BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De langverwachte fandag komt eraan!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
pauline
 pauline - dinsdag 15 juli 2008 - 17:08   quote  deeplink  
Voor alle fans hier van huub en jaap.
Op 3 augustus is het dan zover.. De Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi en van de winnaar uit de kooi..
Meld je aan op de site van rocketmiljonairs. Ook voor meer info..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 juli 2008 - 17:22   quote  deeplink  
de url:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=5

quote:
Natuurlijk zal Jaap en Huub aanwezig zijn, maar ook Palma, Ricardo, Tommy, Claire, Suzanne, Cora en anderen van de Gouden Kooi!
Jammer dat Jaap het samen met Huub doet, want dan komt zijn aanhang van vervelende mensen ook mee (lees: Sylvia, Eric, anti-Brian fans van een bepaald forum...)

quote:
De heren zullen een optreden verzorgen en als Nadia nog niet is bevallen dan komt Dennis ook zijn zangkunsten laten horen.
even aanpassen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2008 door Boudewijn --
pauline
 pauline - dinsdag 15 juli 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:22 schreef Boudewijn het volgende:
de url:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=5

[..]

Jammer dat Jaap het samen met Huub doet, want dan komt zijn aanhang van vervelende mensen ook mee (lees: Sylvia, Eric, anti-Brian fans van een bepaald forum...)

[..]

even aanpassen...
leer eens te relativeren en stop nu eens even met dat negatieve gedoe van je, of zit je er over een jaar nog mee?? Het is heel simpel boudewijn.. JOU favo is een vriendje van huub!!!!!!!!!! dus of je had de verkeerde favo, of je bent het niet eens met wat jou favo doet en heeft gedaan..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 juli 2008 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:25 schreef pauline het volgende:

[..]

leer eens te relativeren en stop nu eens even met dat negatieve gedoe van je, of zit je er over een jaar nog mee?? Het is heel simpel boudewijn.. JOU favo is een vriendje van huub!!!!!!!!!! dus of je had de verkeerde favo, of je bent het niet eens met wat jou favo doet en heeft gedaan..
Ik schrijf wat ik wil!
Dat laat ik jou namelijk ook doen...

Dat Jaap voor Huub als vriend kiest moet hij zelf weten dat is zijn keuze, maar het is dan MIJN keuze om NIET naar een gezamelijke fandag te gaan aangezien Huub in mijn opinie zijn geloofwaardigheid heeft verloren en zeer foute types aantrekt die hem adoreren en juist die types kunnen absoluut niet relativeren.

Als er een bepaald forum al 'live' radio gaat maken vanaf die fandag dan weet je op voorhand toch al dat het alleen maar Huub fans zal trekken en dat het een groot gedeelte van Jaap fans zal doen besluiten om niet te komen!
pauline
 pauline - dinsdag 15 juli 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik schrijf wat ik wil!
Dat laat ik jou namelijk ook doen...

Dat Jaap voor Huub als vriend kiest moet hij zelf weten dat is zijn keuze, maar het is dan MIJN keuze om NIET naar een gezamelijke fandag te gaan aangezien Huub in mijn opinie zijn geloofwaardigheid heeft verloren en zeer foute types aantrekt die hem adoreren en juist die types kunnen absoluut niet relativeren.

Als er een bepaald forum al 'live' radio gaat maken vanaf die fandag dan weet je op voorhand toch al dat het alleen maar Huub fans zal trekken en dat het een groot gedeelte van Jaap fans zal doen besluiten om niet te komen!
helaas ken jij dus niet veel jaap fans,, bij welke optredens van jaap ben je al geweest??
De jaap fans die ik ken ( tientallen) komen gewoon naar de fandag, Behalve de zogenaamde fans die eigenlijk gewoon huubhater zijn, en daarom voor een ander hebben gekozen, die zullen net als jij besluiten om dit soort dingen aan zich voorbij te laten gaan.
pauline
 pauline - dinsdag 15 juli 2008 - 17:40   quote  deeplink  
vind het gewoon jammer dat je van een normaal bericht weer probeert een discussie uit te lokken.
En dat kinderachtig gedoe van je over "een bepaald forum".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2008 door pauline --
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 15 juli 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Boudewijn ben het helemaal met je eens hoor.Heb al meer gelzen dat er meer Jaap fans niet gaan naar die fandag.En niet alleen voor Huub maar ook voor een ander iemand,die daar live zou gaan uitzenden.Daarom blijven ook veel Huub fans wens.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 juli 2008 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:40 schreef pauline het volgende:
vind het gewoon jammer dat je van een normaal bericht weer probeert een discussie uit te lokken.
Je begint met "Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi" wat al niet klopt.

