BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sportpresentatoren RTL naar Eredivisiekanaal

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 05 juli 2008 - 11:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Sportpresentatoren RTL naar Eredivisiekanaal (Ajax1.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 juli 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
De huidige sportpresentatoren van RTL Nederland zullen vanaf komend seizoen verhuizen naar het Eredivisiekanaal. De speciale abonneezender strikte een handvol grote namen voor de uitzendingen.

Zo zullen Humberto Tan en Jan-Joost van Gangelen beurtelings een uitzending op zich nemen en is Jan van Halst verantwoordelijk voor de analyses. De avonduitzending wordt gepresenteerd door Wilfred Genee, met als vaste gast Johan Derksen.

Theo Reitsma gaat het commentaar verzorgen, maar zal ook bij de NOS de Champions League blijven verslaan. Per ingang van komend seizoen gaat het Eredivisiekanaal, opgericht door de clubs zelf, in.
Nu alleen nog bekend maken hoe het uitgezonden wordt en meer belangrijker: de prijs voor dit kanaal!

Afgelopen jaar bij @Home 5 euro/maand (of 6, wat was het nou?) vond ik helemaal geen slechte prijs!
draakje
 draakje - zaterdag 05 juli 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Ik weiger te betalen voor iets dat gratis zou moeten zijn. Moeten we straks ook nog gaan betalen om te mogen ademhalen?
Thomas
 Thomas - zaterdag 05 juli 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juli 2008 - 15:31 schreef draakje het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets dat gratis zou moeten zijn. Moeten we straks ook nog gaan betalen om te mogen ademhalen?

Waarom zou live voetbal gratis uitgezonden moeten worden? De samenvattingen zijn toch al "gratis" (je betaalt nog steeds voor je kabelabonnement oid)?
draakje
 draakje - zaterdag 05 juli 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juli 2008 - 18:23 schreef Thomas het volgende:

[..]

Waarom zou live voetbal gratis uitgezonden moeten worden? De samenvattingen zijn toch al "gratis" (je betaalt nog steeds voor je kabelabonnement oid)?
Zolang het alleen om eredivisievoetbal gaat, heb je gelijk. Dat was een beetje snel getypt van mij. Maar CL en kampioenschappen zie ik ook nog wel eens achter een decoder verdwijnen, en dat vind ik niet terecht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sportpresentatoren RTL naar Eredivisiekanaal









0.0084741