpunt. Een soort mix van natuurkunde en spiritualiteit. Heel erg interessant.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 21:47 schreef draakje het volgende:

[..]

Niet echt medische zaken, meer over quantummechanica. De kracht van de geest. Het nulpunt. Een soort mix van natuurkunde en spiritualiteit. Heel erg interessant.
ik weet ijna zeker dat ze na of zelfs tijdens haar ziekte iets geschreven heeft om de artsen aan de kaak te stellen e.d maar ben ook maar mens. dus misschien ben ik abuis.
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 22:01 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik weet ijna zeker dat ze na of zelfs tijdens haar ziekte iets geschreven heeft om de artsen aan de kaak te stellen e.d maar ben ook maar mens. dus misschien ben ik abuis.
Kan ook best hoor. Ik heb niet alles van haar gelezen. Die boeken kosten allemaal tegen de 30 euro, dus die koop ik soms pas na lange tijd. Ik heb The Field en Het Intentie-experiment gelezen.
yvonne
 yvonne - dinsdag 24 juni 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 23:00 schreef draakje het volgende:

[..]

Kan ook best hoor. Ik heb niet alles van haar gelezen. Die boeken kosten allemaal tegen de 30 euro, dus die koop ik soms pas na lange tijd. Ik heb The Field en Het Intentie-experiment gelezen.
kijk eens op marktplaats, daar haal ik ook veel boeken vandaan
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 23:08   quote  deeplink  
O ja, en fantasy natuurlijk. Dat is eigenlijk altijd mijn favo genre geweest. Dat begon met In de Ban van de Ring, en nu veel George Martin, Peter Jordan (is helaas net overleden) en Terry Goodkind.
Mijn eigen boek(en) is/zijn ook fantasy.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door draakje --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 25 juni 2008 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:21 schreef Izz@headliner het volgende:
vergat een film up cluse and personal
Up Close & personal bedoel je? of ga jij je weer als een kakker opstellen? lol
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 25 juni 2008 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 23:08 schreef draakje het volgende:
O ja, en fantasy natuurlijk. Dat is eigenlijk altijd mijn favo genre geweest. Dat begon met In de Ban vam de Ring, en nu veel George Martin, Peter Jordan (is helaas net overleden) en Terry Goodkind.
Mijn eigen boek(en) is/zijn ook fantasy.

MIjn BOEK 'Rebecca' / Daphne Du Maurier.
ohw fantasie boeken zijn leuk helemaal verslaafd aan HP. De hobbits, in de ban van de ring inderdaad.
tv series: Charmed. Medium. Ghostwisperer.

Films, alle delen van Harry Potter. Detective and thrillers, ( ik haat horror & Sf )maar de beste film ever. 'Rebecca' van Alfred Hitchcock. naar het Boek van Daphne Du Maurier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2008 door Xanne@headliner --
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 23:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

kijk eens op marktplaats, daar haal ik ook veel boeken vandaan
Ja, dat is dus een rare afwijking van mij, maar ik wil geen tweedehands boeken. Ik wil alleen nieuwe.
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 14:20 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, dat is dus een rare afwijking van mij, maar ik wil geen tweedehands boeken. Ik wil alleen nieuwe.
ik wil wel nieuwe boeken van virginia andrews en john grisham, maar de kleine pockets van bv. ed mc bain, zijn er bijna niet meer nieuw, dus die koop ik wel daar
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik wil wel nieuwe boeken van virginia andrews en john grisham, maar de kleine pockets van bv. ed mc bain, zijn er bijna niet meer nieuw, dus die koop ik wel daar
Bol.com heeft de hele serie van patricia cornwell in pocket heel goedkoop, dat is echt te doen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik wil wel nieuwe boeken van virginia andrews en john grisham, maar de kleine pockets van bv. ed mc bain, zijn er bijna niet meer nieuw, dus die koop ik wel daar
ik ben op zoek naar de A is van Alibi van sue grafton, heb jij een idee waar ik die kan vinden? om te kopen dan he. niet dat je blond ben ofzo ( ;p
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 12:06   quote  deeplink  
nee ff niet, ben moeiiiiiiiiii
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 12:07   quote  deeplink  
google ffies op marktplaats
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 12:07   quote  deeplink  
ik had er gevonden op marktplaats, die claimde het abc te verkopen maar ze geeft geen antwoord op de mail, dus ja tegen de tijd dat zij ze stuurt is Sue aan haar derde alfabeth bezig
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 12:06 schreef yvonne het volgende:
nee ff niet, ben moeiiiiiiiiii
ga ff lekker slapen.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 12:07 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ga ff lekker slapen.
ga ik zo ff doen ook, ik probeer telfort te bellen, maar pfff, wachttijd van 10 minuten, dan morgen om 09.00 maar, ik hoop dat jij ook ff een tukkie kan doen, see jou letersssssssssssssssssssssss
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Yvonne, bijna vergeten! Ik heb deze week een nieuwe auteur van psychologische thrillers ontdekt! Ik had het boek jaren geleden eens voor een paar euro in de uitverkoop gekocht en nooit gelezen. Deze week had ik ff zin in iets niet al te ingewikkelds, dus ik ga dat boek lezen.

