BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubs weekend.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 21:56   quote  deeplink  
Zo het is nu net iets na twaalven en het weekend is dus officieel voorbij (al begint technisch gezien de nieuwe week op zondag, maar goed who cares!)

Claire ligt lekker te slapen en ik ben nog ff tv aan het kijken, everest pokeren en dacht laat ik jullie eens vertellen over mijn weekend....

Het was een top weekend. Ben zaterdag dus voor het eerst wezen stappen sinds 2006, nou ja prive stappen, dus dat het niets met de Gouden Kooi te maken had, en uiteindelijk allemaal toch wel maar laat ik bij het begin beginnen,

Heb jullie mijn vorige blog dus achtergelaten toen ik vrijdagnacht ging slapen. Ben dus zaterdagmiddag met Claire wezen shoppen in Hilversum voor een leuke outfit voor ons beiden voor het feest van Mayday en daar zijn we heel goed in geslaagd,

Had een pet op en een zonnebril dus werd niet zo heel veel herkend, echter maakte toch weer iets geks mee, staan we in een sieraden winkeltje om bling bling accesoires te kopen, hardstikke druk daar, staat daar een meisje van een jaar of 15 die mij ineens herkent en die begint toch te gillen Fokking niet normaal! Ik zei nog tegen haar sssst, maar nee hoor, DAT IS HUUB O MY GOD, EN KIJK DAT IS CLAIRE, goed was beetje genant, maar we zijn goed geslaagd,

Hebben bij Palma samen met Eric, Jaap, Cora, Claire en ikzelf voetbal gekeken, drama, drama... maar goed, lekker taxi gebeld en met een hele fijne taxi bus van Diemen naar de Marcanti gereden, zeker een fijne bus want die had DVD on board, en hebben dus heerlijk met Hazes meegezongen...

De Marcanti was fantastisch, heerlijk feest gehad, waar veel leuke mensen waren. Palma kende volgens mij echt iedereen maar wij kwamen toch ook wel wat oude bekenden tegen. Gerrit (die bij la fete blanche en het paasontbijt 2007 met Palma mee in de kooi was) Dennis was er, en Brian en Amanda waren er ook, dus was ook een hele gezellige Gouden Kooi reunie, was erg leuk om ze te zien en hebben veel gelachen en gezellig een paar gedronken. Stond samen met Brian hij dronk whiskey cola en ik een vodka cola, en zei hij tegen mij "nou Huub is het toch geen biertje geworden"

en toen werd ik wakker.

veel liefs

Huub
( Bron: Huubs blog)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 24 juni 2008 - 21:57   quote  deeplink  
http://palma01.hyves.nl/
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 25 juni 2008 - 10:42   quote  deeplink  
moest dat nou? het interesseert mij geen fluit wat die smurf doet, in het weekend niet, door deweeks niet, niks niet. oeps. Krijg ik nu op mijn donder?
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 25 juni 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 10:42 schreef Xanne@headliner het volgende:
moest dat nou? het interesseert mij geen fluit wat die smurf doet, in het weekend niet, door deweeks niet, niks niet. oeps. Krijg ik nu op mijn donder?
Niet van mij, mij boeit het ook niet............
johan13
 johan13 - woensdag 25 juni 2008 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 11:32 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Niet van mij, mij boeit het ook niet............
van mij ook niet, het boeit mij ook niet wat HET doet
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 12:27   quote  deeplink  
Maar HET denkt van wel ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 12:27 schreef draakje het volgende:
Maar HET denkt van wel ...
t is en blijft een doorgedraaide uitgekookte breedbekkikker
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:48 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

t is en blijft een doorgedraaide uitgekookte breedbekkikker
Over kikkers gesproken. Mijn kalender voor 2008 heeft als thema "groen". Dus bomen, gras, groene erwten enzovoorts. Keek ik daarnet stiekem vooruit naar het plaatje van juli, en wat zie ik daar? Een grote, vette, groene ...
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Over kikkers gesproken. Mijn kalender voor 2008 heeft als thema "groen". Dus bomen, gras, groene erwten enzovoorts. Keek ik daarnet stiekem vooruit naar het plaatje van juli, en wat zie ik daar? Een grote, vette, groene ...
Draken zijn ook groen, toch?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Over kikkers gesproken. Mijn kalender voor 2008 heeft als thema "groen". Dus bomen, gras, groene erwten enzovoorts. Keek ik daarnet stiekem vooruit naar het plaatje van juli, en wat zie ik daar? Een grote, vette, groene ...

Laat mij raden hmmmmmmmmmmmmmmm, KWAKER?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:22   quote  deeplink  
I feel like dancing. yeah, dance the night away. ( ja dacht je moet wat, tot klein maatje terug is op het honk.)
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:22 schreef Xanne@headliner het volgende:
I feel like dancing. yeah, dance the night away. ( ja dacht je moet wat, tot klein maatje terug is op het honk.)
Wie is klein maatje? Kom net terug van mijn zondagse beautydag - heerlijk languit in bad, mijn snor eraf, oogmaskertje, gezichtsmaskertje, badolie, kopje thee en een shaggie - en heb blijkbaar weer het een en ander gemist. Dames, dames, ik kan jullie toch ook geen minuut alleen laten!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 15:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Wie is klein maatje? Kom net terug van mijn zondagse beautydag - heerlijk languit in bad, mijn snor eraf, oogmaskertje, gezichtsmaskertje, badolie, kopje thee en een shaggie - en heb blijkbaar weer het een en ander gemist. Dames, dames, ik kan jullie toch ook geen minuut alleen laten!
klein maatje big foot. maar draak ik ga offline, want ik ben weer zwaar over de jeweetwel. we spreken elkaar wel weer, some where over the rainbow waar geen gezeik is.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:16 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

klein maatje big foot. maar draak ik ga offline, want ik ben weer zwaar over de jeweetwel. we spreken elkaar wel weer, some where over the rainbow waar geen gezeik is.
Is goed Izz.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huubs weekend.









0.0104510