BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is die Privé-investeerder?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 21 juli 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Waar is die privé-investeerder gebleven die tien miljoen in Feyenoord wou steken om Sulejmani, die nu uiteindelijk naar 020 is, naar de Kuip te halen? Waarom wil die investeerder dan niet in bijvoorbeeld een directe versterking als Berg/Boulahrouz steken?
Theo Middelkoop
 Theo Middelkoop - maandag 21 juli 2008 - 12:08   quote  deeplink  
Allemaal gelul over die prive inversteerder.
Ik ben bang dat het hier bij blijft, dan de jeugd maar de kans geven.
Of, wou Dembele niet weg bij AZ????
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 21 juli 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Als het hierbij blijft worden we iig weer geen kampioen komend seizoen!
G-child
 G-child - maandag 21 juli 2008 - 13:32   quote  deeplink  
Waarom zo negatief... Verbeek is goed bezig en het wordt tijd dat we de club weer eens ouderweds gaan steunen en ze niet al onderuit halen voordat de eerste wedstrijd is gespeeld? En jonge talenten kunnen groeien en verbeek geeft ze hopelijk die kans (zie; van persie?) dan hebben wij zo voor nog geen miljoen een paar goede spelers zonder 16.5 miljoen op tafel neer te leggen.
WDO
 WDO - maandag 21 juli 2008 - 13:42   quote  deeplink  
Het negatieve snap ik wel.

Middenveld is goed, en daar hebben we genoeg spelers.

Verdediging is nog zeker niet goed. En daardoor zullen we dus geen kampioen worden.

Aanval, begint erop te lijken, Maar daar kunnen we zeker nog wel wat versterking kunnen gebruiken.
Rowan
 Rowan - maandag 21 juli 2008 - 14:14   quote  deeplink  
WDO heeft wel gelijk maar ik denk dat het met Tomasson/Makaay voorin goed is bezet en voor de breedte idd nog een speler bij moet komen maar feyenoord we zijn op de goeie weg en we komen weer naar boven!! reken daar op!!
balt
 balt - maandag 21 juli 2008 - 18:53   quote  deeplink  
ik ziet het er weer van komen dat het gewoon weer kut word als er niets meer bij gekocht word
sjonny
 sjonny - maandag 21 juli 2008 - 19:24   quote  deeplink  
dat er een speler in de voorhoede en 1 r-achter bij moet ben ik het roerend mee eens ondanks dat G.J Verbeek wel wat uit onze talenenten kan halen,maar die kunnen dan rustiger gebracht worden,en invallen op zijn tijd
Chucky
 Chucky - maandag 21 juli 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Grootste voordeel van Verbeek is volgens mij dat er geen speler meer zal durven verzaken (en hoeven verzaken, want wat zullen ze fit zijn). Maar die investeerder zal wel weer afgehaakt zijn. Al heeft feyenoord wel veel geld te makken (misschien iemand op de achtergrond, want kan me moeilijk voorstellen dat dit allemaal uit de talent pool komt). Maar ff serieus, Berg een versterking ??!!?? Heb je die gozer weleens zien voetballen. Hij zal er bij groningen altijd tussen de 10 en de 20 inleggen, maar dat is toch echt wel zijn top. Komt technisch echt een hoop te kort.
feyenoord
 feyenoord - maandag 28 juli 2008 - 16:58   quote  deeplink  
dat zal wel weer een lul berichtje zijn geweest
Dick
 Dick - maandag 28 juli 2008 - 21:55   quote  deeplink  
dick
jullie weten het toch nog.
7e plaats.
JMar
 JMar - dinsdag 29 juli 2008 - 13:44   quote  deeplink  
Onze vriend Glenn Loovens zou m.i. passen in het huidige Feyenoord. Vlaar zal de eerste maanden zeker nog geen top zijn. Waarom Saidi geen nieuwe kans geven? Wat heeft deze jongen uitgehaald dat die niet meer in beeld is?
Jonge spits Henrique (van Heerenveen) is een mooi alternatief voor de niet doorgegane transfer Arnoutovic. Deze kan dan regelmatig invallen voor Makaay of Tomasson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2008 door JMar --
johnnybravo
 johnnybravo - dinsdag 29 juli 2008 - 15:41   quote  deeplink  
waar blijft die verdediger nou greene is een aanfluiting vlaar kan de kar nog niet trekken lucius is te onzeker en bahia maakt te veel fouten of zien de meeste supporters het verkeerd ik denk het niet
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 29 juli 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Ik denk het wel, er waait nu een andere wind door de kuip, met deze technische staf en trainer maken we veel meer progressie,karakter,topfitheid, het heeft z'n tijd nodig, wacht maar af tot nu hebben we een goede selectie, er is nog niemand vertrokken, iedereen moet z'n eigen bewijzen nu, dat heeft z'n tijd nodig. De slechte vallen af en maakt plaats voor versterking.We hebben tijd tot 31 augustus...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 29 juli 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Krijg je ervan als je een Loovens, Sno, Zuiverloon, Lazovic enz voor een prikje weg doet. doen het nu toch allemaal goed bij hun nieuwe club. Als ze bij Feyenoord echt de kans hadden gehad hadden ze ook voor meer weg gegaan. Grootste aanfluiting vind ik toch Zuiverloon (toen rechtsback jong oranje) weg doen voor een miljoen en dan Tiendalli (toen ook rehtsback jong oranje) halen voor 1.5 miljoen. Nou wat hebben wij van Tiendalli genoten. Geef die jeugd eens echt de kans. Zie je maar met Fer en Wijnaldum. Kunnen veel meer met onze jeugd, sowieso kan het veel meer geld opleveren als ze er eens verstandig mee omgaan.
f
 f - woensdag 30 juli 2008 - 07:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we het weer lastig krijgen komend seizoen. En laten we eerlijk zijn, een 6e plaats is met dit spelersmateriaal eigenlijk schandalig!! Daarnaast heeft Bosz gekozen voor oude ervaren spelers, maar die leveren niks meer op. Dus echte transfergelden zullen er ook niet komen. Zo lopen we langzaam ook achterop bij Heerenveen en Twente. Ajax,PSV en AZ zijn ons al voorbij. Neem de Guzman, als die niet voor een jaartje of 2 bijtekend en hij blijft dit jaar, dan loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit! Hij heeft feyenoord idd niks gekost, maar deze vent moet juist daarom miljoenen opbrengen. Dan maak je winst en dan loont je opleiding. Beste voorbeeld is Drente. Zo'n klappers moeten gemaakt worden en dan wordt je ook weer daadkrachtiger. Als ik Bosz en Gudde hoor over "de hand op de knip", dat roepen ze al jaren. Toen hij voetballer was riep VDH dat ook. Wanneer worden we eens een gezonde club, een club met geld, zodat wij ook gewoon ff een goede spits naast Makaay kunnen zetten? En niet een nummer 10, zoals Tomasson die geweldig is, leuke jongen, goed karakter, maar nu al geblesseerd! Als echte Feyenoorder, houdend van mijn club, wacht ik met grote smart dat ik idd weer eens met de borst vooruit kan lopen. En niet met het schaamrood op mijn kaken, vanwegen een 6e plaats en gelukkig een KNVB beker anders hadden we weer geen Europees voetbal gehaald! Gert-Jan ik ben benieuwd!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is die Privé-investeerder?









0.0076041