BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 30 juni 2008 - 00:49   quote  deeplink  
Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"







-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Boudewijn --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Kijk dat is nu ook een toppertje.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 30 juni 2008 - 03:12   quote  deeplink  
Ik had het nooit zo op haar, maar in dit interview is ze wel eerlijk denk ik
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 06:43   quote  deeplink  
mooi stukje
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:35   quote  deeplink  
Ik mocht haar altijd wel, ondanks haar vreselijke schelden. En dit vind ik een mooi interview.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 11:09   quote  deeplink  
ik had ook niet echt een hekel aan haar, buiten dat schelden idd
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Maar ik geloof wél dat er sinds dgk weer een paar kilootjes bij zijn gekomen ...
robazS1
 robazS1 - maandag 30 juni 2008 - 14:01   quote  deeplink  
wat lul je nou met je toppertje
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:43   quote  deeplink  
Wat een Goudwijf is dat toch, die mis ik nog het meest!
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 14:55   quote  deeplink  
ze zorgde altijd wel voor spanning en sensatie, maar ook voor het eten en dat alles opgeruimd was
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 14:55 schreef yvonne het volgende:
ze zorgde altijd wel voor spanning en sensatie, maar ook voor het eten en dat alles opgeruimd was
Ik genoot voornameljk hoe ze Huub altijd aanpakte, een voorbeeld: Huub zoent haar op haar mond, en zij bijt zijn halve Lip aangort. heerlijk.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 14:58   quote  deeplink  
lolzzzz en ze ging toch maar mooi tussen iedereen instaan, als er ruzie was, die was voor de duvel niet bang
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:58   quote  deeplink  
Ok die is top, maar voornamelijk heb ik in een scheur gelegen, hoe Lieke in haar gezicht stond te krijsen, en ineens is daar de hand van Natasia, en Liekes hoofd vliegt zo'n dertig cm naar achteren. dacht eindelijk gerechtigheid.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 14:58 schreef yvonne het volgende:
lolzzzz en ze ging toch maar mooi tussen iedereen instaan, als er ruzie was, die was voor de duvel niet bang
en ook niet voor zijn ouwe moer. hahaha
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 14:59   quote  deeplink  
nee, echt niet, alleen de actie 6-2 vond ik mnder, maar daarin was ze niet de enige
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 14:58 schreef Izz@headliner het volgende:
Ok die is top, maar voornamelijk heb ik in een scheur gelegen, hoe Lieke in haar gezicht stond te krijsen, en ineens is daar de hand van Natasia, en Liekes hoofd vliegt zo'n dertig cm naar achteren. dacht eindelijk gerechtigheid.
ja man daar heb ik nog dat filmpje van in mijn favorieten, ik vond het wel zielig voor Lieke, maar het was zo komisch om te zien.
http://nl.youtube.com/watch?v=VDs-UT6yTLE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Xanne@headliner --
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:02   quote  deeplink  
dat hoofd ging ineens poingggggggggggggggg
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:05   quote  deeplink  
ik zit gelijk al die oude filmpjes van Natas te kijken, mens lig in een scheur.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:02 schreef yvonne het volgende:
dat hoofd ging ineens poingggggggggggggggg
zeg maar rustig kedeng.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:07   quote  deeplink  
nou jammer ik kan dat niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Izz@headliner --
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:08   quote  deeplink  
ja ben net wakker, klaar om de zon in te gaan, kon nog niet zo goed denken, maar zit al aan de tweede bak koffie, gaat al wakker worden hierboven, kedenge deng;-)
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:07 schreef Izz@headliner het volgende:
nou jammer ik kan dat niet
wat kan je niet??
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

wat kan je niet??
youtubefilmpje hier plaatsen met dat [youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=VDs-UT6yTLE [/youtube]
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:08 schreef yvonne het volgende:
ja ben net wakker, klaar om de zon in te gaan, kon nog niet zo goed denken, maar zit al aan de tweede bak koffie, gaat al wakker worden hierboven, kedenge deng;-)
woon je onder een treinrails? of woont shrek boven je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Izz@headliner --
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:12   quote  deeplink  
troost je, ik ook niet, terwijl het me al tig x is uitgelegd, zou veel makkelijker gaan met de embedd-code, net zoals op hyves of tv fan
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:12   quote  deeplink  
HAhahahahah.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:13   quote  deeplink  
maar meiden moet er vandoor. ik heb geen flut meer in huis, alles opgegeten en gedronken gisteravond, met al dat jonge grut hier. pff, geen fluit meer voor mijzelf in huis.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

woon je onder een treinrails? of woont shrek boven je?
zal maar niet zeggen waar ik woon, hahahahahahahaha, maar wel in de buurt van het station en het varken boven me is niet thuis, dat heeft me al 3 plafoniers gekost;-((

