BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Aissati weg bij PSV - op naar AJAX! - wat vinden jullie?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 14 juli 2008 - 14:02
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aissati: "Sowieso weg bij PSV" (Sport1.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 juli 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
De situatie rond Ismaïl Aissati heeft de gemoederen beziggehouden tijdens de eerste training van de landskampioen. Op de eerste trainingsdag van de Eindhovenaren heeft Aissati laten weten weg te willen bij de club. Dit deed de middenvelder tegenover de camera's van de NOS.
en

quote:
"Ajax is een interessante club", reageerde de voetballer toen hij geconfronteerd werd met de belangstelling van de Amsterdammers. "Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen."
Aissati wil dus absoluut weg bij PSV en waarschijnlijk naar Ajax.
Wat is jullie mening daarover??
hennie
 hennie - maandag 14 juli 2008 - 15:04   quote  deeplink  
Hij heeft groot gelijk het is doodzonde zo'n talent alleen op de reservebank te laten zitten.
langejan
 langejan - maandag 14 juli 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Tsja wat moet je hierover zeggen. Aan de ene kant vind ik dt Aisatti absoluut gelijk heeft, in elk geval dat hij geen vertrouwen meer in PSV heeft. Aan de andere ben ik benieuwd wat Stevens hem verteld heeft. Maar aan de reactie van Aisatti te zien heeft hem dat ook geen vertrouwen gegeven. Het probleem is dt spelers veels te veel beloofd word, en dt er bij PSV 2 schijters van trainers aan het roer hebben gestan (Vergoossen en Wouters)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 juli 2008 - 16:12   quote  deeplink  
nu lees ik weer op depers:

quote:
Ismail Aissati wil niet weg bij PSV. Dat heeft de 19-jarige middenvelder tegen trainer Huub Stevens gezegd. "Ik heb twee keer met Aissati gesproken", aldus de Limburgse oefenmeester maandag na de eerste training van de landskampioen. "Ik kan niemand garanties geven, maar Ismail heeft met plezier getraind."

Aissati keerde vorig jaar terug in Eindhoven na een halfjaar FC Twente, maar kwam in de meest recente voetbaljaargang nauwelijks in actie. Stevens gaf na de drukbezochte training aan de kwaliteiten van Aissati niet kwijt te willen aan een directe concurrent. Ajax heeft zich al officieel gemeld bij PSV en wil de jeugdinternational graag inlijven. Stevens hoopt echter Aissati voor PSV te kunnen behouden. "Dat kan ik alleen door tijdens de trainingen veel met hem te werken."
Mon
 Mon - maandag 14 juli 2008 - 19:19   quote  deeplink  
Alleen al om het feit dat hij het overweegt om naar Amsterdam te vertrekken is hij het psv-shirt onwaardig dus daaaaaaaaag Aissati
sbar
 sbar - maandag 14 juli 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Als die weg gaat zal PSV nog spijt van krijgen.
Stef
 Stef - dinsdag 15 juli 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Tja als je ballen hebt, dan vecht je je in het elftal. Wij als PSV publiek dragen hem op handen. Stank voor dank krijgen we nu. Wat gaat dat voor Affelay betekenen? Vertrekt die nu ook nog? Dan pas hebben we een probleem...
Ik vind het wel zwaar kut dat Aisatti zegt dat hij best bij Ajax kan en wil voetballen. Waardeloos. Zoiets doe je niet. Opzouten met zo weinig clubliefde en respect voor de supporters. Ik baal er ontzettend van. Hij heeft veel talent, maar voetbal is aanvallen en verdedigen en dat laatste dat ontbreekt er nogal eens aan.
Gerardt
 Gerardt - dinsdag 15 juli 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Als Aissati goed genoeg was had hij wel vaker gespeeld,zonder hem 4 x kampioen,en bij 020 zit hij zeker op de bank
shane
 shane - woensdag 16 juli 2008 - 10:56   quote  deeplink  
ik ben het met gerardt eens het begint gewoon en iritant mannentje te owrden hij is 18/19 hij mag blij zijn als die speelminuten krijgt en als psv slim is laten ze hem gaan maar NIET naar ajax
TUKKER
 TUKKER - woensdag 16 juli 2008 - 15:04   quote  deeplink  
Stef
Die jongen heeft genoeg clubliefde gehad,eens houd het op,hij heeft bij ons een half jaar gevoetbald was topde supporters stonden voor hem op de banken,en het zelfde geld voor bakkal.Je zegt wel verdedigen is een probleem,maar daar moet je op inspelen met je hele team bij ons ging het perfect,maar ik denk dat het meer aan de trainers heeft gelegen te naif voetballen,meer op de verdediging leunen en daar is het geen speler voor hij wil vooruit voetballen en dat is de oplossing.En aan verdedigers lig het bij jullie niet die hebben jullie genoeg,maar het hele team moet er voor gaan.Ik zou mij als supporter is aan de deur kloppen bij psv waar ze mee bezig zijn het word elk jaar minder,ik denk het hele beleid klopt daar niet,laten de goede trainers gaan(Rutten,Eijkelkamp)Hidink heeft nog gezegt deze mensen zijn er klaar voor ,maar nee hoor eerst Koeman,dan Wouters en dan Vergoosen allemaal trainers die niet durfen te voetballen
Frank2
 Frank2 - woensdag 16 juli 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Geen enkele speler bij welke club dan ook krijgt vooraf garanties dat hij speeltijd krijgt, dat moet je zelf afdwingen. Als Aissati nu al denkt dat hij beter is als de rest dan moet hij maar snel naar AJAX vetrekken daar lopen namelijk 22 spelers rond die beter zijn als de rest. Ik heb al jaren een seizoen kaart en mis geen wedstrijd en zal Aissati zeker niet missen heeft misschien wel talent maar dat komt er voorlopig niet uit
TUKKER
 TUKKER - woensdag 16 juli 2008 - 16:54   quote  deeplink  
Frank2

