BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorlopig geen nieuwe aankopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 08:58
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Voorlopig geen nieuwe aankopen (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 22 juli 2008 - 10:11   quote  deeplink  


Voorlopig geen nieuwe aankopen

Peter Bosz geeft in AD Sportwereld aan dat er voorlopig geen nieuwe spelers gekocht zullen worden. ‘Voorheen was de situatie bij Feyenoord dat we eerst kochten en daarna probeerden om spelers te vérkopen. Maar nu voeren we een gezond beleid en willen we eerst spelers kwijtraken voor we ons gaan versterken.’

Legioen Weblog

De spelers die wegmogen raakt je aan de straatstenen niet kwijt, waarschijnlijk gaat er niemand meer bijkomen heb ik het gevoel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Legioen Weblog --
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 22 juli 2008 - 14:20   quote  deeplink  
nee ik denk het ook niet we hebben een zwaar verouderd team er moeten echt is jonge goede talenten bijkomen die ook nog in financiele waarden stijgen, deze spelers groep is de laatste 2 seizoenen veel geld in geinvesteerd door 'ervaren' spelers aan te kopen maar ze hebben ook geen transferwaarde meer pure kapitaal vernietiging , ik hoop snel dat ze wat kunnen verkopen voor wat talenten , en anders jeugd erbij
de kromme
 de kromme - dinsdag 22 juli 2008 - 18:26   quote  deeplink  
jongens, hou toch eens op met dat slappe gelul over spelers kopen. Alsof het broodjes zijn. Als het je eigen centen zouden zijn zou je wel anders lullen. De slectie is breed ens sterk genoeg (alleen die Krul moer erbij). Thomasson en Maakay wordt een levensgevaarlijk duo, goed voor 30 doelpunten en GJV laat Vlaar, Bahia en Green beter spelen. Green hing 2 jaar geleden NB tegen Ned elftal aan ! is gewoon ff wat onzeker.
Het komt helemaal goed met dit Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorlopig geen nieuwe aankopen









0.0077879