Ijzingwekkend goed gewoon! Ik heb meteen op bol.com gekeken en daar hebben ze zijn boeken nieuw alleen in het Engels, maar tweedehands in het Nederlands voor maar een paar euro.

De schrijver heet Patrick Redmond en het boek dat ik heb gelezen heet Marionet. (Misschien ken je hem al?)

Voor alle liefhebbers van psychologische thrillers: kopen!!!!!!!!!!!!
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 20:49   quote  deeplink  
neeeeeeee, die ken ik niet, thanx voor de tip, ik ga gelijk kijken xxxxxxxxxxx
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 20:53   quote  deeplink  
ik heb m besteld, tweedehands bij bol.com, dank je draakje xxxxxx
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 20:53 schreef yvonne het volgende:
ik heb m besteld, tweedehands bij bol.com, dank je draakje xxxxxx
Het is zo spannend! Mijn versie had 413 bladzijden en ik heb het in 2 dagen uitgelezen!
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Echt zo´n boek waarvan je ´s nachts niet in slaap kan komen. Dat je ligt te denken: hoe zou het nu in elkaar steken?
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 20:56   quote  deeplink  
dat heb ik ookzo uit;p
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 20:56 schreef yvonne het volgende:
dat heb ik ookzo uit;p
Ik ga ook al zijn andere boeken kopen.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 21:01   quote  deeplink  
als ik deze goed vind, ik ook
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 21:01 schreef yvonne het volgende:
als ik deze goed vind, ik ook
Ik ben heel benieuwd hoe je het vind. Heb je wel eens eerder tweedehands boeken gekocht bij bol.com? Enig idee hoe lang dat duurt?
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 21:49   quote  deeplink  
2 tot 8 dagen staat er bij, en je kan kiezen tussen kwaliteit, ik heb goed genomen, die was 3,50, en dan komt er 1,95 bij
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 21:49 schreef yvonne het volgende:
2 tot 8 dagen staat er bij, en je kan kiezen tussen kwaliteit, ik heb goed genomen, die was 3,50, en dan komt er 1,95 bij
Ik vind bollie meestal wel snel. Vind het ook een heerlijke site. Ik kan daar echt uren dwalen.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 22:05   quote  deeplink  
ja ik ook, trouwens ook op marktplaats, heb ik ook goede ervaringen mee
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 22:05 schreef yvonne het volgende:
ja ik ook, trouwens ook op marktplaats, heb ik ook goede ervaringen mee
Met marktplaats heb ik geen ervaring.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2008 - 23:58 schreef Izz@headliner het volgende:

T.V series. Charmed. ATWT. Chostwisperer. Medium. Lost. The nanny, ( opvoedpolitie)

