BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ‘Reker: Aissati naar Ajax is geen optie’

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 15 juli 2008 - 13:31
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

‘Reker: Aissati naar Ajax is geen optie’ (Sport1.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 juli 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
PSV lijkt een overgang van Ismael Aissatti naar Ajax te willen blokkeren. Dit meldt althans het Eindhovens Dagblad. Alhoewel voorzitter Frits Schuitema zich verzoend heeft met een vertrek van de kleine spelmaker, geeft directeur Jan Reker aan dat dit niet naar Ajax zal zijn.

Het Eindhoven Dagblad laat de volgende uitspraken optekenen: "Als een speler niet meer voor jouw club wil voetballen, moet je niet te zwart-wit reageren. Dan zal er een oplossing gevonden moeten worden", zo zei Schuitema. Directeur Jan Reker voegt daar aan toe dat een verkoop van Aissati aan Ajax geen optie is. "Je moet je spelers in principe nooit naar een directe concurrent laten gaan."

Behalve Ajax, lijken ook FC Twente, FC Utrecht en SC Heerenveen geinteresseerd te zijn. Vorige week leek een vertrek van Aissati naar FC Utrecht nog zeker. Hij zou worden verhuurd. De negentienjarige speler wilde op het laatste moment zelf niet meewerken aan een overgang.

Een eventueel vertrek van Aissati ligt extra gevoelig vanweg een conflict tussen de kleine middenvelder en PSV. De club is van mening dat Aissati tot 2012 vastligt, nadat er in januari een mondelinge overeenkomst tussen beide partijen was. De zaakwaarnemer van Aissati (Roger Linse) is van mening dat er zonder handtekening geen contract is. Dit heeft gevolgen voor een eventuele afkoopsom. PSV denkt een hogere afkoopsom te kunnen vragen op basis van het contract tot 2012. Een pijnlijk detail is dat Linse vaak samenwerkt met Vlado Lemic, die tot persona non grata verklaard is bij PSV. Lemic, die onlangs de overgang van Sulejmani naar Ajax begeleidde, zou best eens interesse kunnen hebben in een overgang van Aissati naar de Amsterdammers. Aissati zelf staat open voor Ajax: ‘Dat is een interessante club. Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen.’

Aissati wil naar Ajax, Reker gaat niet meewerken.... Weg zal hij zeker gaan maar zal het Ajax worden?
Daan
 Daan - dinsdag 15 juli 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd. Mochten er meer gegadigden zich melden voor aisatti, dan wordt het wellicht lastig. Als bijvoorbeeld alleen twente interesse heeft voor aisatti en twente doet bijvoorbeeld een bod van 2,5 miljoen en ajax een bod van 5/6 miljoen... dan wil ik weleens zien wie er aan 't langste eind trekt.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - dinsdag 15 juli 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Reker kan zeggen wat ie wil, uiteindelijk is het de speler die bepaald waar hij speelt. Ik verwacht dat Aisatti alsnog volgend seizoen in Amsterdam is te bewonderen
Daan
 Daan - dinsdag 15 juli 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 18:22 schreef ajax-blog.nl het volgende:
Reker kan zeggen wat ie wil, uiteindelijk is het de speler die bepaald waar hij speelt. Ik verwacht dat Aisatti alsnog volgend seizoen in Amsterdam is te bewonderen
Dat is dus niet waar een club mag een bod van een club ongeacht de reden afslaan.
AjaxAmsterdam1900
 AjaxAmsterdam1900 - dinsdag 15 juli 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Idd reker heeft niks te willen. Hij wil een speler niet weg laten gaan die te slecht is bevonden, om de concurrentie ermee te versterken? Nou strik eromheen en naar amsterdam brengen zou ik zeggen dan, maja in eindhoven zijn ze niet zo slim. Ajax kampioen!
van praag
 van praag - woensdag 16 juli 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Hij zal zich tegelijk thuisvoelen in de manier van spelen zoals ajax dat doet. Hij wordt er alleen maar beter van.
Trombone
 Trombone - woensdag 16 juli 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Ik denk dat het een kwestie van tijd is, maar Aisatti komt gewoon naar Amsterdam. Helemaal goed.
Daan
 Daan - woensdag 16 juli 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Ik moet 't nog maar eens zien... wat zijn jullie mensen allemaal voorbarig. Als aisatti een rechtszaak aan spant tegen psv, heeft hij geen poot om op te staan.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - woensdag 16 juli 2008 - 18:15   quote  deeplink  
Daan, Aisatti is geen slaaf. Aisatti wil niet meer voor PSV spelen, en niet naar het buitenland, maar op vergelijkbaar niveau in Nederland blijven spelen, met andere woorden, hij wil naar Ajax.

