BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Stem op Brian

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 17:32   quote  deeplink  
I.v.m de fotoshoot van het blad Grazia die nu in de winkel ligt. Kun je nu stemmen op Brian
Als je op die site bent www.grazia.nl zie
je links een POLL staan, daar zie je de namen van de boys, en de naam Brian Kubatz, IK hoop dat alle Brian fans de moeite nemen om op hem te stemmen. want het is een heerlijk ding!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 18:32   quote  deeplink  
ik heb gestemd voor Brian hij staat nu op 47% en Winston op 37% dus Brian staat nog bovenaan.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 18:41   quote  deeplink  
Hi boys & girls,
Ik heb gestemd.Pittige foto LOL
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 22 juli 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Ik heb de foto's niet gezien, maar Brian gun ik nu het voordeel van de twijfel; dus krijgt mijn stem.
draakje
 draakje - dinsdag 22 juli 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:49 schreef G.R.i het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien, maar Brian gun ik nu het voordeel van de twijfel; dus krijgt mijn stem.
Hoi G.R.i!
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 22 juli 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Draakje je gaat toch wel stemmen?
draakje
 draakje - dinsdag 22 juli 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:34 schreef G.R.i het volgende:
Draakje je gaat toch wel stemmen?
Nee, dat dgk-gebeuren moet nu maar eens afgelopen zijn. Bovendien: zo leuk vind ik Brian nu ook weer niet! Heb je trouwens vrijdag nog gladiolen uitgedeeld?
G.R.i
 G.R.i - dinsdag 22 juli 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Nee het regende dan blijf ik liever thuis;
draakje
 draakje - dinsdag 22 juli 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:41 schreef G.R.i het volgende:
Nee het regende dan blijf ik liever thuis;
Gisteren was het hier noodweer! Echt alle hemelsluizen open. Vandaag was het mooi.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, dat dgk-gebeuren moet nu maar eens afgelopen zijn. Bovendien: zo leuk vind ik Brian nu ook weer niet! Heb je trouwens vrijdag nog gladiolen uitgedeeld?
nou lekker ben jij draak ga dan ergen s anders zitten, dit is een topic voor Brian. mooie gast ben jij, uit het oog uit het hart.
( land verader, hahahahahah )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 23 juli 2008 - 00:25   quote  deeplink  
draakje - maandag 14 juli 2008 - 21:42 quote deeplink

Lekker toetje, Mrs. B.! Daar kan Huub toch niet aan tippen
====================================================================================== Hier zeg je nog dat je hem wel leuk vind?
draakje
 draakje - woensdag 23 juli 2008 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 - 00:25 schreef Izz@headliner het volgende:
draakje - maandag 14 juli 2008 - 21:42 quote deeplink

Lekker toetje, Mrs. B.! Daar kan Huub toch niet aan tippen
====================================================================================== Hier zeg je nog dat je hem wel leuk vind?
Leuk genoeg om even aangenaam verrast te zijn door een foto, niet leuk genoeg om op te stemmen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 14:21   quote  deeplink  
Brian staat nog steeds bovenaan met 48% nu en Winston met 36% denk dat ik de 1e keer niet goed gekeken heb bij Winston want het lijkt me stug dat hij 1% gedaald is.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 juli 2008 - 19:07   quote  deeplink  
Olla ladies, gisteren was ik ineens foetsie. Moest met spoed weg.

Heb net een paar foto's van Amanda en Brian gezien samen met ene Dorien. Enig idee wie dat is ? de foto's staan op brian-amanda.nl
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 - 19:07 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Olla ladies, gisteren was ik ineens foetsie. Moest met spoed weg.

Heb net een paar foto's van Amanda en Brian gezien samen met ene Dorien. Enig idee wie dat is ? de foto's staan op brian-amanda.nl
welke pagina staat die foto anders zoeken we ons suf
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 juli 2008 - 19:16   quote  deeplink  
forum onder foto's http://www.brian-amanda.nl/Forum/viewtopic.php?f=10&t=273
en http://www.brian-amanda.nl/Forum/viewtopic.php?f=10&t=275
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
ik kan dat niet zien ben geen lid daar sorry
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 juli 2008 - 19:50   quote  deeplink  
chips. Ik heb mij al een tijd geleden aangemeld. Het is leuk te lezen hoe het met de ex-bewoners gaat. Erg leuk is dat Brian en Amanda goed contact houden met hun fans.Ik probeer zoveel mogelijk over de ex-bewoners te lezen om te weten hoe het ze nu gaat. Ben ergbenieuwd hoelang ze in the picture blijven.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 juli 2008 - 19:52   quote  deeplink  
http://brianaire.hyves.nl/album/29394265/Parties/NzFW/fotos/302571835/0/rXds/