Wie vind je de leukste man en vrouw (hoeft geen stel te zijn) uit ATWT? Zelf ben ik al jaren een groot fan van Carly. Ze werd me wat te zoetsappig met Jack, maar ik ben blij dat ze de laatste tijd weer wat stouter wordt. En Dusty natuurlijk. Hoewel, Simon ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door draakje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 02:09   quote  deeplink  
Buiten kijf, Simon Frazier. en van de vrouwen? uiteraard Carly
( jarenlang is dit Lucinda Walsh geweest, en van de mannen Mike, de eerste Mike wel te verstaan uit de periode dat Carly's kindje dood werd geboren, en de blonde Greg Montcommery ) ik en iets blonds, is vergelijkbaars als een rat in je warme appeltaart, hahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 02:22   quote  deeplink  
ik zou naar bed moeten maar slapen gaat weer eens voor geen meter. over 3 uurtjes loopt mijn wekker af. mijn kussens liggen mij zelfs in de weg. ik hoopte op Yvonne wakker of zo, ff lekker onzin uitkramen, of een zinvol gesprek.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 06:42   quote  deeplink  
nee sorry , ik lag al te pitten, met als gevolg dat ik nu al wakker ben
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 juni 2008 - 08:01   quote  deeplink  
De leukste vrouw uit ATWT vind ik Lucinda; nu is haar rol minder groot, maar een paar jaar terug!!! wauw wat een bitch....geweldig
(heb mij katje naar haar genoemd, dat was als kitten ook zo'n dondersteen)
De beste mannelijke rol vind ik Holden
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 juni 2008 - 08:01   quote  deeplink  
Margo heeft een mooie rol; Ook Lily speelt goed, alleen de laatste tijd is haar rol wat vaag; en dat ze er mee stopt kan ik me bijna niet voorstellen ze speelt al zo lang mee;
Maar iid Mike vind ik een lieverd, 'n aantrekkelijke man;
De huidige Craig is zo plastic, niks aan;

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door G.R.i --
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 02:09 schreef Izz@headliner het volgende:
Buiten kijf, Simon Frazier. en van de vrouwen? uiteraard Carly
( jarenlang is dit Lucinda Walsh geweest, en van de mannen Mike, de eerste Mike wel te verstaan uit de periode dat Carly's kindje dood werd geboren, en de blonde Greg Montcommery ) ik en iets blonds, is vergelijkbaars als een rat in je warme appeltaart, hahahah
Oh, dus ik mag Brad Pitt hebben?
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 08:01 schreef G.R.i het volgende:
De leukste vrouw uit ATWT vind ik Lucinda; nu is haar rol minder groot, maar een paar jaar terug!!! wauw wat een bitch....geweldig
(heb mij katje naar haar genoemd, dat was als kitten ook zo'n dondersteen)
De beste mannelijke rol vind ik Holden
Ja, Lucinda is leuk. Holden vind ik veel te braaf. Daar krijg ik uitslag van.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 08:01 schreef G.R.i het volgende:
Margo heeft een mooie rol; Ook Lily speelt goed, alleen de laatste tijd is haar rol wat vaag; en dat ze er mee stopt kan ik me bijna niet voorstellen ze speelt al zo lang mee;
Maar iid Mike vind ik een lieverd, 'n aantrekkelijke man;
De huidige Craig is zo plastic, niks aan;
Margo mag ik wel, maar Lily vind ik een walgelijk verwend nest die eens flink op d´r donder zou moeten hebben. Altijd zo goed weten wat een ander moet doen is makkelijk als je nooit geldzorgen of eenzaamheid hebt gekend. Roomser dan de Paus, die Lily!
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Ik vind het wel jammer dat James Stenbeck er nu weer niet in zit. Daar geniet ik altijd met volle teugen van. Wat een heerlijke valse rat!
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 juni 2008 - 11:04   quote  deeplink  
sstt.. Ik was een beetje verliefd op hem, hij was zo lief voor vrouwen; (Holden)
Braaf, oke dat wel, helemaal tov Simon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door G.R.i --
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 juni 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Gek he, dat valserikken soms zo aantrekkelijk zijn;

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Leesplezier & Kijkplezier









0.0066671