BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord rekent nog steeds op Arnautovic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 09 juli 2008 - 15:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord rekent nog steeds op Arnautovic (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 09 juli 2008 - 15:20   quote  deeplink  

Feyenoord rekent nog steeds op Arnautovic

Feyenoord gaat er nog steeds vanuit dat Marko Arnautovic komend seizoen in De Kuip speelt. De Rotterdammers claimen in de nieuwe VI zo goed als tot overeenstemming te zijn gekomen met de Tukkers over de transfer van de spits.

FC Twente ontkent dat en laat via voorzitter Joop Munsterman weten dat er niet te praten valt over verkoop van Arnautovic. 'Die gaat onder geen beding weg' aldus de preses. 'Peter Bosz handelt in strijd met de KNVB en FIFA reglementen door een voetballer met een doorlopend contract te benaderen. Bosz bepaalt niet welke speler FC Twente wel of niet verkoopt. Wij halen geen jongens uit het buitenland om ze van de hand te doen voordat ze hier in het eerste elftal hebben gespeeld. Arnautovic heeft bij FC Twente nog een traject te gaan'.

'Ik vind het raar en begrijp er niets van', zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. 'Laat ik de feiten op een rij zetten: onze scouting heeft Arnautovic al heel lang op het oog. Wij vinden hem een uitstekende speler die complementair is aan de voetballers die we al hebben. Arnautovic is jong, sterk en balvast. Een aanspeelpunt dat ook kan scoren en die naar onze mening nog veel progressie kan maken. Ik heb daarop Joop Munsterman gebeld en hem van onze interesse op de hoogte gesteld. Joop heeft daarop een bedrag genoemd. Daarover moesten wij nadenken. Later heb ik opnieuw contact opgenomen met FC Twente. Wij wilden met ze aan tafel. De eerste keer weigerden ze, maar na nog een poging, die was op 23 juni, waren we wel welkom. Op een bedrijf van Aldo van der Laan, heb ik samen met financieel directeur Onno Jacobs onderhandeld over Arnautovic. Die gesprekken liepen dusdanig positief, dat we naar onze mening op een haar na akkoord waren. Daarna is de opstelling van FC Twente veranderd', aldus Bosz.

Desondanks hoopt Feyenoord Arnautovic snel voor vier jaar vast te leggen. 'Omdat die jongen zelf heel graag wil en wij ook', aldus Bosz. 'FC Twente is altijd heel goed voor hem geweest, maar zijn grootste grief is dat hij te weinig aan spelen toekomt, omdat hij Blaise Kufo voor zich weet. Bij Feyenoord zal hij vermoedelijk vaker spelen. Daarom verwacht ik dat hij naar De Kuip komt.

Bron: Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2008 door Legioen Weblog --
Melvin_FR
 Melvin_FR - woensdag 09 juli 2008 - 15:36   quote  deeplink  
Ik vind die opstelling van twente echt weer nergens op slaan. Zo gaat et altijd met feyenoord. Als feyenoord een speler wil hebben vechten nederlandse clubs tot de dood. Maar als ajax langs komt is 5 ton ineens genoeg. Ik vind dat nederlandse clubs zich echt ziekelijk gedragen tegenover feyenoord. Als je 5 miljoen krijgt voor eens speler die nog niks heeft laten zien op het hoogste niveau en waarschijnlijk elke keer dat hij nog doorverkocht wordt een deel van de transfersom krijgt vindt ik niet dat je zo moeilijk moet doen. Daarbij komt nog dat munsterman een bedrag heeft genoemd en nu feyenoord dat daadwerkelijk wil betalen krabbelt hij trug. ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat als je zegt dat je iets doet moet je het ook echt doen.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 09 juli 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2008 - 15:36 schreef Melvin_FR het volgende:
Ik vind die opstelling van twente echt weer nergens op slaan. Zo gaat et altijd met feyenoord. Als feyenoord een speler wil hebben vechten nederlandse clubs tot de dood. Maar als ajax langs komt is 5 ton ineens genoeg. Ik vind dat nederlandse clubs zich echt ziekelijk gedragen tegenover feyenoord. Als je 5 miljoen krijgt voor eens speler die nog niks heeft laten zien op het hoogste niveau en waarschijnlijk elke keer dat hij nog doorverkocht wordt een deel van de transfersom krijgt vindt ik niet dat je zo moeilijk moet doen. Daarbij komt nog dat munsterman een bedrag heeft genoemd en nu feyenoord dat daadwerkelijk wil betalen krabbelt hij trug. ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat als je zegt dat je iets doet moet je het ook echt doen.
Over je eerste punt heb ik mijn twijfels, zo heeft Groningen het Ajax recentelijk (terecht) financieel nog lastig gemaakt bij de overgang van Suarez en Silva.
Met je tweede punt ben ik het eens. Als die Munsterman te laag heeft gebluft met zijn vraagprijs, kan hij niet later terugkrabbelen als de tegenpartij akkoord gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord rekent nog steeds op Arnautovic









0.0085279