BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian schrijft aan zijn fans

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 00:30   quote  deeplink  
Hier ben ik weer. Amanda en ik zijn eventjes ertussen uitgegaan naar Dubai. Donderdagnacht kregen we een telefoontje van DJ Chuckie met de mededeling dat er 2 plaatsen (vlucht en hotel) vrij zijn gekomen van een stel dat niet meer meeging. Na een kort overleg met Amanda hebben we beslist om op vakantie te gaan die vrijdagochtend. DJ Chuckie moest vrijdag draaien dus daar waren we ook voor uitgenodigd.

Toevallig was Patrick Kluivert samen met Rosanne ook in Dubai op het feest en zij hadden ons uitgenodigd bij hun tafel. Amanda en ik zijn helemaal los gegaan met dansen en shaken. Het was een super leuk en gezellig feestje met hun samen en dat helemaal in Dubai waar het ook nog eens 40 graden was. Gelukkig hebben ze daar overal airconditioning in de gebouwen, want buiten smelt je als een ijsje in de zon.
De dag daarna zijn we ook nog met Patrick en Rosanna gaan zwemmen en als icing on the cake zijn we uit eten gegaan in het enige 7 sterren hotel in de wereld de Burj Al Arab http://www.burj-al-arab.com/

Nou 1 ding kan ik je vertellen bedenk het meest luxe wat je maar kan.....en dat maal 100!!! We hebben in ieder geval veel foto´s gemaakt en deze zullen binnenkort ook op onze site te zien zijn.

Over het gevecht van 15 juni kan ik heel kort zijn. Ik ga _niet_ vechten en er is geen enkele afspraak gemaakt dat ik daar zou vechten. Communicatie schijnt bij sommige nog heel moeilijk te gaan

Amanda en ik zijn druk bezig met onze site en ook ieders eigen hyves pagina. Dus nee er zijn nog geen officiele van ons, maar zodra ze er zijn maken we het bekend op onze bekende fansites.

Liefde is...de fans van Brian en Amanda!

[ bron] Janeke op het dgk ex forummers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian schrijft aan zijn fans









0.0055208