Daarnaast zit je ook fout met dat ik een discussie probeer uit te lokken want als je mijn eerste bericht nog eens leest dan zie je daar nergens een vraag oid in staan, alleen mijn bescheiden mening.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 juli 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:38 schreef pauline het volgende:

[..]

helaas ken jij dus niet veel jaap fans,, bij welke optredens van jaap ben je al geweest??
De jaap fans die ik ken ( tientallen) komen gewoon naar de fandag, Behalve de zogenaamde fans die eigenlijk gewoon huubhater zijn, en daarom voor een ander hebben gekozen, die zullen net als jij besluiten om dit soort dingen aan zich voorbij te laten gaan.
Ik ben nog nooit bij een optreden geweest van Jaap aangezien de optredens die op z'n management site vermeld staan (discotheken enzo) voor personen onder de 18 jaar bedoeld zijn, of in ieders geval die leeftijdscategorie komt erop af.

Dat het samen organiseren van een fandag goedkoper is en organisatorisch makkelijker te realiseren is begrijp ik wel, maar een fandag zou voor ALLE fans moeten zijn, niet alleen voor Huub-en-Jaap fans!
draakje
 draakje - dinsdag 15 juli 2008 - 20:11   quote  deeplink  
@ Pauline: is Lieke ook uitgenodigd?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 15 juli 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:25 schreef pauline het volgende:

[..]

leer eens te relativeren en stop nu eens even met dat negatieve gedoe van je, of zit je er over een jaar nog mee?? Het is heel simpel boudewijn.. JOU favo is een vriendje van huub!!!!!!!!!! dus of je had de verkeerde favo, of je bent het niet eens met wat jou favo doet en heeft gedaan..
hahahaha zo'n post moet je eens bij Sly zetten dat je hem op zijn nr. probeert te zetten, dan heb je een ban van 999 dagen. ik heb een hele tijd niets gezegd, maar het lijkt wel of je aan het kijken bent hoever je met Boudewijn kan gaan. daar kom je dus vanzelf achter.
als er 1 discussies uitlokte dan was jij het wel.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 15 juli 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:08 schreef pauline het volgende:

De Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi
Zou dat de reden zijn dat zijn fandag samen met Jaap plaats gaat vinden ? Of is het angst voor weinig animo ?
Nijntje1974
 Nijntje1974 - woensdag 16 juli 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 - 17:08 schreef pauline het volgende:
De Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi en van de winnaar uit de kooi..
Hoezo de meest populairste bewoner.......De meest favoriete bewoners hebben hun eerst fandag er al op zitten en zijn al weer bezig met hun tweede
johan13
 johan13 - woensdag 16 juli 2008 - 02:32   quote  deeplink  
pauline komt weer met verkeerde info: wie lag er in de finale als eerste uit, de minst populaire bewoner
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 16 juli 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 - 02:32 schreef johan13 het volgende:
pauline komt weer met verkeerde info: wie lag er in de finale als eerste uit, de minst populaire bewoner
precies
draakje
 draakje - woensdag 16 juli 2008 - 20:14   quote  deeplink  
En dan heeft ze het over niet kunnen relativeren ... Tja, zelfkennis is voor de meeste mensen niet weggelegd.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 16 juli 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Quote Pauline ] Op 3 augustus is het dan zover.. De Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi [ ] > wat leuk dat Brian ook komt, gezellig, hij kan tenminste beter relativeren, dan de meeste Brian haters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2008 door Xanne@headliner --
draakje
 draakje - woensdag 16 juli 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 - 23:36 schreef Xanne@headliner het volgende:
Quote Pauline ] Op 3 augustus is het dan zover.. De Fandag van de MEEST populaire bewoner uit de gouden kooi [ ] > wat leuk dat Brian ook komt, gezellig, hij kan tenminste beter relativeren, dan de meeste Brian haters.
Hoi Xanne!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 15:55   quote  deeplink  
ik zou er niet eens tussen willen staan, als ik Huub zou tegen komen op straat zou ik hem een folder geven over kanker.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 25 juli 2008 - 02:46   quote  deeplink  
hallo, slaapt iedereen? ook vreemd
draakje
 draakje - vrijdag 25 juli 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 - 02:46 schreef Xanne@headliner het volgende:
hallo, slaapt iedereen? ook vreemd
Meestal slaap ik om 2.46, alleen in de tijd van dgk wilde ik om die tijd nog wel eens wakker zijn.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 25 juli 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 - 21:17 schreef draakje het volgende:

[..]