Een club kan zoveel willen, als hij wil gaat hij echt weg, kijk maar naar Gomes!
Daan
 Daan - woensdag 16 juli 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Het is ook geen slaaf, er is hier sprake van een meningsverschil tussen beide partijen. Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. Aisatti beweerd echter dat psv zich ook niet aan de afspraken heeft gehouden. Maar goed, wat ik al zei: psv mag een bod van een club ongeacht de reden afslaan!
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - woensdag 16 juli 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Ja. Als Twente het bedrag had geboden wat Ajax deed, had hij wel weg mogen gaan. Echter is het Ajax, dus kan het opeens niet. We zullen zien wat er gebeurd als er een arbitragezaak komt.
Burkkemp
 Burkkemp - woensdag 16 juli 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Ze zullen er deze week nog wel uitkomen denk ik. Ajax boodt in de winter 5 miljoen.. datzelfde bod zou nu al meer in de buurt komen. Ik denk dat ie voor zo'n 7 a 8 miljoen naar ajax komt en dat ie maandag al meetraint.
Daan
 Daan - woensdag 16 juli 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Wordt door psv gewonnen waardoor 't transferbedrag van aisatti rond de 10 of meer miljoen komt te liggen en dan is 't einde zaak voor ajax. De zaakwaarnemer van aisatti heeft al gezegd dat ze geen arbitragezaak gaan aanspannen.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - woensdag 16 juli 2008 - 19:01   quote  deeplink  
Prima allemaal, maar dat zegt niet dat Ismael in Eindhoven blijft.
Daan
 Daan - woensdag 16 juli 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Nee, maar dat zegt wel dat ie niet naar a'dam gaat...
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - woensdag 16 juli 2008 - 19:27   quote  deeplink  
Reken maar dat ie dat wilt. vergelijkbaar niveau BINNEN Nederland, zelf geeft ie ook aan dat zijn voorkeur naar Ajax gaat, dus zegt genoeg.
Leon
 Leon - donderdag 17 juli 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Beste Daan, een mondelinge overeenkomst is alleen rechtsgeldig als beide partijen hun afspraken nakomen! Aangezien Psv zijn afspraken niet is nagekomen omtrent speelminuten, vaste waarde, enz, enz. Heeft Aisatti weldegelijk de mogelijkheid om onder het mondelinge overeenkomst uit te komen.
Ook omdat er niks ondertekend is word het eerder een moeilijke zaak voor Psv dan voor Aisatti..
Een arbitragezaak werkt in het voordeel van de speler (Aisatti) en niet in het voordeel van club (Psv). Psv is niet bereid om nog meer geld te investeren in Aisatti, DUS! Voor 5-6 mln komt hij gewoon over naar Amasterdam! We zijn er blij mee!
Middenvelder met de punt naar voren, met een eigen actie, krachtig schot en 19 jaar! Heel dom psv, of toch bedankt hahah
Robinho
 Robinho - donderdag 17 juli 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Inderdaad PSV bedankt !!! Net zoals voor het opleiden van Huntelaar. PSV en Feyenoord durven hun talenten nooit voor de leeuwen te gooien en daarom breken ze daar nooit door of vertrekken ze te vroeg. Ze staan in de rangorde altijd achter aankopen. Marcellis zal ook wel weer op de bank komen na de aankoop van die verdedigers uit Frankrijk en Mexico. Korte termijn visie noemen we dat. Pas maar op in Eindhoven: 1 keer champions league missen betekent afhaken en ingehaald worden door Groningen, Twente en Heerenveen. Dat krijg je met alternatief boekhouden. Misschien moeten jullie dan over een paar jaar ook een Opa elftal kopen zoals in Rotterdam om wanhopig een inhaalslag proberen te maken.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - donderdag 17 juli 2008 - 13:03   quote  deeplink  
PSV gaat nu ook inzien dat Aisatti niet tegen te houden is. Ajax nadert akkoord met PSV, bod van 5 miljoen, maar er is nog een gat. Die lijkt te overbruggen. Welkom in Amsterdam Ismael!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 juli 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:

