BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huishoudster hardhandig gearresteerd. Palma in de cel.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 juni 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Weet iemand waar dit artikel staat ?
Ik heb het net op een andere site gezien. Doordat het gekopieerd is, is het moeilijk te lezen.
Staat dat het van de Hyves van Huub gekopieerd is.
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 18:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Weet iemand waar dit artikel staat ?
Ik heb het net op een andere site gezien. Doordat het gekopieerd is, is het moeilijk te lezen.
Staat dat het van de Hyves van Huub gekopieerd is.
Dan is het vast niet waar.
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Maar dat kun je toch gewoon ff op Google opzoeken?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 juni 2008 - 18:55   quote  deeplink  
Ik ga het proberen. wish me luck !!
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 18:55 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik ga het proberen. wish me luck !!
Ik heb het al gevonden! Het staat idd op de Hyves van Huub en is uit de Party (dat zal ook eens niet). Ik weet alleen niet welk nummer. Het is een storm in een glas water overigens.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Oooooh
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
nou het werd tijd dat die haar grote bek eens leert houden.
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:19 schreef Izz@headliner het volgende:
nou het werd tijd dat die haar grote bek eens leert houden.
Nou, ze nam het op voor een buurmeisje. Dus in zo´n geval mag je dan wel weer een grote bek hebben, vind ik. De pliessie staat wel erg gauw klaar met dat bonnenboekje hoor.
Hihi, ik heb een keer een bon gekregen omdat ze dachten dat ik liep te tippelen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, ze nam het op voor een buurmeisje. Dus in zo´n geval mag je dan wel weer een grote bek hebben, vind ik. De pliessie staat wel erg gauw klaar met dat bonnenboekje hoor.
Hihi, ik heb een keer een bon gekregen omdat ze dachten dat ik liep te tippelen.
whaaaaa, wat had je aan ? whaahahaha
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

whaaaaa, wat had je aan ? whaahahaha
Tja, idd laarzen met hoge hakken en een bontjasje. We hebben het nu wel over 1977.

Het probleem was dat ik aan de ene kant van het Okura-hotel woonde en mijn vriendje aan de andere kant. Ik was om een uur of 2 ´s nachts lopend op weg naar huis. Langs het Okura-hotel was een smal wandelpaadje, dat echter een behoorlijk stuk afstak.

Die agenten draaiden het raampje open en zeiden dat "het" niet mocht. Ik wist bij God niet waar ze het over hadden en zei dat het volgens mij gewoon een openbaar pad was. Ze wilden steeds maar niet zeggen wat ik dan fout had gedaan (ze hadden me immers geen rijke Japanner zien aanspreken) en ik werd steeds pissiger. Uiteindelijk kreeg ik een bon voor belediging van een ambtenaar in functie.

Ik de volgende ochtend - nog helemaal woedend - dat verhaal onder de koffiepauze op mijn werk verteld. Iedereen lag in een deuk. "Haha, die dachten dat je liep te tippelen", zeiden mijn collega´s.

Toen snapte ik ´m pas.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 24 juni 2008 - 19:43   quote  deeplink  
Mooi verhaal, ik kom niet bij van het lachen. Zie het helemaal voor me.
draakje
 draakje - dinsdag 24 juni 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Ja, achteraf vond ik het ook wel komisch, maar toen niet. Zaak is natuurlijk geseponeerd. De moeder van een vriendinnetje van mij was advocaat.
yvonne
 yvonne - dinsdag 24 juni 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 18:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Weet iemand waar dit artikel staat ?
Ik heb het net op een andere site gezien. Doordat het gekopieerd is, is het moeilijk te lezen.
Staat dat het van de Hyves van Huub gekopieerd is.
op tvfan staat dat artikel, had ik ff van geen leven gepikt;-)) bij topic de gouden kooi
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 19:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, ze nam het op voor een buurmeisje. Dus in zo´n geval mag je dan wel weer een grote bek hebben, vind ik. De pliessie staat wel erg gauw klaar met dat bonnenboekje hoor.
Hihi, ik heb een keer een bon gekregen omdat ze dachten dat ik liep te tippelen.
nou wat ik las, is het volgende, de politie hield kinderen aan die stonden te roken, en de ouders waren al gebeld. Palma denkende datze og in de kooi zat, moest zich er weer mee bemoeien. dat viel verkeerd, toen dreigde de politie met arrestatie, ze stak haar polsen vooruit als in een grap. en die werd niet gewaardeerd. waarop zoon zich ermee ging mee bemoeien, er versterking bij kwam en mevrouw afgevoerd. ------ hier hoef je ook geen geintjes te maken met de politie, moet je kijken wat die gasten allemaal mee maken. jezus. ze had gewoon haar slabek moeten houden. punt
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 21:50   quote  deeplink  
http://huubsgoudenkooi.hyves.nl/
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 - 21:49 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nou wat ik las, is het volgende, de politie hield kinderen aan die stonden te roken, en de ouders waren al gebeld. Palma denkende datze og in de kooi zat, moest zich er weer mee bemoeien. dat viel verkeerd, toen dreigde de politie met arrestatie, ze stak haar polsen vooruit als in een grap. en die werd niet gewaardeerd. waarop zoon zich ermee ging mee bemoeien, er versterking bij kwam en mevrouw afgevoerd. ------ hier hoef je ook geen geintjes te maken met de politie, moet je kijken wat die gasten allemaal mee maken. jezus. ze had gewoon haar slabek moeten houden. punt
ik heb palma gehoord in een gesprek met Slaai hierover en het ging idd over een kind die stond te roken en Palma zei hebben jullie niets beters te doen, de ouders waren al ingelicht van het kind en Palma vond dat het wel genoeg was zo. dat pikte de mannen in het blauw niet en zij kon ff de cel in.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 19:50   quote  deeplink  
achja, komt ze ook weer even in de picture... zal ze vast niet erg vinden nu het zwarte gat na de kooi wel erg donker blijkt te zijn!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:50 schreef Boudewijn het volgende:
achja, komt ze ook weer even in de picture... zal ze vast niet erg vinden nu het zwarte gat na de kooi wel erg donker blijkt te zijn!
sssssssssssstttttt, verader.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 11:06   quote  deeplink  
dat kan niet izz, hij is geen slaai
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 11:06 schreef yvonne het volgende:
dat kan niet izz, hij is geen slaai
nou weet iedereen dat Palma media geil is, dat noem ik ver-raad. hahahahahahhahhaha
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 12:03   quote  deeplink  
hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huishoudster hardhandig gearresteerd. Palma in de cel.









0.0075130