BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap schrijft en beloofd.....

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 juli 2008 - 00:22   quote  deeplink  
Hallo onderdanen,

1.
Ik heb heeeeel erg veeeeeeel nieuws over mijn show en binnenkort ga ik alles uitgebreid posten op deze site. In combinatie met mijn nieuwe show ga ik ook weer elke dag posten. Kijk, alle gaven dingen waar ik mee bezig ben, daar zit geheimhoudingsplicht op vanuit mijn partners. Om nu een blog bij te gaan houden over welke ijsjes ik bij Albert Heyn koop, tja daar zit niemand op te wachten. Dus nog ff geduld.

Wat nu van belang is, is het vinden van een anorexia patient die het leuk vind om bij mij als gast in de show te komen.

Hier een stukje uit mijn kakmail naar anorexia websites, dan weet je wat ik zoek:

"Gezien mijn grote overgewicht en eetprobleem, lijkt het ons uitermate geschikt om als gast een anorexia patient uit te nodigen. Het thema van mijn talkshow en het interview is ludiek informatief. Ik zou graag met een anorexia patient door een winkelcentrum lopen en bijvoorbeeld langs gaan bij een friettent. Ik zelf heb moeite om van eten af te blijven, terwijl een anorexia patient het tegenovergestelde heeft. Hier wil ik graag serieus/informatief over praten, onder een relaxte/grappige/ludieke sfeer. Ik zou graag op uw site een oproep willen doen, zodat mensen zich kunnen aanmelden op stichtingjaap@live.nl".

2.
Op 3 augustus is er nabij Tilburg een grote fandag!!!!! Vervoer van het station is geregeld met pendelbussen. Verder zijn er keigave activiteiten.

Check deze link http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=5 voor alle info en het aanmeldingsformulier.

3.
Ik ga binnenkort een eigen realtone uitbrengen. Welke realtone wil jij graag op je mobieltje hebben?
Denk mee en win een exclusief dineetje met niemand minder dan.......Sinterklaas......haha, nee ikzelf natuurlijk, Terror Jaapie!!!

Heb jij een gaaf idee met mij? Weet jij er een gave tekst bij? Stuur dan je idee en wie weet zie je jouw idee 100x per dag langskomen op TMF.

mvg,

Jaapieooooooo

Lossssssss

Uw koning.
Bron ( Hyves )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap schrijft en beloofd.....









0.0058720