Meestal slaap ik om 2.46, alleen in de tijd van dgk wilde ik om die tijd nog wel eens wakker zijn.
Ik slaap meestal kort, ongv. 5 uur wordt ik wakker, moet dus een beetje op tijd naar bed;
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 25 juli 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 - 21:19 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Ik slaap meestal kort, ongv. 5 uur wordt ik wakker, moet dus een beetje op tijd naar bed;
Heel gek, 's winters slaap ik meestal een uur of 2 langer
draakje
 draakje - vrijdag 25 juli 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Ik ben een beroerde slaper. Het duurt zeker een uur voor ik eindelijk inslaap, en na 1,5 uur ben ik alweer wakker. Dan ga ik meestal maar weer lezen en na een half uurtje slaap ik dan weer in, en dan ook meteen een gat in de dag.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 25 juli 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Ook al slaap ik weinig, ik kan er vrij goed tegen. Na een week dan moet ik langer slapen; dat wordt meestal het weekend;
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 25 juli 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Dat rode berichtje: "stuur prive bericht", valt wel op, het wordt druk, maar werkt prima.
draakje
 draakje - vrijdag 25 juli 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 - 21:37 schreef G.R.i het volgende:
Dat rode berichtje: "stuur prive bericht", valt wel op, het wordt druk, maar werkt prima.
Ja, het werkt zeker goed. En supersnel!
Elske
 Elske - zaterdag 26 juli 2008 - 02:26   quote  deeplink  
het is te hopen dat het blauwe oog van Huub 3 aug. weg is.. staat zo slordig op de foto... o ja, en Claire hebben ze een bloedneus geslagen....
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 26 juli 2008 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 02:26 schreef Elske het volgende:
het is te hopen dat het blauwe oog van Huub 3 aug. weg is.. staat zo slordig op de foto... o ja, en Claire hebben ze een bloedneus geslagen....
O ja, vertel...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 26 juli 2008 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 02:26 schreef Elske het volgende:
het is te hopen dat het blauwe oog van Huub 3 aug. weg is.. staat zo slordig op de foto... o ja, en Claire hebben ze een bloedneus geslagen....
Hi Elske, hier willen wij natuurlijk meer over weten.
Vertel
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Ze schijnen in Spanje tegen een dronken anti-Hubist te zijn opgelopen. Dat is alles wat ik ervan weet. Op jeweetwel wordt alweer gesuggereerd dat het Brian zijn schuld is.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 26 juli 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 12:20 schreef draakje het volgende:
Ze schijnen in Spanje tegen een dronken anti-Hubist te zijn opgelopen. Dat is alles wat ik ervan weet. Op jeweetwel wordt alweer gesuggereerd dat het Brian zijn schuld is.
Ojee, vast ook drank in het spel.
Altijd de schuld bij een andere leggen, cheap.

Volgens mij gaan Brian en Amanda morgen naar Spanje voor wat optredens.
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 12:51 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ojee, vast ook drank in het spel.
Altijd de schuld bij een andere leggen, cheap.

Volgens mij gaan Brian en Amanda morgen naar Spanje voor wat optredens.
Gaat Brian rappen en Amanda paaldansen?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 26 juli 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 13:21 schreef draakje het volgende:

[..]