Nee natuurlijk komt het er niet uit,dat hij geen kans krijgt dan houd het op,en de laatste 5min van de wedstrijd dat ie er in komt kan hij zich niet bewijzen
Remco
 Remco - woensdag 16 juli 2008 - 18:48   quote  deeplink  
het is zo'n menneke, het moet om hem gaan, hij is de beste, hij moet elke week in het veld staan. dit is niet echt een gedachte die een Prof-voetballer zou moeten hebben ik als PSVer heb graag dat hij snel vertrekt is de rust in PSV net teruggekeert begint Aisatti weer eens te zeiken over zijn speeltijd, Hij moet eens is bij zichzelf denken dat er bij PSV op dit moment betere spelers op het veld staan,
vooral op middenveld want je hebt ook vele verschillende middenvelders bij PSV met een iets andere speelstijl, en dan kiest de coach de beste er tussen uit want er kunnen maar 11 spelers in het veld staan en niet meer, maar helaas voor hem zijn die net iets beter.

Hij moet gewoon ook leren denken aan zijn team en anders mag die wat mij betreft opzouten.

Remco - Een PSV'er.
arno
 arno - woensdag 16 juli 2008 - 22:08   quote  deeplink  
nee hij mag niet naar ajax
toen stond er nog dat ie niet weg ging
duzz afw8ten
hennie
 hennie - donderdag 17 juli 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Gewoon naar Ajax laten gaan in plaats van naar het buitenland , Nederland heeft er belang bij dat er meerdere ploegen in de championsleage kunnen spelen inplaats van 1 ploeg , of 1 zoals in Belgié die de voorrondes moeten spelen het is behoorlijk kortzichtig je talentvolle spelers alleen naar het buitenland te laten gaan dat holt je eigen competitie uit , het resultaat is goed te zien een bedenkelijk niveau het getuigt van visie dat men eindelijk in gaat zien dat men elkaar nodig heeft om het niveau op te krikken en het getuigt van naiviteit om te denken dat je elk jaar kampioen kan worden , dat lukt geen een ploeg in Europa behalve bij Lyon maar daar zie je het verval ook komen.
En waar maken de PSV'ers zich druk over ik lees niets anders dan dat hij over het paard getild is en dat er betere spelers op het veld staan , waarom dan zo gefrustreerd als deze speler naar een andere ploeg wil en wat betreft clubliefde die bestaat alleen bij de suporters en in mindere mate bij de spelers of blijf jij zelf ook je hele leven bij de zelfde baas.
roes
 roes - donderdag 17 juli 2008 - 09:40   quote  deeplink  
Hij blijft bij PSV. Mondeling toegezegd tot 2012. Hij kan geen kant op. En hij moet niet janken. PSV is zijn investering en heeft hem gebracht wat hij is. Waar haalt hij de arrogantie vandaan om zich via de pers te melden bij Ajax. Hij wordt al 8 jaar vorstelijk betaald door PSV. Het wordt tijd voor Aissati PSV gaat belonen. Kappen Aissati met je gejank en ga je in de basis spelen.
hennie
 hennie - donderdag 17 juli 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Blijf in die roes , je bent niet van deze wereld denk je nou echt dat hij blijft misschien tot het eind van deze week.
Dan gaat hij naar Ajax , indien er een arbitragezaak zou gaan lopen zou het voor PSV nog veel ongunstiger uit kunnen pakken.
hennie
 hennie - donderdag 17 juli 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Begin vorig jaar kwam PSV een nieuw contract met de 19-jarige speler overheen, maar Aissati heeft nooit zijn handtekening gezet. Waardoor zijn contract in 2009 afloopt, echter volgens de FIFA heeft Aissati een contract getekend op jonge leeftijd. Volgens de FIFA mag je dan alleen een contract tekenen voor drie jaar of minder, terwijl Aisatti vier jaar tekenden. Hierdoor zou hij in november 2008 al transfervrij zijn.
Met andere woorden over een paar maanden kan hij zo weglopen.
Casselich
 Casselich - donderdag 17 juli 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Weet je wat het is met jullie PSV-ers, jullie zijn verwend de laatste seizoenen. Het deed mijn 020 hart goed jullie eindelijk ook eens gezeik in de gelederen hadden want ik dacht jullie een soort "State of hapiness" waren. Dat ei van een Valcks en die Piet "ik ben de masterscout" de Visser zijn jullie kwijt en daar moet je echt niet rouwig om zijn.

