BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Bart weer alleen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 10 juli 2008 - 09:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi-Bart weer alleen (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 juli 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:

In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.

Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. "Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet."

Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.” In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 13:25   quote  deeplink  
Ik wist niet eens dat ze nog bij elkaar waren.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:04   quote  deeplink  
ach het blijft de Telegraaf, dus geloof het pas, als ij het allebei zelf vertellen, en i ook zie en hoor dat het uit hun eigen mond komt.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 11 juli 2008 - 09:41   quote  deeplink  
Stomme opmerking: het zal hem nu extra bezuren
Hij heeft het een jaar fijn gehad toch?
Zo'n opbloeiende liefde en gevolg geven daaraan is toch prachtig om mee te maken? Dat is met geen geld te koop!
Denk dat hij het juist niet had willen missen.
Ik wens Bart veel sterkte. Maar het komt misschien wel weer goed, als hij zichzelf heeft samengeraapt. Zullen ook nog wel de gevolgen zijn van de GoudenKooi psychose.
rona
 rona - zaterdag 12 juli 2008 - 14:40   quote  deeplink  
ik denk dat het ook nog de gevolgen zijn van vooral bart zijn verblijf in dgk en dat nu het verhaal van zijn zieke vader er nog bij komt dat het allemaal even te veel word maar ik denk dat het met die 2 wel weer goed komt want wat hun hebben mee gemaakt kunnen ze moeilijk met anderen delen die nie in de kooi hebben gezeten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Bart weer alleen









0.0085489