BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainers 'on the Hot Seat'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 19 juli 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Voetbal is oorlog, voetbal is geld, voetbal is een jungle. Het volk wil brood en spelen en voetbal lenigt de nood.

De verwachtingen bij elke club zijn hooggespannen. Pessimisten onder de fans roeren zich niet bij tegenslagen maar de optimisten en de besturen komen dan in actie. En dan wordt het kostbaar voor de clubs waar de pleuris uitbreekt. Veel spelers en trainers staan ook het komend seizoen weer onder hoge druk.

Welke trainers zitten er op de 'hot seat' en welke coaches zitten comfortabel hier mijn lijstje in willekeurige volgorde want wanneer en waar de pleuris uitbreekt dat kan zelfs de grootste dwaas niet voorspellen:

1) de negende plek voor AZ in de SEEEPRĀ© betekent onheil voor Louis van Gaal, alleen zeer verminderde liquiditeit van DSB kan de zonnekoning redden van de ondergang bij het uitblijven van goede prestaties.
2) Trond Sollied staat onder zeer hoge druk als opvolger van us Foppe en GJ Verbeek. Sta niet gek te kijken als Foppe het in de winterstop ad interim overneemt.
3) Maclaren. Een Early Exit in de voorronde van de CL zal hem nog wel worden vergeven maar een slechte competitiestart niet. Afkoopsom wordt betaald uit de transfer van Arnoutovic naar Schalke.
4) Andries Jonker. Willem II kan zich geen slow start veroorloven.
5) Frans Adelaar. Deze vogel hanteert altijd het conflictmodel. Of dat werkt aan de Dijk zullen we moeten afwachten.
6) Hans Westerhof. Hij zal het niet kunnen helpen Hans, correcte man, maar ze verwachten teveel bij Vites.
7) Huub Stevens. Eindelijk de baas bij PSV. Bij Roda en Schalke ging het uitstekend. Bij Hertha, HSV en de 2e keer bij Roda viel het niet mee.
8) Marco van Basten. Als speler inmiddels terecht heilig verklaard maar als trainer komt hij nog te kort. Blind, de slijmbal, staat al klaar om het over te nemen. Cruijff heeft zijn handen van Ajax afgetrokken. Hoe langer ik daar over nadenk, hoe akeliger ik dat vind voor de goede oude bejaarde Watergraafsmeer supporters van deze club.
9)Gert Jan Verbeek. De selectie van Feyenoord is breder en beter geworden. Goede jeugd staat te popelen door te breken. Krijgt Gert Jan de tijd? Ik hoop het maar als in Rotterdam Zuid het gemor begint maak dan je borst maar nat.

De rest zit denk ik comfortabel.

www.sportdwaas.blogspot.com

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainers 'on the Hot Seat'









0.0058310