check deze.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 23 juli 2008 - 19:54   quote  deeplink  
ik zou niet weten wie dat is
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 24 juli 2008 - 02:48   quote  deeplink  
Stemmen op Brian Kubatz ... wie mag dat dan wel zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2008 door Praatpaal --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 24 juli 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 - 02:48 schreef Praatpaal het volgende:
Stemmen op Brian Kubatz ... wie mag dat dan wel zijn.
IK hoop dat je gewoon aardig kan blijven. de competitie is allang voorbij, dus post hier leuke dingen voor Brian hou anders je waffel. Deze mensen zijn genoeg door het slijk gehaald, door onwetende, jaloerse, ziekelijke types. dus gun het ze, of hou je mond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 24 juli 2008 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 - 19:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:
chips. Ik heb mij al een tijd geleden aangemeld. Het is leuk te lezen hoe het met de ex-bewoners gaat. Erg leuk is dat Brian en Amanda goed contact houden met hun fans.Ik probeer zoveel mogelijk over de ex-bewoners te lezen om te weten hoe het ze nu gaat. Ben ergbenieuwd hoelang ze in the picture blijven.
Ik denk dat dit nog wel heel lang kan duren, want het zijn mensen die echt moeite doen voor hun fans, ALs je nu terug zou kijken naar stukjes op de streams, waarin Brian telkens en telkens weer zegt, dit en dat ga ik doen na de goudenkooi, voor mijn fans. Nu dat waren geen loze beloftes, dit is een man die doet wat hij zegt. en zulke mensen verdwijnen niet langzaam uit de picture, ik heb het idee dat deze jongen nog heel wat van zich laat horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 24 juli 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 - 11:42 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

IK hoop dat je gewoon aardig kan blijven. de competitie is allang voorbij, dus post hier leuke dingen voor Brian hou anders je waffel. Deze mensen zijn genoeg door het slijk gehaald, door onwetende, jaloerse, ziekelijke types. dus gun het ze, of hou je mond.
Goed gezegd, Izz!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 25 juli 2008 - 02:28   quote  deeplink  
Brian en familie is top, uiteraard stemmen wij op Brian.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 03:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 - 11:56 schreef draakje het volgende:

[..]

IK hoop dat je gewoon aardig kan blijven. de competitie is allang voorbij, dus post hier leuke dingen voor Brian hou anders je waffel. Deze mensen zijn genoeg door het slijk gehaald, door onwetende, jaloerse, ziekelijke types. dus gun het ze, of hou je mond.

Goed gezegd, Izz!
Tsja Draakje vindt het goed gezegd, achhhhhh .. wat een eensgezindheid.

Maar even voor de duidelijkheid, mij kost het geen moeite hoor, om gewoon aardig te blijven maar ik wil je wel even laten weten dat ik me niets op laat dragen ... en zeker niet dat ik mijn mond moet houden.
En ach, deze mensen zijn al genoeg door het slijk gehaald lees ik ook nog in jouw stukje, zou het misschien mogelijk zijn dat zij het daar zelf naar gemaakt hebben, tsja ... dat zou best eens kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2008 door Praatpaal --
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 26 juli 2008 - 06:55   quote  deeplink  
Het valt me op PP dat je eerst goed nadenkt, voordat je iets stoms schrijft;
draakje
 draakje - zaterdag 26 juli 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 06:55 schreef G.R.i het volgende:
Het valt me op PP dat je eerst goed nadenkt, voordat je iets stoms schrijft;
Tja sorry Praatpaal, maar dit vind ik OOK goed gezegd!
johan13
 johan13 - zaterdag 26 juli 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 06:55 schreef G.R.i het volgende:
Het valt me op PP dat je eerst goed nadenkt, voordat je iets stoms schrijft;
sorry pp maar ik ben het ook met G.R.i eens
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 03:38 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Tsja Draakje vindt het goed gezegd, achhhhhh .. wat een eensgezindheid.

Maar even voor de duidelijkheid, mij kost het geen moeite hoor, om gewoon aardig te blijven maar ik wil je wel even laten weten dat ik me niets op laat dragen ... en zeker niet dat ik mijn mond moet houden.
En ach, deze mensen zijn al genoeg door het slijk gehaald lees ik ook nog in jouw stukje, zou het misschien mogelijk zijn dat zij het daar zelf naar gemaakt hebben, tsja ... dat zou best eens kunnen.
Jij hoeft je niets op te laten dragen dat klopt, en wij hoeven niets van jou te pikken, als in jouw ogen een fijn gezin als dit, daar het zelf naar gemaakt hebben, wat een kutleven zal jij dan hebben. want kijk in de spiegel en beoordeel jezelf. ik wil er niet eens over nadenken wat jij door jouw spraak dan allemaal over jezelf uitroept, maar een fijn weekend, en dat je leven zo gezegend moge zijn als jij een ander toewenst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2008 door Xanne@headliner --
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 12:36 schreef johan13 het volgende:

[..]

sorry pp maar ik ben het ook met G.R.i eens
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Johan, ieder mens mag er zijn eigen mening op nahouden ... en die respecteer ik.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 06:55 schreef G.R.i het volgende:
Het valt me op PP dat je eerst goed nadenkt, voordat je iets stoms schrijft;
Ik moet je teleurstellen ... ik denk nooit goed na ... dat laat ik aan de paarden over, die hebben een groter hoofd.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 12:21 schreef draakje het volgende:

[..]

