BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blunder van Bosz?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 14 juli 2008 - 18:55   quote  deeplink  
De komst van Arnautovic naar Feyenoord is definitief van de baan. De talentvolle aanvaller heeft vanmiddag ingestemd met een aanbieding die FC Twente hem deed. Hiermee blijft hij de Tukkers trouw.

Een blunder van Bosz om vorige week al naar buiten te brengen dat het 'op een haar na' rond was of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door Legioen Weblog --
Thijs
 Thijs - maandag 14 juli 2008 - 19:26   quote  deeplink  
nou een blunder is het niet want ze zijn ook bezig met die portugees toch? en als die komt dan is hij wel weer goed bezig
ton
 ton - maandag 14 juli 2008 - 19:56   quote  deeplink  
tuurlijk niet. als er een prijs wordt genoemd waar je aan wilt vodoen en wat kleine dingen wilt regelen moet de tegenpartij zich er aan houden.maar kleine voorzitters willen vaak belangrijker zijn als de spelr
Martijn
 Martijn - maandag 14 juli 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Het één heeft niks met het ander te maken, Arnoutovic is een diepe centrumspits en die Portugees is een buitenspeler. Ik vind het wel dom van Bosz, ik zeg niet dat dan Arnaut wel was gekomen, maar in ieder geval was de kans groter geweest. Munsterman is gewoon op z'n teentjes getrapt en heeft dus z'n kont in de krib gegooid.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 14 juli 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Bosz is overig het algemeen voorzichtig. Maar in de jungle van het voetbal gaat het weleens fout. Met de verkoop van Engelaar en Ahmadi had Munsterman nog wel een paar centjes om naar Arnoutovic te schuiven en met de belofte van een basisplaats kan hij in de winterstop wellicht meer opbrengen. Misschien heeft Schalke ook belangstelling. Volgens mij loopt er in de huidige selectie van Feyenoord voldoende talent rond om diepe spits te spelen. Biseswar bijvoorbeeld, Pedro, Kermit etc
MP
 MP - dinsdag 15 juli 2008 - 07:54   quote  deeplink  
De voorzitter van Twente voelt zich idd het mannetje door zo te handelen. Helaas hebben we in Nederland meer van dat soort voorzittertjes...

Toch is er nog een centrumspits gewenst want de selectie is nog enigzins smal naar mijn inziens. Ik zou overigens wel lij zijn als Fabio wel werkelijk wordt gehaald.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 15 juli 2008 - 07:55   quote  deeplink  
Ik heb het vermoeden dat Bosz de pers pas heeft gezocht toen Twente al dwarslag, mogelijk om wat te forceren. De gesprekken waren namelijk al rond 23 juni geweest en daarna liep het vast.
meijerop1
 meijerop1 - dinsdag 15 juli 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Volgens mij zijn journalisten verantwoordelijk voor hetgeen naar buiten komt? Raadpleeg voor de bevestiging gewoon de officiele clubsite.........
wesley
 wesley - dinsdag 15 juli 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Gio nam Makaay mee en belde voortdurend met dCler. vMarwijk heeft Sahin en Hofland meegenomen. Tomasson heeft zelf gebeld, en toch denken de meeste wel dat Bosz achter al die aankopen zit, net in een periode waar Vogelzang even de touwtjes in handen had. Wel is hij verantwoordelijk voor een handvol miskopen waaronder Gharisteas, Lee en Leonard om er maar een paar te noemen. Om in de media te roepen dat ze al bijna rond zijn, en vervolgens ook nog eens er van overtuigd te zijn dat ie toch wel in de Kuip speelt, is natuurlijk misplaatste arrogantie die helaas wordt afgestraft. Wat ik dan weer vreemd vindt is dat Verbeek zegt dat ie geen middenvelders meer nodig heeft, en Bosz toch weer gewoon met een middenvelder komt aanzetten, terwijl de selectie nog lang niet in balance is. Goed natuurlijk dat ie Verbeek heeft aangesteld, maar verder heb ik hem nog helemaal niks goed zien doen. Met andere woorden, natuurlijk is het een blunder van hem. Hopen dat ie er iig van heeft geleerd, maar Bosz heeft nogal vaker vreemde uitspraken in de media gegooit.
Chucky
 Chucky - donderdag 17 juli 2008 - 21:12   quote  deeplink  
ben het martijn eens. Munsterman heeft na de opmerkingen van Bosz zijn standpunt aangepast (helaas denk ik, maar ken arnautovic niet zo goed)
derq
 derq - vrijdag 18 juli 2008 - 00:45   quote  deeplink  
podolski moet ook maar iets meer dan 5 koste, dus waarom dan arnautovic
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 18 juli 2008 - 08:35   quote  deeplink  
Arnautovic, Coentrao en Krul niet. Ze wouden allemaal graag naar Feyenoord, maar Bosz handelde niet addequaat.
JohnDeWolF
 JohnDeWolF - vrijdag 18 juli 2008 - 08:47   quote  deeplink  
Arnoutovic heeft ZELF zijn vernieuwde contract ondertekend jongens, en @derq: waar leef jij? Als je een beetje voetbal volgt zou je weten dat Bayern gek zou zijn om hem (Podolski) voor maar 5M te verkopen. Coentrao is weer een ander verhaal. Volgens de Portugese berichten was hij onderdeel van de deal met Aimar. Anders was Zaragoza niet akkoord gegaan met de verkoop van Aimar.
Thijs
 Thijs - vrijdag 18 juli 2008 - 09:21   quote  deeplink  
als Peter Bosz met niks komt voor 31 augustus dan heeft hij zeker blunders gemaakt maar laten we het geduld nog ff opbrengen en rustig afwachten gegroet
Richard
 Richard - donderdag 04 september 2008 - 09:53   quote  deeplink  
Laat Feyenoord maar eens adequaat reageren ze
willen van alles,maar zijn vaak telaat en dat is jammer,maar laten we hopen,misschien Ooier er moet nog een goeie keeper komen misschien een Vorm van FC.Utrecht.Het ziet er wel hoopvol
uit met deze nieuwe trainer en hij geeft ook de jeugd de kans.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 18:36   quote  deeplink  
laat ze eerst maar eens nieuwe aankopen aan te kondigen als ze echt rond zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 20:16   quote  deeplink  
Bosz gaat één keer de fout in en er word direct gesuggereerd dat het structueel is
Beetje jammer
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:16 schreef Phyxsius het volgende:
Bosz gaat één keer de fout in en er word direct gesuggereerd dat het structueel is
Beetje jammer
wat bedoel je, z'n geboorte?

