BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Even een afsheidsberichtje van mij

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Caroline
 Caroline - dinsdag 01 juli 2008 - 06:28   quote  deeplink  
beste mensen. Ik heb besloten hier afscheid te nemen. Niet alleen door de sfeer maar er spelen ook andere zaken. Bv ik ging hoe langer hoe meer op internet zitten en ookal schreef ik hier niet was ik meestal wel aanwezig. Dit is er langzaam ingeslopen. Wat eerst een uurtje was werd in de dagen dat ik in het gips zat steeds meer. Nu ben ik weer aan het werk, studie en ook mijn omgeving heeft aandacht nodig. Ik had internet in eerste instantie alleen om wat snel op te zoeken maar nu zat ik er dagelijks uren aan. Wat voor mijn toch op een soort verslaving ging lijken. De andere keerzijde was, hoemeer ik hier zat hoemeer ik me ging irriteren aan mensen. Dat gaat meestal even goed en dan komt alles er in 1 klap uit zoals jullie hebben gemerkt. DGK is dus het enige progamma wat ik zo intensief bekeken heb en er komen er geen meer bij. Dan heeft het ook geen zin om op een forum als dit aanwezig te zijn.

Speciaal nog even voor Yvonne. Ik zat in het gips dus mijn gezondheid leed er verder niet onder maar jij hebt een serieuze aandoening. Zorg dat je de nodige rust blijft krijgen want het is ozo makkelijk om te zeggen ik ga wel later naar bed. Ik wil jou speciaal veel plezier toewensen als mod op dit forum.

Boudewijn, jij ook bedankt voor alles en bij deze mag je mijn account verwijderen.

Mensen veel plezier in het volgende rl progamma.

groetjes Caroline
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 07:08   quote  deeplink  
caroline, ik wens jou als eerste natuurlijk het allerbeste toe, zeker als je een gezin hebt of werk ( wat ik niet weet of jij dat hebt, werk en studie dus wel, had ik ff overheen gelezen), maar ondanks, ook al zou je dat niet heben, ik weet hoe vermoeiend mod kan zijn, maar o zo leuk om te doen, en het is nog niet gezegd dat ik hier mod word natuurlijk, ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail naar boudewijn. en nu ben ik ff tot ilonka terug is tijdelijk mod voor drie weken of twee, weet ik niet eens zeker, maar na die tijd heb ik tijd over, en zeker `s morgens vroeg, en sommige avonden, ja dan kan ik tot laat blijven zitten, maar dat terzijde, als ik alles zo teruggelezen heb, en waar ik ook bij ben geweest, er zullen mensen zijn die blij zijn dat je weggaat denk ik, maar ik heb nooit problemen met jou gehad, want we zijn allemaal mens, en floepen er altijd wel wat dingen uit;-( het is jammer dat je afscheid neemt, maar voor je gemoedsrust is het mss beter. en de reuma, ja daar is mee te leven, ik zorg dat ik aan mijn rust toekom, en ga straks ff lekker de zon in, dat scheelt aanzienlijk in pijn, dus don`t worry;-)

meis het allerbeste, en veel succes xxxxx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door yvonne --
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 01 juli 2008 - 08:16   quote  deeplink  
Caroline; ik wens je het allerbeste met je verdere bezigheden;
dit las ik, misschien heb je er iets aan.

"We kunnen meeleven, sympathie betuigen,
maar we hoeven de gevoelens, stress of
emoties van een ander niet over te nemen"....(uit:HAPPiNEZ)

het gaat je goed.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 12:49   quote  deeplink  
Ook ik wil je bedanken voor je inzet en de rest heb ik je via een persoonlijke mail al gemeld!
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:23   quote  deeplink  
Caroline bedankt. Succes meis, en ja het is een verslaving en dat is erg genoeg als je jezelf eigenlijk met andere dingen moet bezig houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Even een afsheidsberichtje van mij









0.0056750