Ajax wil ver gaan om Ismail Aissati aan de selectie toe te voegen. De Amsterdammers hebben liefst tien miljoen euro over voor de 19-jarige PSV’er. Momenteel is het bod dat op de Eindhovense burelen ligt 5,2 miljoen euro, kan Goal.com exclusief melden. Ajax wil niet reageren op het bericht.

De aanvallende middenvelder kwam het afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV. De speler kwam vorig seizoen niet verder dan zestien optredens in de Eindhovense hoofdmacht. Aissati voelt zich niet meer gewaardeerd en wil vertrekken; het liefst naar Ajax.

De Amsterdammers willen alles uit de kast halen om de speler bij de concurrent weg te plukken. Momenteel heeft Ajax een bod van 5,2 miljoen euro uitgebracht op Aissati. Van Basten wil echter tot tien miljoen euro gaan om de speler te strikken.

Geconfronteerd met het bericht wil Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis niet reageren.

Saillant detail: volgens onze bron verwacht Van Basten ook een vertrek van aanvaller Klaas Jan Huntelaar. Hij zou zich echter indekken en al bezig zijn met een 'grote spits'. Afgelopen maandag na afloop van de eerste training zei de voormalig bondscoach van Oranje nog geen ‘plan-B’ te hebben in het geval Huntelaar vertrekt.
Bron: Exclusief: Aissati is Ajax tien miljoen waard
Daan
 Daan - donderdag 17 juli 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 - 10:57 schreef Leon het volgende:
Beste Daan, een mondelinge overeenkomst is alleen rechtsgeldig als beide partijen hun afspraken nakomen! Aangezien Psv zijn afspraken niet is nagekomen omtrent speelminuten, vaste waarde, enz, enz. Heeft Aisatti weldegelijk de mogelijkheid om onder het mondelinge overeenkomst uit te komen.
Ook omdat er niks ondertekend is word het eerder een moeilijke zaak voor Psv dan voor Aisatti..
Een arbitragezaak werkt in het voordeel van de speler (Aisatti) en niet in het voordeel van club (Psv). Psv is niet bereid om nog meer geld te investeren in Aisatti, DUS! Voor 5-6 mln komt hij gewoon over naar Amasterdam! We zijn er blij mee!
Middenvelder met de punt naar voren, met een eigen actie, krachtig schot en 19 jaar! Heel dom psv, of toch bedankt hahah
Waarom zegt Linse dan dat als aissati een rechtszaak wil gaan aan spannen, dat ie dan op zoek kan naar een andere zaakwaarnemer?

Mensen begrijp mij niet verkeeerd, ik wil aissati dolgraag bij ajax hebben en na vandaag zijn we nog een stapje dichterbij gekomen! Ik vraag me wel af of 10 miljoen niet een beetje erg veel is voor een jong talent wat nauwelijks speeltijd heeft gekregen afgelopen seizoen. Wel een riskante aankoop als je er zoveel voor neer legt, eens zien of ajax er rendement uit kan halen!
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - donderdag 17 juli 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Aissati is nog maar 19, maar een groot talent, dus voor de toekomst zal Ajax dat nog meer opleveren. Kijk wat er voor Sulejmani betaald is, ook pas 19.

