BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Ontwikkelen BioShock PS3 probleem, 4e studio erbij

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 juli 2008 - 21:59
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ontwikkelen BioShock PS3 probleem, 4e studio erbij (Gaming Explosion)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 04 juli 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:

Er lijkt maar geen einde aan te komen. Nadat EA al zei dat ontwikkelen voor de PS3 geen pretje is, Frontlines en in eerste instantie Bioshock voor de PS3 zijn overgeslagen en GTA in oktober 2007 was uitgesteld voor de PS3 versie, geeft Take2 nu ook toe dat het geen pretje is. Op dit moment werken 4 studio’s aan BioShock.

2k Boston,2k Marin,2k Australia en nu ook Digital Extremes werken aan BioShock voor het platform van Sony. Digital Extremes levert ondersteuning voor de Unreal Engine. DE is ook wel bekend van Dark Sector.
Is er bekend wat voor problemen het geeft voor ontwikkelaars?

Het enige wat je hoort is dat het lastig is om voor de ps3 te ontwikkelen maar ik heb nog geen diepte interview erover gelezen...
Bladiebla
 Bladiebla - maandag 07 juli 2008 - 11:54   quote  deeplink  
Wat een bullshit, ieder nieuw systeem is moeilijk . De 360 was ook geen eitje, maar omdat de 360 dichter bij de gangbare pc hardware ligt is het eenvoudiger. Sony bouwt altijd zijn eigen hardware, die iets moeilijk te tackelen is maar later vette games oplevert. Kijk maar naar de PS2.
De strekking van dit bericht is verdraaid, eerst waren 3 devs bezig aan de PS3 Bioshock, nu is er een dev bijgehaald die al op de PS3 hardware heeft gewerkt. Net als de PS2 zal de PS3 zijn ware kracht nog laten zien.
Bioshock_rules
 Bioshock_rules - zaterdag 19 juli 2008 - 23:34   quote  deeplink  
De release date is toch gewoon al bekent? (31-10-2008)
Sterker nog, webshop waar ik games bestel (http://www.webshop4games.com) zegt dat ze van de week de game op hun site zetten. Kost rond de 47,75 euries dachten ze.
trpride
 trpride - donderdag 24 juli 2008 - 11:07   quote  deeplink  
waarom nou weer problemen, ik vind het maar en neppe smoes..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Ontwikkelen BioShock PS3 probleem, 4e studio erbij









0.0087869