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door yvonne --
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:13 schreef Xanne@headliner het volgende:
maar meiden moet er vandoor. ik heb geen flut meer in huis, alles opgegeten en gedronken gisteravond, met al dat jonge grut hier. pff, geen fluit meer voor mijzelf in huis.
ja, ik stond om 8 uur vanmorgen bij de super;-) en ga zo de zon in, daarom ben ik ff vroeg een tukkie gaan doen;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja, ik stond om 8 uur vanmorgen bij de super;-) en ga zo de zon in, daarom ben ik ff vroeg een tukkie gaan doen;-)
nou en bedankt, weer iedereen pleitte!
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:33 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nou en bedankt, weer iedereen pleitte!
Nee hoor Izz, ik ben er weer.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 30 juni 2008 - 17:30   quote  deeplink  
ik vond haar mega lachen er was altijd wat en zorgde voor veel streamers en kijk plezier
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 14:59 schreef yvonne het volgende:
nee, echt niet, alleen de actie 6-2 vond ik mnder, maar daarin was ze niet de enige
Na de aktie 8/1 ( Eric? was de aktie 6/2 een lachertje. en de aktie 6/2 hoe lang duurde die nu helemaal?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 17:52   quote  deeplink  
Ik vind de aktie 6/ 2 echt zo ver uit zijn verband getrokken wat deden ze nu helemaal? ze is niet op haar bek geramd. ze is opgetild door paar vrouwen om haar in de vijver te kelderen? so what, moet je kijken wat mevrouw Lieke in Die tijd zelf uitvrat. neem mij niet kwalijk, maar bij mij had ze geen tand meer in haar mondje gehad. wat kon die het bloed onder je nagels vandaan halen zeg.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Ik vond Eric echt verschrikkelijk, maar hij is wél heel gemeen behandeld.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 01 juli 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 18:33 schreef draakje het volgende:
Ik vond Eric echt verschrikkelijk, maar hij is wél heel gemeen behandeld.
Dat zelfde heb ik dus ook, ik vind Eric met recht Eric engerd, maar hoe die daar behandeld is? en daar is niemand over gevallen, en dan die aktie tegen Lieke en Huub? vond ik echt mee vallen. met in mijn achterhoofd wat die allemaal uitvrat, als ze het mij geflikt had, was zij er minder gemakkelijk van afgekomen, achteraf blijkt op heel veel suggestie van de regie, maar dan nog, kun je er je eigen draai aan geven
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat zelfde heb ik dus ook, ik vind Eric met recht Eric engerd, maar hoe die daar behandeld is? en daar is niemand over gevallen, en dan die aktie tegen Lieke en Huub? vond ik echt mee vallen. met in mijn achterhoofd wat die allemaal uitvrat, als ze het mij geflikt had, was zij er minder gemakkelijk van afgekomen, achteraf blijkt op heel veel suggestie van de regie, maar dan nog, kun je er je eigen draai aan geven
Ik vond dat van Eric ook veel erger. Ik denk dat als ze het mij geflikt hadden, ik een moord had begaan. Ik houd absoluut niet van geweld, maar als ik door het lint ga ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

youtubefilmpje hier plaatsen met dat [ filmpje ]
Izz je doet het bijna goed je moet alleen wat na de = teken staat tussen [youtube] en [/youtube] plaatsen.

dus dit http://nl.youtube.com/watch?v= moest je weglaten
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Ik had geen hekel aan Natasia, maar die stem kan ik niet aan horen
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:19 schreef Bigfoot het volgende:
Ik had geen hekel aan Natasia, maar die stem kan ik niet aan horen
Die ging een beetje door merg en been ...
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 11:46   quote  deeplink  
een beetje erg, kolere
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:46 schreef yvonne het volgende:
een beetje erg, kolere
Maar ze kon ook heel lief zijn.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar ze kon ook heel lief zijn.
ja zeker, echt een bezorgde moeder af en toe. Maar ik heb nooit begrepen hoe ze zo haar kinderen achter kon laten. Ik vergeet nooit de beelden van de huilende Chyenne
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:52 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