Gaat Brian rappen en Amanda paaldansen?
Geen idee, zal wel.
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 13:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Geen idee, zal wel.
Ik zal wel vreselijk ouderwets en burgerlijk zijn, maar ik vind dat paaldansen toch wel zo vreselijk!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 26 juli 2008 - 14:07   quote  deeplink  
Denk niet dat het met burgerlijk en/of ouderwets te maken heeft.
Ik vind het ook helemaal niks en super ordinair. Vind het ook erg jammer dat Amanda het doet. Weet nog dat in DGK Brian het niks vond.
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 14:07 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Denk niet dat het met burgerlijk en/of ouderwets te maken heeft.
Ik vind het ook helemaal niks en super ordinair. Vind het ook erg jammer dat Amanda het doet. Weet nog dat in DGK Brian het niks vond.
Daarom verbaasde het me ook dat Sylvia en Lieke er ook aan deden. Amanda is natuurlijk best wel een beetje ordi, maar die andere twee niet. Daarom denk ik ook dat dat paaldansen van het hokje moest, om er wat meer erotische schwung aan te geven. Ik vond Lieke meer iets voor hockey en Sylvia meer iets voor een carnavalsvereniging, maar daar kicken de mannen natuurlijk niet op.
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 14:51   quote  deeplink  
@G.R.i. Zeg maar tegen je zoon dat dat OpenOffice prima werkt hoor! Ik heb het eindelijk geïnstalleerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2008 door draakje --
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 26 juli 2008 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 14:51 schreef draakje het volgende:
@G.R.i. Zeg maar tegen je zoon dat dat OpenOffice prima werkt hoor! Ik heb het eindelijk geïnstalleerd.
Goed zo, ik zal het doorgeven als hij weer thuis is; hij is voor 2 weken naar Thailand, vanmorgen vertrokken.
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 16:30 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Goed zo, ik zal het doorgeven als hij weer thuis is; hij is voor 2 weken naar Thailand, vanmorgen vertrokken.
Goede timing van mij!
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 26 juli 2008 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 16:36 schreef draakje het volgende:

[..]

Goede timing van mij!
maakt niet uit als het programm. het maar doet dat is het belangrijkste;
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 17:10 schreef G.R.i het volgende:

[..]

maakt niet uit als het programm. het maar doet dat is het belangrijkste;
Nog lekker gewandeld gisteravond?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 26 juli 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Jammer dat Pauline niet meer langs is geweest om haar reactie te geven...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 23:42   quote  deeplink  
In mijn ogen was die Sylvia, de meest ordinaire van het stel. de volle 24 uur dronken als een tor. zuipen en roken als een ketter, enne hallo, Amanda is pas 20. ik heb vaak commentaar gehad op Amanda zeker als ze achter Brians rug en door gestook weer bezig was met die anderen, zoals Mitch, & Huub, en dan door die rokende zuipende zeug, nog eens vals werd weggezet. ja dan had ik een bloedhekel aan haar gedrag, aan haarzelf niet eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2008 door Izz@headliner --
G.R.i
 G.R.i - zondag 27 juli 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 19:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Nog lekker gewandeld gisteravond?
Ik ben nu wel uitgewandeld; pfff.... wat heb ik last van de warmte, overdag de ramen en deuren dicht, 's avonds lekker buiten zitten. Maar voor de mensen die vakantie hebben is dit beter dan die regen van vorige week; Dus ik hou mijn mond en pas me aan. (boven temperatuur van 25 gr. binnen blijven voor mij)
draakje
 draakje - zondag 27 juli 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 14:16 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Ik ben nu wel uitgewandeld; pfff.... wat heb ik last van de warmte, overdag de ramen en deuren dicht, 's avonds lekker buiten zitten. Maar voor de mensen die vakantie hebben is dit beter dan die regen van vorige week; Dus ik hou mijn mond en pas me aan. (boven temperatuur van 25 gr. binnen blijven voor mij)
Arme G.R.i. ...
G.R.i
 G.R.i - zondag 27 juli 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 14:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Arme G.R.i. ...
O nee, ik vermaak me prima, 2 dagen op kleindochtertje gepast, dat is altijd gezellig; het kleintje mag ook niet in de volle zon, dus...
draakje
 draakje - zondag 27 juli 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 16:22 schreef G.R.i het volgende:

[..]

O nee, ik vermaak me prima, 2 dagen op kleindochtertje gepast, dat is altijd gezellig; het kleintje mag ook niet in de volle zon, dus...
Dus oma is weer helemaal in haar element.
G.R.i
 G.R.i - maandag 28 juli 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Absoluut, het is genieten hoor met dit kleine mensje, dat de wereld aan het verkennen is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 03 augustus 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Heet van de naald [ quote] Ondanks er veel mensen niet op de fandag aanwezig konden zijn was het toch ook een beetje een fandag op de site. Nowlive radio heeft veel contact gehad met mensen en oud bewoners en personeel van “ de gouden kooi”. Ook Huub zelf was uiteraard weer aan de telefoon en had het helemaal naar zijn zin. Al met al was de fandag en de radio weer een succes en voor herhaling vatbaar.[ bron NL

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: De langverwachte fandag komt eraan!









0.0124859