BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ooijer naar Feyenoord, PSV of AZ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 09 juli 2008 - 13:43   quote  deeplink  

'Feyenoord krijgt concurrentie in strijd om Ooijer'

André Ooijer staat al sinds vorig jaar December in de belangstelling van Feyenoord. Volgens VI krijgen de Rotterdammers nu concurrentie van PSV en AZ, want die clubs hebben ook verregaande interesse in de ervaren verdediger. Ooijer heeft bij Blackburn een doorlopend contract tot volgend jaar, daardoorzal het moeilijk worden voor deze clubs om de verdediger binnen te halen.

Bron: http://legioen.web-log.nl/index/2008/07/feyenoord-krijg.html

Misschien moet Feyenoord zijn zinnen zetten op een jongere verdediger. Om Ooijer over te nemen van Blackburn zal je best een groot bedrag moeten betalen, en hij is al 34 jaar geloof ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2008 door Legioen Weblog --
netsurfer
 netsurfer - woensdag 09 juli 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Ik vind hem een prima speler, maar gezien zijn medisch verleden en (vooral) leeftijd zou ik het niet erg vinden mocht hij niet naar Feyenoord gaan. Ik zie liever iemand uit de 'middengroep' qua leeftijd komen, dus een speler tussen de 24 en 29 met al wat ervaring maar nog niet het eind van zijn loopbaan in zicht.
Rowan
 Rowan - woensdag 09 juli 2008 - 15:02   quote  deeplink  
hij is toch geen 34?
Het is gewoon een goeie voetballer, dus als hij komt is het goed hoor=D
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 09 juli 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2008 - 15:02 schreef Rowan het volgende:
hij is toch geen 34?
Het is gewoon een goeie voetballer, dus als hij komt is het goed hoor=D

Hij wordt overmorgen 34
Rowan
 Rowan - woensdag 09 juli 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Dus is het nog niet:p
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 09 juli 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Ooijer die volgens mij af en toe back speelt bij Blackburn hoeft van mij niet naar Feyenoord te komen. Duur oud en een zeikerd. Jaap Stam kon het bij Ajax ook niet meer bijbenen. Fitte mannen in de achterhoede graag!
Rowan
 Rowan - woensdag 09 juli 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Daar heb je wel een punt...!
Als er maar een verdediger komt met een (hopelijk) grote naam.
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 10 juli 2008 - 09:54   quote  deeplink  
PSV ziet af van de komst van André Ooijer

Gisteren leek Feyenoord nog concurrentie te krijgen in de strijd om André Ooijer te contracteren, maar de Eindhovense club laat nu weten af te zien van zijn komst. "Hij heeft bij PSV gespeeld en zou een enorme vracht aan ervaring meebrengen", vertelt trainer Huub Stevens tegenover Voetbal International. "Dus hij is wel degelijk een interessante speler. Maar hij ligt vast bij zijn club in Engeland, dus op dit moment lijkt hij absoluut een financiële brug te ver." Of Ooijer voor Feyenoord wel financieel haalbaar is is niet bekend.

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Legioen Weblog --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ooijer naar Feyenoord, PSV of AZ?









0.0072751