ja zeker, echt een bezorgde moeder af en toe. Maar ik heb nooit begrepen hoe ze zo haar kinderen achter kon laten. Ik vergeet nooit de beelden van de huilende Chyenne
Ja, ik begrijp haar wél en heb haar altijd begrepen. Soms moet je gewoon bewust ff afstand doen van je zorgtaken omdat je er anders zelf aan onderdoor gaat. En daar heeft niemand iets aan, ook de kinderen niet. (Of voor wie je dan ook maar zorgt.)
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:55 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp haar wél en heb haar altijd begrepen. Soms moet je gewoon bewust ff afstand doen van je zorgtaken omdat je er anders zelf aan onderdoor gaat. En daar heeft niemand iets aan, ook de kinderen niet. (Of voor wie je dan ook maar zorgt.)
Ja een gedeelte van me begrijpt het ook wel, maar ik ben denk ik te ouderwets daarvoor. Ik heb ook zo mijn momenten gehad maar het was voor mij "Not done" om er voor weg telopen. Pas toen de kids het huis uit waren heb ik mijn inzinking gehad, toen zat mijn taak erop en voelde me moe en leeg. Gek eigenlijk. Ik heb er nooit aan toe gegeven maar heb nu de consequenties ervan, met als gevolg....een psygiater en een hele hoop ellende.
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 12:01 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Ja een gedeelte van me begrijpt het ook wel, maar ik ben denk ik te ouderwets daarvoor. Ik heb ook zo mijn momenten gehad maar het was voor mij "Not done" om er voor weg telopen. Pas toen de kids het huis uit waren heb ik mijn inzinking gehad, toen zat mijn taak erop en voelde me moe en leeg. Gek eigenlijk. Ik heb er nooit aan toe gegeven maar heb nu de consequenties ervan, met als gevolg....een psygiater en een hele hoop ellende.
Ik heb zelf dus geen kinderen, maar heb het zelfs met mijn katjes. Ik ben sinds ik ze heb 2 x lang op vakantie geweest. Ik heb ze beide keren prima verzorgd achtergelaten, maar voelde me bij vlagen wel een beetje schuldig. Maar als je dan thuiskomt en je ziet hoe blij ze zijn - kopjes geven, likken, mauwen - dan krijg je toch het idee dat het zo slecht nog niet was.

En ja, wat jij hebt heet het "lege-nestsyndroom". Dat schijnen veel moeders te krijgen als hun kinderen het huis uit gaan. Maar je bent nog hartstikke jong! Je kunt nog een heel nieuw leven opbouwen!
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 11:52 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

ja zeker, echt een bezorgde moeder af en toe. Maar ik heb nooit begrepen hoe ze zo haar kinderen achter kon laten. Ik vergeet nooit de beelden van de huilende Chyenne
ik ook niet, en zeker niet omdat mijn dochter in een pleeggezin zit, en natasia ze zo maar achterliet
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 12:19   quote  deeplink  
Ik heb zelf ook geen kinderen, alleen stiefkinderen. Maar heb ze wel opgevoed, ze woonden bij ons 24/7. Dus het voelt als eigen. Ik had een hele lieve schoonzus, die zag dat ik er ff door zat dan kwam ze de kinderen vrijdags uit school halen en bracht ze maandagmorgen weer naar school. Hadden wij ook even de tijd aan ons zelf. Misschien dat we daarom nu weer opnieuw verliefd zijn, daar hebben we 16 jaar lang geen tijd voor gehad hihi.
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 12:19 schreef Bigfoot het volgende:
Ik heb zelf ook geen kinderen, alleen stiefkinderen. Maar heb ze wel opgevoed, ze woonden bij ons 24/7. Dus het voelt als eigen. Ik had een hele lieve schoonzus, die zag dat ik er ff door zat dan kwam ze de kinderen vrijdags uit school halen en bracht ze maandagmorgen weer naar school. Hadden wij ook even de tijd aan ons zelf. Misschien dat we daarom nu weer opnieuw verliefd zijn, daar hebben we 16 jaar lang geen tijd voor gehad hihi.
geniet er maar lekker van!!!!!!!!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 12:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

geniet er maar lekker van!!!!!!!!
doe ik ook, ik ben al Oma hihi. Sinds vorige week ineens 3 keer. Heb een kleinzoon van 2 en nu 2 meiden erbij een 2 ling en das echt leuk hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Interview Natasia in Vriendin: "Jaap had niet mogen winnen"









0.0128409