Ik blijf Reker een zeer onbetrouwbare kereltje vinden. 2 dagen geleden kon en mocht hij absoluut niet naar Ajax, maar nu zijn ze bijna akkoord.
Zou goed zijn voor PSV als ze deze leugenaar eruit knikkeren.
De Minister
 De Minister - donderdag 17 juli 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Reker? Die man praat maar wat. Als Aissati naar Ajax wil en wel naar twente of Heerenveen of Utrecht, dan lijkt het erg voor de hand liggen dat er een arbitrage aan te pas komt. Het contract van deze jongen loopt trouwens in November al af, hij is namelijk voor 3.5 jaar gecontracteerd terwijl de UEFA regels 3 jaar aanhouden als maximum op die leeftijd. Maar ja Jan Reker, die man praat zoveel.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - donderdag 17 juli 2008 - 21:55   quote  deeplink  
Nee, contract tot einde van dit seizoen, dus 2009. Komt geen arbitragezaak meer, transfer wordt deze of anders begin volgende week afgerond.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - vrijdag 18 juli 2008 - 14:05   quote  deeplink  
Nou jongens, het is zo goed als een feit; Ajax verlost Aisatti uit zijn lijden. PSV is overstag, Ajax onderhandeld met Aissati. Contract voor 4 of 5 jaar ligt voor hem klaar. Dit weekend of maandag medische keuring en presentatie.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - vrijdag 18 juli 2008 - 15:12   quote  deeplink  
Vers van de pers: Na Aissati heeft Ajax een akkoord bereikt met Barcelona over de transfer van Oleguer naar Ajax. Een delegatie onder leiding van Henri van der Aat is vanmorgen in Barcelona gesignalleerd om de transfer af te ronden.

Ajax slaat met deze transfer wederom een grote slag, na het aantrekken van topscorer Dario Cvitanich, Miralem Sulejmani en Ismael Aissati.
Daan
 Daan - vrijdag 18 juli 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Geweldig nieuws! Hopen dat , dat bericht van Oleguer waar is, want ik heb 't maar op 1 website zien staan.
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - vrijdag 18 juli 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Slechts een kwastie van tijd voor het officieel is ;)
Leon
 Leon - zaterdag 19 juli 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Juist!!!! Aisatti en Oleguer zijn binnen en laat de competitie maar beginnen!! Kan niet wachten om dit sterrenteam te zien voetballen...Damn wat een namen hahah..
Blade85
 Blade85 - zaterdag 26 juli 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Stekelenburg

Silva Oleguer Vermaelen Verthongen

Gabri Lindgren

Aissati

Suarez Huntelaar Sulejmani

Wat wilt een ajacied nog meer??:D:D;)
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 15:13 schreef Blade85 het volgende:

Wat wilt een ajacied nog meer??:D:D;)
Een grote prijs?
ajax-blog.nl
 ajax-blog.nl - zaterdag 26 juli 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Met dit elftal zeer goed mogelijk hoor.

Ajax is nog niet klaar met shoppen overigens. Er komt nog 1 topverdediger bij. Waarschijnlijk een Argentijn, maar dat is niet zeker. Afwachten maar.
joey
 joey - zondag 27 juli 2008 - 17:18   quote  deeplink  
speelt er nu toch:D lekker puh pisvee..whahaha!!
Gert
 Gert - dinsdag 10 februari 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Wat denkt Reker wel niet, hij kan helemaal niet beslissen of iasatti naar Ajax gaat of niet.Hij dacht dat hij zomaar over gomes kon beslissen, is hem ook niet gelukt. Geen daden maar woorden HE Reker.
Nozem
 Nozem - dinsdag 10 februari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Lekkere late reactie vriend!!!
Krunk
 Krunk - dinsdag 10 februari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Tja... liever laat dan Feyenooit! hihi.... Aissati zal wel een goede worden denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ‘Reker: Aissati naar Ajax is geen optie’









0.0100491