BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie denken jullie dat er nog komt jongens?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rowan
 Rowan - vrijdag 18 juli 2008 - 16:08   quote  deeplink  
heeft er iemand Feyenoord nieuws(transfers) of denk iemand nog aan namen... laat het dan hier weten
michel
 michel - vrijdag 18 juli 2008 - 16:16   quote  deeplink  
niemand gewoon lekker met Bahia Green, en lucius achterin heerlijk. Het is dan alleen te hopen dat we buijs ook nog ergens kwijt kunnen. Wat een topseizoen wordt het.
Melvin_FR
 Melvin_FR - vrijdag 18 juli 2008 - 16:33   quote  deeplink  
Nou ik denk dat er niemand meer komt maar ik hoop toch nog op een verdediger en een keeper. Zou alleen niet weten welke. Ooijer vindt ik te oud en als doelman zou ik proberen dudek trug te halen schat ik toch hoger in als timmer. Kan hij gelijk weg en darley dit jaar reserve en volgend jaar mulder en over twee jaar mulder eerste keeper.
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 18 juli 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Niemand en gewoon weer lekker met Lucius en Bahia achterin worden we kampioen!
derq
 derq - vrijdag 18 juli 2008 - 16:51   quote  deeplink  
jaa lekker foutloos spelen met lucius, greene en bahia! wat wil je nog meer? ! lol
RW
 RW - vrijdag 18 juli 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Khalid Boulahrouz en waarom Koef niet? Piet Velthuizen als doelman erbij
Rowan
 Rowan - vrijdag 18 juli 2008 - 18:34   quote  deeplink  
greene?! ik vind Greene niet zo goed... Boulah miss maar koef komt niet, die heeft toch al aangegeven bij PSV te blijven?
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 18 juli 2008 - 18:42   quote  deeplink  
In GODSVREDESNAAM NIEMAND MEER. Gewoon eige jeug opstelle is in financieel opzicht ook het beste op korte, middellange en lange termijn. Bosz lekker tot 1 november met vakantie sturen naar een niet voetballand. Nieuw Zeeland dus
G
 G - vrijdag 18 juli 2008 - 19:06   quote  deeplink  
Dudek moet komen, timmer maakt elk jaar weer de verdediging onzeker
hannes
 hannes - vrijdag 18 juli 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Probeer die Berra nog binnen te halen lijkt me een toppertje.Timmer heeft het niet slecht gedaan maar elke voorzet/hoge bal voor doel,vliegt er in dus ermag ook stiekem wel met Velthuizen gebelt worden.Dan zo snel mogelijk Buijs lozen DRAMA! En hou a.u.b. Hofs en Slory binnen want we hebben toch kunnen zien dat zij nog een van de weinigen zijn die iets extra's kunnen toevoegen aan het elftal.
somber in
 somber in - vrijdag 18 juli 2008 - 19:43   quote  deeplink  
Het word weer een slecht seizoen met feijenoord.Ajax en psv hebben weer goed ingekocht. Het blijft toch een geld probleem
Jammer want ik gun f.noord het aller beste.
Niet zo somber
 Niet zo somber - vrijdag 18 juli 2008 - 20:41   quote  deeplink  
Kom op jongens, niet zo somber. Aankopen tot nu toe zijn echte versterkingen, El Ahmadi is een groot talent, Tomasson brengt veel ervaring en altijd doelpunten en inzet. Ik zou me inderdaad richten op Velthuizen, een goede verdediger voor de rechterkant, en nog een centrale verdediger. Boulahrouz zou geweldig zijn, maar veel kapers op de kust, voor rechtsback bijvoorbeeld de Fauw van Roda, altijd inzet, harde werker, kan een doelpunt scoren, en kan ook centraal. Dus paar inkopen, en we zijn er klaar voor.
fan
 fan - vrijdag 18 juli 2008 - 21:28   quote  deeplink  
Gewoon met deze selectie beginnen, Gert Jan Verbeek zorg wel dat de jongens gaan voetballen, en aanvallend ook
Edje
 Edje - vrijdag 18 juli 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Helaas blijkt toch maar weer dat Bosz mijn vermoeden bevestigd. De verkeerde man op de verkeerde plaats. Deze man krijgt het niet voor elkaar echte versterkingen naar onze club te halen. de aankopen van vorig jaar waren al meer op het conto van de trainer te schrijven. nu hebben we een speler die niet scoort, en een transfervrije speler toe kunnen voegen die zichzelf heeft aangemeld. Wat heeft Bosz eigenlijk gedaan het afgelopen jaar? Wat is er met het geld gebeurt van het investeringsfonds als ik lees dat 2 mln voor Krul (weeeeer een keeper, lekker beleid) voor feyenoord te veel is???? Laten we dan lekker onze jeugd inzetten en Bosz ontslaan. Scheelt een hoop centen, zowel in salaris als in transfergeld, en veel slechter dan de spelers die er nu staan verdedigend zullen de jeugdspelers niet zijn.
Henny
 Henny - zaterdag 19 juli 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Ze schijnen druk bezig te zijn met de laatste man van Binnenmaas 6 als versterking in de breedte. Die houdt in de zomerstop 2 x per week zijn conditie op pijl in afwachting van een transfer naar zijn droomclub..... Ach, ik zat weer te dagdromen, sorry. Het maakt me echt niet uit wie of wat er komt, als Verbeek er maar een goed team van weet te smeden. Voetbal is bijzonder simpel, zolang je iedereen datgene laat doen waar hij goed in is. Zodra er resultaten komen krijg je een vriendenploeg. Zoals we in 1993 hebben gezien zijn vriendenploegen moeilijk te kloppen. Laten we maar hopen, duimen of bidden (naar eigen inzicht te kiezen, ik ga voor optie 1 en 2) dat Verbeek vuur in de ploeg weet te krijgen. Ik weet zeker dat we bloed en zweet zullen krijgen, en misschien ook nog wel wat vreugdetranen!!
TUKKER
 TUKKER - zaterdag 19 juli 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Ik heb jullie al een paar keer gezegt, Bosz schreeuwt te snel van de toren,dat alles rond is, nu komt het talent van Benfica ook niet, gaat naar Zaragoze,de zoveelste die afhaakt.Ga zo door meneer Bosz,je leerd het ook nooit, houd het legioen steeds voor gek ,ze trappen er ook steeds weer in,en ze betalen ook nog veel geld voor een seizoenkaart,ik zou mij bestolen voelen
Rowan
 Rowan - zaterdag 19 juli 2008 - 12:52   quote  deeplink  
Grapjas, hoelang heeft TWENTE al niks gewonnen?? wij vorig jaar nog:P
Thijs
 Thijs - zaterdag 19 juli 2008 - 13:57   quote  deeplink  
helemaal niks in enschede kneusjes

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie denken jullie dat er nog komt jongens?









0.0066380