sorry kon het niet laten....
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 18:36 schreef hotjumper het volgende:
laat ze eerst maar eens nieuwe aankopen aan te kondigen als ze echt rond zijn.
Ik doelde op deze uitspraak van jou
Alleen bij Arnoutovic riep hij te vroeg
Verder niet

En je moet zelf ook toegeven dat deze uitspraak suggereerd dat het altijd zo is... Overhaaste generalisatie noemen ze dat
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik doelde op deze uitspraak van jou
Alleen bij Arnoutovic riep hij te vroeg
Verder niet

En je moet zelf ook toegeven dat deze uitspraak suggereerd dat het altijd zo is... Overhaaste generalisatie noemen ze dat
zo voelt het voor mij nou eenmaal, is een beetje hetzelfde als met balkenende.... volgend jaar komt het zoet...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door hotjumper --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Ik hoop het
maar als het zo voelt, dan spreekt je gevoel toch echt de feiten tegen
En in dat geval is het niet eerlijk om het te roepen
Want so creeer je wel weer een negatieve sfeer en er zijn hier genoeg die naar aanleiding van jou uitspraak weer over Bosz kunnen gaan zeiken
En dat zo dan onterecht zijn
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 20:51   quote  deeplink  
Op dit moment is Feyenoord net als zijn meeste spelers, wanneer het weer de goede kant op gaat wordt het teruggeworpen en kunnen ze weer opnieuw revalideren. Bosz is in deze de hersteltrainer die tegen beter in de net herstelde speler teveel belast ipv hem in bescherming neemt tegen zichzelf.

Oftewel je kan beter een stap terug doen en erna twee vooruit dan nu een stap vooruit en erna twee terug. Geen speler = minder schulden = meer reserves = volgende keer meer financiële middelen om wel spelers te kopen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 21:23   quote  deeplink  
Negatieve sfeer wordt te veel gedemoniseerd op dit forum, net als in de kuip trouwens...
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Ik zie al weken negatieve berichten op welke topic dan ook. Mensen zijn ook niet snel tevreden. Ik begrijp best dat wanneer je geld uitgeeft aan een seizoenskaart en er worden verwachtingen uitgesproken dat je als supporter teleurgesteld bent wanneer deze niet uitkomen, maar in sommige topics slaat men door.

Wat daarintegen wel weer vreemd is, is dat er ondanks al dat negatieve er al een record aan seizoenkaarten is verkocht.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 21:36 schreef Sebbe het volgende:
Ik zie al weken negatieve berichten op welke topic dan ook. Mensen zijn ook niet snel tevreden. Ik begrijp best dat wanneer je geld uitgeeft aan een seizoenskaart en er worden verwachtingen uitgesproken dat je als supporter teleurgesteld bent wanneer deze niet uitkomen, maar in sommige topics slaat men door.