Jullie hebben 2 fouten gemaakt, 1. Koeman halen & 2. Rutten laten gaan. Die Jan Reker is zo gek nog niet en heeft gewoon zijn schoonmaak opdracht uitgevoerd.

Let op, Ajax wordt dit jaar "eindelijk" weer eens kampioen en met Ismail Aissati!

Sorry ;-)
Bo
 Bo - donderdag 17 juli 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Precies Stef, vanuit het psv-publiek krijgt hij volledige steun...zodra hij invalt laat hij niets zien, alleen maar zelf lopen met de bal, hij maakt gewoon het verschil niet!
Talent kan ook niet eeuwig blijven duren, wordt ook eens tijd dat er wat rendement uitkomt. ALs je je kunsten bij jong psv al niet laat zien....??
Dan wil hij naar Ajax.....Perez achterna, met ook nog Siem de jong in de gelederen....is hij daar wel zeker van speeltijd dan? Laat hem maar zijn gang gaan PSV, vang een leuk bedrag voor hem, gewoon de poot zolang mogelijk stijf houden....arbitrage>>> Ajax is toch geen vooruitgang haha!

Nee sorry, hij heeft de spatjes van een verwend kereltje dat begint te janken als hij zijn zin niet krijgt....
TUKKER
 TUKKER - donderdag 17 juli 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Jullie Branbanders moeten is wakker worden, kunnen wel zeuren over Aisatti,het word elk jaar beetje bij beetje minder,als jullie niet snel actie ondernemen gaan jullie Feyenoord achterna,laten ook alle talenten lopen,en overal breken die spelers door.Als niemand dat ziet daar na het vertrek van Hiddink ,Rutten en Eijkelkamp zijn jullie met heel veel geluk kampioen geworden,dankzij een heel goede keeper,maar die is ook weg gejaagd.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 juli 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:

Ajax wil ver gaan om Ismail Aissati aan de selectie toe te voegen. De Amsterdammers hebben liefst tien miljoen euro over voor de 19-jarige PSV’er. Momenteel is het bod dat op de Eindhovense burelen ligt 5,2 miljoen euro, kan Goal.com exclusief melden. Ajax wil niet reageren op het bericht.

De aanvallende middenvelder kwam het afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV. De speler kwam vorig seizoen niet verder dan zestien optredens in de Eindhovense hoofdmacht. Aissati voelt zich niet meer gewaardeerd en wil vertrekken; het liefst naar Ajax.

De Amsterdammers willen alles uit de kast halen om de speler bij de concurrent weg te plukken. Momenteel heeft Ajax een bod van 5,2 miljoen euro uitgebracht op Aissati. Van Basten wil echter tot tien miljoen euro gaan om de speler te strikken.

Geconfronteerd met het bericht wil Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis niet reageren.