Tja sorry Praatpaal, maar dit vind ik OOK goed gezegd!
Draakje, ook voor jou geldt, daar hoef je geen sorry voor te zeggen en ook jouw mening respecteer ik.
En dat mensen mij kwalijk nemen dat ik het over eensgezindheid heb dat moeten zij weten, dat is hun goed recht.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 17:09 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

Jij hoeft je niets op te laten dragen dat klopt, en wij hoeven niets van jou te pikken, als in jouw ogen een fijn gezin als dit, daar het zelf naar gemaakt hebben, wat een kutleven zal jij dan hebben. want kijk in de spiegel en beoordeel jezelf. ik wil er niet eens over nadenken wat jij door jouw spraak dan allemaal over jezelf uitroept, maar een fijn weekend, en dat je leven zo gezegend moge zijn als jij een ander toewenst.
Ik wens een ander in ieder geval niet toe wat jij mij toewenst, zo zit ik namelijk niet in elkaar ... jammer voor jou ... maar toch is het waar.
En ook al zul jij het niet geloven, ik heb het goed met mensen voor maar ook ik heb een mening.
Voor de spiegel kan ik mezelf met een gerust geweten aankijken en ik zal je iets verklappen ... ik ben zelfs trots op wat ik zie.
En wat mijn ***leven betreft (ik zet er maar *** neer want van de taal die jij gebruikt ben ik niet zo gecharmeerd) maar met mijn leven zit het wel snor hoor, het ontbreekt mij namelijk aan niets en ik hoop dat je mij dit ook gunt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2008 door Praatpaal --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:11 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Ik wens een ander in ieder geval niet toe wat jij mij toewenst, zo zit ik namelijk niet in elkaar ... jammer voor jou ... maar toch is het waar.
En ook al zul jij het niet geloven, ik heb het goed met mensen voor maar ook ik heb een mening.
Voor de spiegel kan ik mezelf met een gerust geweten aankijken en ik zal je iets verklappen ... ik ben zelfs trots op wat ik zie.
En wat mijn ***leven betreft (ik zet er maar *** neer want van de taal die jij gebruikt ben ik niet zo gecharmeerd) maar met mijn leven zit het wel snor hoor, het ontbreekt mij namelijk aan niets en ik hoop dat je mij dit ook gunt.
nu ben ik toch wel erg benieuwd waaruit jij opmerkt dat Jou iets naars wordt toegewenst in dit geschreven stukje. want wat gij niet wilt dat u geschied doe dit ook een ander niet. en voormijzelf sprekend? Ik wens jou een nog veel gelukkiger leven toe dan je nu hebt. zodat je geen tijd meer zult hebben om iemand anders te bekritiseren..
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 17:09 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

Jij hoeft je niets op te laten dragen dat klopt, en wij hoeven niets van jou te pikken, als in jouw ogen een fijn gezin als dit, daar het zelf naar gemaakt hebben, wat een kutleven zal jij dan hebben. want kijk in de spiegel en beoordeel jezelf. ik wil er niet eens over nadenken wat jij door jouw spraak dan allemaal over jezelf uitroept, maar een fijn weekend, en dat je leven zo gezegend moge zijn als jij een ander toewenst.
Even voor de duidelijk de eensgezindheid waar ik het over had heeft totaal niets met een fijn gezin te maken en verder wens ik jou "oprecht" een fijn weekend.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:36 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nu ben ik toch wel erg benieuwd waaruit jij opmerkt dat Jou iets naars wordt toegewenst in dit geschreven stukje. want wat gij niet wilt dat u geschied doe dit ook een ander niet. en voormijzelf sprekend? Ik wens jou een nog veel gelukkiger leven toe dan je nu hebt. zodat je geen tijd meer zult hebben om iemand anders te bekritiseren..
Mooi gezegd, ga vooral zo door.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:40 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Mooi gezegd, ga vooral zo door.
is dat een verzoek of een dreigement of een belofte?
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:46   quote  deeplink  
En mag ik bij deze alle Headliners nog veel plezier wensen met deze site.
Dit was het wat mij betreft !!!
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:45 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

is dat een verzoek of een dreigement of een belofte?
Dreigement, hoe durf je dat woord te gebruiken, kun je nagaan waar jij aan denkt.
Sorry hoor, maar maak ervan wat jezelf wilt ... dreigement, hoe verzin je het.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 26 juli 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:46 schreef Praatpaal het volgende:
En mag ik bij deze alle Headliners nog veel plezier wensen met deze site.
Dit was het wat mij betreft !!!

Onze oprechte dank. namens de feestcommisie.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 26 juli 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 - 23:48 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Onze oprechte dank. namens de feestcommisie.
Graag gedaan !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Stem op Brian









0.0146679