Wat daarintegen wel weer vreemd is, is dat er ondanks al dat negatieve er al een record aan seizoenkaarten is verkocht.
mensen wentelen zich graag in ellende... net als ik, ellende verbroederd en dat is dan wel weer mooi.
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Ik ga liver uit van het positieve. Ik heb liever een juichende Kuip dan een verdrietige, wenende of stille Kuip. Met de huidige spelersgroep zie ik de toekomst positief in, we zijn er niet slechter op geworden, talenten rammelen op de deur van het eertse elftal, er is een trainer met een eigen visie, er worden plannen gesmeed voor een groter stadion dus meer inkomsten. Ik zie nog voldoende positieve punten bij Feyenoord. Misschien niet komend seizoen, maar zeker erna.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 21:55   quote  deeplink  
De toekomst ziet er heel goed uit voor Feyenoord
Misschien niet de directe toekomst (dit seizoen)
Maar later zeker
Feyenoord heeft gewoon heel veel talent rond lopen
Op dit moment meer en beter dan de andere clubs in Nederland
Dat zeg ik als Feyenoordsupporter maar ook trainers van andere jeugdteams zeggen dat
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 21:55 schreef Phyxsius het volgende:
De toekomst ziet er heel goed uit voor Feyenoord
Misschien niet de directe toekomst (dit seizoen)
Maar later zeker
Feyenoord heeft gewoon heel veel talent rond lopen
Op dit moment meer en beter dan de andere clubs in Nederland
Dat zeg ik als Feyenoordsupporter maar ook trainers van andere jeugdteams zeggen dat
dat er talent rondloopt weet ik ook, nu gaat het er om wat ze eermee gaan doen. Dit seizoen kan daarbij doorslaggevend zijn, in het recente verleden zijn teveel eigen talenten verloren gegaan.
Ik hoop echt dat ze nu een goede kans krijgen, dan hoeft het geen verloren seizoen te zijn, ook al eindigen we 9de (quote verbeek, voor ik weer voor jood wordt uigemaakt)
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 22:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat er talent rondloopt weet ik ook, nu gaat het er om wat ze eermee gaan doen. Dit seizoen kan daarbij doorslaggevend zijn, in het recente verleden zijn teveel eigen talenten verloren gegaan.
Ik hoop echt dat ze nu een goede kans krijgen, dan hoeft het geen verloren seizoen te zijn, ook al eindigen we 9de (quote verbeek, voor ik weer voor jood wordt uigemaakt)
Ik denk dat we nu een trainer hebben die wel met jeugd om kan gaan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 22:52   quote  deeplink  
dat denk ik ook...
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 22:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat er talent rondloopt weet ik ook, nu gaat het er om wat ze eermee gaan doen. Dit seizoen kan daarbij doorslaggevend zijn, in het recente verleden zijn teveel eigen talenten verloren gegaan.
Ik hoop echt dat ze nu een goede kans krijgen, dan hoeft het geen verloren seizoen te zijn, ook al eindigen we 9de (quote verbeek, voor ik weer voor jood wordt uigemaakt)
Hier wil ik toch even op reageren
Want hier quote jij Verbeek verkeer (zoals heelveel doen)
Hij had het erover dat we blij moesten zijn met de negende plaats met de selectie op dat moment
Dus met als we steeds die 13 geblesseerden van toen missen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:25   quote  deeplink  
wanneer spelen jonge talenten veel? als de "vaste" waarden geblesseerd of geschorst zijn. is dan toch dezelfde situatie?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 09:45   quote  deeplink  
heb je gelijk in, zo had ik het niet gelezen
maar als ze daardoor veel spelen is het ook niet goed
Dan spelen ze in een slecht elftal en raken ze snel al het zelfvertrouwen kwijt
Dan heb je juist kans dat je al je talent verpest
Dan spelen ze nooit goed bij Feyenoord en zodra ze dan naar een kleinet clubje gaan komt het talent er uit, Je moet ze rustig brengen bij een goed elftal
craven
 craven - vrijdag 05 september 2008 - 12:10   quote  deeplink  
recoba is transfervrij, nix voor feyenoord ;0)
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Watvoor speler is Recoba?
De naam komt me heel bekend voor
Maar weet zo niks over hem
Joszef
 Joszef - vrijdag 05 september 2008 - 15:02   quote  deeplink  
Heeft bij Inter gespeeld als ik me niet vergis
craven
 craven - vrijdag 05 september 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Recoba komt uit uruquay ex inter/torino en is aanvaller(32?)
HosS
 HosS - vrijdag 05 september 2008 - 15:07   quote  deeplink  
is vooral vleugelaanvaller / aanvallende middenvelder bij zijn tijd in Inter, gaat naar Panathinaikos volgens mij nu
Tonio
 Tonio - dinsdag 14 januari 2020 - 11:33   quote  deeplink  
ik wil niet zeggen dat hij met arnoutovic heeft gefaald, maar dat er nog geen spits en iemand voor de achterste lijn is, mag je hem wel aanrekenen.Er zou wel ged zijn, als je dan een jaar de tijd hebt, moet je de boel allang rond hebben en sta je ook niet voor joker als er spelers niet doorgaan zoals nu.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 14 januari 2020 - 12:18   quote  deeplink  
Moe moe zegt de oude koe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blunder van Bosz?









0.0145540