BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Coentrão naar Zaragossa'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 17 juli 2008 - 08:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Coentrão naar Zaragossa' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 17 juli 2008 - 09:55   quote  deeplink  


'Coentrão naar Zaragossa'

Volgens A Bola, de Portugese VI die vorige week nog meldde dat Fábio Coentrão naar Feyenoord zou komen, meldt nu dat de Portugese aanvaller waarschijnlijk naar Zaragossa gaat. Coentrão zelf gaf vorige week aan al zo goed als rond te zijn met de Rotterdammers, Peter Bosz ontkende dit echter.

Legioen Weblog

Erg jammer, dit leek me een hele goede speler...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2008 door Legioen Weblog --
Rowan
 Rowan - donderdag 17 juli 2008 - 12:15   quote  deeplink  
ik had het al gezegd dat die niet komt....
Waarom nou al die geruchten?? ik wil concreet nieuws van Feyenoord!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 17 juli 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Volgens mij zei Coentrão vorige week aan dat hij naar 'een geweldige club' ging maar niet specifiek Feyenoord noemde, of wel?
Rowan
 Rowan - donderdag 17 juli 2008 - 15:22   quote  deeplink  
hij zei Feyenoord toch??!
derq
 derq - donderdag 17 juli 2008 - 15:35   quote  deeplink  
hij komt gewoon.
Melvin_FR
 Melvin_FR - donderdag 17 juli 2008 - 15:39   quote  deeplink  
@ derq
Waar baseer je dat op dan?
derq
 derq - donderdag 17 juli 2008 - 15:55   quote  deeplink  
de speler heeft duidelijk aangegeven bijna rond te zijn en graag te willen. er was geen concrete interesse van andere clubs, ook niet van zaragosa. Het transfernieuws moet enkel nog uitblijven om een mogelijke transfer van nog een andere speler niet in de weg te zitten.
Danny FR1908
 Danny FR1908 - donderdag 17 juli 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Ja beter komt ie wel...vind ut echt een goeie speler... en zou helemaal mooi zijn als tie nog 10 keer beter presteert dan die kut sulejmani waar de joden ruim 16 miljoen voor hebben betaald hahaha
Melvin_FR
 Melvin_FR - donderdag 17 juli 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Nou derq ik hoop het van harte maar ik hoop niet dat bosz deze transfer ook verpest. en dat men nu eidelijk weer een echte groeibriljant ziet wanneer ze ermee te maken hebben. en hem niet laten lopen zodat hij over een paar jaar stand-in voor ronaldo is en niet naar feyenoord is gekomen.
Kees
 Kees - donderdag 17 juli 2008 - 17:01   quote  deeplink  
Benfica en Real Zaragoza melden op de eigen sites de overgang van Pablo Aimar naar Benfica maar er wordt nergens gemeld Coentrao hier deze transfer betrokken is. Dus "onze" Fabio stapt gewoon zaterdag uit de helicopter!!!
Jas
 Jas - donderdag 17 juli 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Ben gestopt Feyenoord headliner te lezen. 90% is onzin. Als het op teletekst staat is het vroeg genoeg om te weten en in principe altijd betrouwbaar. We hadden al drie nieuwe elftallen kunnen formeren van alle spelers die in het geruchtencircuit zijn gepasseerd. Wat een flauwekul allemaal.
EcoMatch.nl
 EcoMatch.nl - donderdag 17 juli 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Het zou wel heel jammer zijn want de kritieken en filmpjes zien er goed uit!!! Op de website van Zaragoze staat niets vermeld. We houden dus hoop net als op Boula?
derq
 derq - donderdag 17 juli 2008 - 17:13   quote  deeplink  
er is een deal gemaakt met benfica om coentrão eerst te huren alvorens de optie tot koop te benutten.
Dat feyenoord de speler koopt staat al vast, op deze manier is er alleen nog 5 miljoen over om te besteden aan een lange spits/rechtsback.
slory en hofs worden waarschijnlijk alsnog verkocht voor een leuk bedrag. hofs zal naar napoli vertrekken lijkt me.
Rowan
 Rowan - donderdag 17 juli 2008 - 17:28   quote  deeplink  
hoezo naar napoli???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Coentrão naar Zaragossa'









0.0082728