Saillant detail: volgens onze bron verwacht Van Basten ook een vertrek van aanvaller Klaas Jan Huntelaar. Hij zou zich echter indekken en al bezig zijn met een 'grote spits'. Afgelopen maandag na afloop van de eerste training zei de voormalig bondscoach van Oranje nog geen ‘plan-B’ te hebben in het geval Huntelaar vertrekt.
Bron: Exclusief: Aissati is Ajax tien miljoen waard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2008 door Boudewijn --
hennie
 hennie - donderdag 17 juli 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Beste Boudewijn je gelooft toch zeker niet zelf deze berichten of denk je nou echt dat Ajax gaat zeggen tot hoever zij willen gaan.
een behoorlijk staaltje naiviteit , net zo min als de grote spits die Ajax zou willen aantrekken als ja als Huntelaar zou vertrekken , het lijkt mij aannemelijker dat huntelaar pas volgend seizoen vertrekt en waarschijnlijk zijn daar al afspraken over gemaakt.
psv fan
 psv fan - vrijdag 18 juli 2008 - 10:17   quote  deeplink  
wat heeft die Aissati nou gepresenteert hij heeft maar in goeie wedstrijd gevoetbalt en dat is in de cl!! vind afellay 10x beter dan die hele Aissati en als ie bij ajax ook niet aan de bak komt? wil die dan zeker ook meteen weer weg ga eerst
Blokkie
 Blokkie - vrijdag 18 juli 2008 - 10:20   quote  deeplink  
De moeilijkheid zit hem in de poen, Gevalletje Kone zou ik zeggen. PSV kan hem missen maar er staat een prijs voor, die niemand wil geven omdat deze speler net komt kijken en veel noten op zijn zang heeft. Spelers zijn tegenwoordig niet snel meer tevreden, Waar zijn de Berry van Aarle's en Enest Fabers gebleven....
hennie
 hennie - vrijdag 18 juli 2008 - 11:23   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Aissati bij Twente heel goed gepresteerd en bij PSV nooit een kans gekregen , ik ben het volledig met tukker eens evenals de destructieve wijze van voetballen waarin deze jongen nooit uit de voeten zal kunnen in dit team , en laten we eerlijk zijn iedereen kan toch zien dat het voetballend ieder jaar steeds minder gaat met PSV na het vertrek van Hiddink en zijn assistenten.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 18 juli 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Goe voor de penningmeester. Die gast kijk toch een beetje gek uit de ogen en in balbezit teveel naar het balletje. Kan nu een cheque naar familie in Marokko en een bedevaart veur de heule familie naar Mekka betalen. Feciteerd Ismael met je droomtransfer en pak geld
psvgirl4ever
 psvgirl4ever - zaterdag 19 juli 2008 - 18:39   quote  deeplink  
sinds reker aan t roer staat zijn dr alleen maar onrust en problemen bij ons cluppie dat geeft te denken
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zondag 20 juli 2008 - 11:28   quote  deeplink  
een speler die niet meer voor de beste club van nederland wilt voetballen die moet maar vetrekken, of het nu een talent is ja of te nee!!
hij krijg er nog wel spijt van, wat ik je zeg!!
hennie
 hennie - zondag 20 juli 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Volgens mij gaat hij nu naar de beste club van Nederland , psv was ooit de beste club van Nederland onder Hiddink en zijn assistenten , mede dank zij het nieuwe bestuur raakt deze ploeg in verval en is het voetbal eigenlijk niet meer om aan te zien , of je moet alleen tevreden zijn met het resultaat , genieten doe ik al twee jaar niet meer van deze ploeg leunt alleen nog op de verdediging en toenmalige keeper Gomes , zonder Gomes was PSV de afgelopen twee jaar geen eens meer tweede geworden van Nederland.
Roberto
 Roberto - zondag 20 juli 2008 - 21:32   quote  deeplink  
Wat een klets, PSV de beste club van nederland te noemen.Kijk eens de historie van ajax na dat spreekt voor zich. ook de beste spelers uit de nederlandse historie komen van Ajax. zij hebben gewoon een speler gekocht verder niets. of zijn jullie vergeten dat PSV in de jaren tachtig niet anders heeft gedaan, zonder al die ajax spelers van toen hadden zij nooit de europacupI gewonnen. gewoon zielig, nog steeds een provincie club dus.
Ajaxvanbasten3210
 Ajaxvanbasten3210 - maandag 21 juli 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Ik ben echt niet blij dat ajax deze speler in huis heeft gehaald zeg! Jezus, hij levert alleen maar ellende! En ik denk niet dat we volgend seizoen kampioen worden, van basten is goed, maar Stevens is denk ik véél beter. En Amrabat kan wel eens het verschil gaan maken. Ik heb veel respect voor PSV, maar niet voor 010! Die gaan degraderen. Ik schat ajax met een beetje geluk (wat we wel hebben met scheidsrechters) in op ongeveer de 2e/3e plaats. En PSV natuurlijk kampioen. Aissati zal wel weer na 1 seizoen huilend weggaan naar Utrecht ofzo!
jorisss
 jorisss - maandag 21 juli 2008 - 01:03   quote  deeplink  
Hennie,

hoe kun je nu nog zeggen dat ajax de beste club van nederland is, ik heb ze de laatste 10 weinig gezien hoor, word jij zelf ook niet helemaal gek van die arrogantie die jullie hebben jullie denken nog steeds dat ajax de beste club van nederland is, jullie leven te ver in het verleden. IK kan niet ontkennen dat ajax een rijkere historie heeft dan psv. maar de laatste 20 jaar kun je toch wel zeggen dat psv de beste club van nederland is. En als we het hebben over aisatti, dan moet hij maar hopen dat ze de tweede ronde van de uefa cup halen want dat is voor ajax de laatste jaren al een hele klus;)

met vriendelijke groet, een psvfan
PVDD
 PVDD - dinsdag 22 juli 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Was het vorige miskend talent (Maarten Spanjer) ook geen ajacied
draakje
 draakje - donderdag 24 juli 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 16:00 schreef Stef het volgende:
Tja als je ballen hebt, dan vecht je je in het elftal. Wij als PSV publiek dragen hem op handen. Stank voor dank krijgen we nu. Wat gaat dat voor Affelay betekenen? Vertrekt die nu ook nog? Dan pas hebben we een probleem...
Ik vind het wel zwaar kut dat Aisatti zegt dat hij best bij Ajax kan en wil voetballen. Waardeloos. Zoiets doe je niet. Opzouten met zo weinig clubliefde en respect voor de supporters. Ik baal er ontzettend van. Hij heeft veel talent, maar voetbal is aanvallen en verdedigen en dat laatste dat ontbreekt er nogal eens aan.
Dat geldt voor alle voetballers van tegenwoordig. Er is geen clubliefde meer en het gaat alleen om het geld. Is ook logisch na het Bosman-arrest.
Moi
 Moi - zaterdag 30 augustus 2008 - 17:23   quote  deeplink  
het seizoen zal wel uitwijzen of ismael nu onder- of overschat wordt... Ik vind de overgang naar Ajax wel redelijk overdreven, stiekem hoop ik dat hij faalt alleen al door de commotie die errond geweest is. De tieners van tegenwoordig die net komen kijken mogen soms ook wel eens wat meer geduld en inzet tonen, zeker als ze bij een club voetballen waar veel concurrentie voor een basisplaats is!
En idd de clubliefde is ver zoek de laatste jaren bij de voetballers. Hopelijk wordt dit terug in ere hersteld binnen X-aantal jaren want dit kan nooit goed zijn voor het voetbal!
Heino
 Heino - zaterdag 30 augustus 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Het bewijs is nu weer geleverd!! Ook bij ajax op de bank!
Moi
 Moi - zondag 31 augustus 2008 - 15:12   quote  deeplink  
hehe idd, alleen jammer dat sno rood kreeg (redelijk overdreven) want nu zal hij wsl zijn kans krijgen...
embamba
 embamba - dinsdag 02 september 2008 - 14:35   quote  deeplink  
en de rode kaart van Sno is (terecht) kwijtgescholden.
Hij begint ook daar al te zeuren over het bankzitten..
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 03 september 2008 - 18:24   quote  deeplink  
dIT JONGETJE MOET FYSIEK NOG ZOVEEL GROEIEN , mentaliteit van een drol !
Moi
 Moi - donderdag 04 september 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 18:24 schreef jantje 1974 het volgende:
dIT JONGETJE MOET FYSIEK NOG ZOVEEL GROEIEN , mentaliteit van een drol !
hehe, en de fysiek van n drol na n nachtje doordrinken...

Iemand het artikel gelezen op voetbalprimeur?

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/88377/De_Haan_Ajax_staf_vindt_spel_Aissati_matig.html

Dacht wel dat het hierop zou uitdraaien, hopelijk groeit hij niet door en zal hij falen bij ajax, niet alleen vanwege de transfer maar al het gezeik vooraf van iemand die nog maar weinig bewezen had...
Marciano
 Marciano - woensdag 10 september 2008 - 13:36   quote  deeplink  
Ik ben zelf voor Feyenoord maar jullie hebben Aissati tog niet nodig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Aissati weg bij PSV - op naar AJAX! - wat vinden jullie?









0.0478980